aracı yüksek devirlerde kullanmazsanız stop etmeden biraz beklerseniz uzunca bir süre kullanırsınız sorun çıkarmaz.
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
doğukan o devir turbonun tam basmaya başladığı devir aralığı,yalıtımda eksik olduğundan basınç sesini biraz duyarsın,arızalık veya balanslık bir durum olduğunu hiç sanmıyorum...sen binmene bak hyundai inin ne motoruna ne turbosuna kolay kolay enjektörüne bile birşey olmaz...Herkese merhabalar , iyi forumlar
Arkadaşlar 4 gün önce kendime 2008 Accent Era 1.5 CRDi VGT aldım ve beni tedirgin eden bir durum var.
Daha önce dizel araç kullanmıştım ama çok fazla tecrübem yok. Daha fazla uzatmadan konuya gireyim en iyisi
Aklıma takılan durum araç hareket halindeyken devir saati 1500 d/dk bulunca ıslık sesi gibi gibi . bir ses çıkartıyor bu ses rölantideyken olmuyor yada dizelde rölantide gaza basmak sakıncalı olduğu için ben duymak istemiyorum Şimdi bu ses çok asırı değil dikkatli dinlemedikten sonra pek duyulacak ses değil.(Klimayı 1. kademede açınca duymuyorsun) Ayrıca çekişinde bir sıkıntı yok. Egzozdan kara,beyaz,mavi vs vs. dumanda atmıyor. Daha demin ustamın yanına gittim ustam genelde turbo dizel araçlar 60.000 km'den sonra turboları ötmeye başlar. Pervaneden kaynaklanabilir sana bir sıkıntı yaratmaz için rahat olsun falan dedi ama benim için rahat değil. Bu sorun neyden kaynaklanıyordur ? İleride sorun yaratırmı ? Ne gibi masraflarla sorundan kurtulabilirim ? Turboyu değiştirsem kökten çözüm olurmu ? Sevgili opelim.net sakinleri, Çelik motor kullanıcıları ve turbo dizelde bu sorunu yaşamış arkadaşlar yardımcı olursanız çok sevinirim ...
Sende olmasan ameliyata başlatacaklar sağlam turboyudoğukan o devir turbonun tam basmaya başladığı devir aralığı,yalıtımda eksik olduğundan basınç sesini biraz duyarsın,arızalık veya balanslık bir durum olduğunu hiç sanmıyorum...sen binmene bak hyundai inin ne motoruna ne turbosuna kolay kolay enjektörüne bile birşey olmaz...
Cvp için teşekkürler kardeş, 2. vites için 2000devir civarında az bi hüüüüpp diye bir emiş sesi var ona kaçak diyelim makul bir sebep ancak bu gazı bırakınca çüüuu diye hava salma meselesi nereden kaynaklanabilir, gaz kelebeği yok dizelde... söylediklerinide elbette kontrol edeceğim..Eğer gaza basınca emiş sesi gibi yapıp bırakıyorsa turbonun emiş kısmında hava kaçağı gevşek kelepçe varmı bak turbonda ötme varsa elinden gelirse turbonun iki taraftan pallerine göz at parmağınla paline dokun boşluk yapmışsa km ye göre dizel 60 bin de filan bakım yapılmalı duruma göre
Iste egerki hava aldığı yer varsa bırakınca ötebilirCvp için teşekkürler kardeş, 2. vites için 2000devir civarında az bi hüüüüpp diye bir emiş sesi var ona kaçak diyelim makul bir sebep ancak bu gazı bırakınca çüüuu diye hava salma meselesi nereden kaynaklanabilir, gaz kelebeği yok dizelde... söylediklerinide elbette kontrol edeceğim..