V E C T R A C ' Ler Buraya

doktor bugün 1,6 astra turbo motor indirdiler piston ve piston kolları farklı şöyleki pistonları etek payı yani alt kısmı cok kısa bizim piston lar büyük yani uzun ve piston kolları pistonun tam ortasından bağlı bu 1,6 turbonun pistonları etek payı yani boyu kısa genişlik aynı fakat piston kolları pistonun üst merkezinden bağlanıyor ancak piston kolları 1,5 cm uzun yani motorun içrisindeki yanma odası büyüyor acaba bu bizim 1,6 vectralara bu 1,6 turbo lu aracın piston ve kollarını taksak sıkıntı olurmu araştır bende burda araştırma içindeyim aynı 1,6astra turbonoun motoru insignia da kullanılmış, aynı motor madem 1,6 insigniyaya oluyorda bize neden olmasın benim motor 1,6 xe hesaplama larımda turbosuz en az 20 bg alabiliniyor.fakat map okuyucusunu yani hava yakıt karışımını nasıl ayarlarım onu bilemiyorum pistonlar ve kolları cıkmacıda var kafaya koydum yapmayı düşünüyorum fakat beyin arızalı onu halledeyim birazda araştırayım bakalım ne olacak
 
Yeni bi proje daha :) hayırlı olsun
 
bu verctracılar hiç rahat durmaz. selim abi ben takım olarak kasnak subab yayları egzantiriği çıkartım birisine uygun fiyattan verebilirisem süet deri koltuk yapıcam. yazılımsız net 20 bg aldık. ama takan usta çok önemli bende vuruntu dalgalanma olmadı.giderken zaten uçak bir tek vites küçültürken istop ediyordu. kasnağın ayarını tutturacak iyi bir usta lazım. headresla beraber 135bg gördük çok iyi gidiyoru araba şimdu 110bg geri döndük
 
maasallah abi.. ben yazilim icin ugrastim abi ama son golu atamadin abi..:) DR.Ecu (Ozgun) ile iletisime gectimistim, biliyosun abi.. :)

gerci yengeden veto yedik :D:D o da ayri :) yazilimla 150 idi abi.. dereceli o kadar fark ettiriyo..

Selim abi, z16 larin (opc dahil) piston pin i 19mm x lerin piston pimi 18 ve xlerin kol uzunlugu 5.108 inch (yaklasik 129.75mm) zlerin 5.106 inch. zlerde opc kol ile normal z kol arasinda kalinlik olarak fark vardir ama incelemedim.

yani :) x16lar ile z16lar piston ve kol olarak uyusmaz.
 
bu verctracılar hiç rahat durmaz. selim abi ben takım olarak kasnak subab yayları egzantiriği çıkartım birisine uygun fiyattan verebilirisem süet deri koltuk yapıcam. yazılımsız net 20 bg aldık. ama takan usta çok önemli bende vuruntu dalgalanma olmadı.giderken zaten uçak bir tek vites küçültürken istop ediyordu. kasnağın ayarını tutturacak iyi bir usta lazım. headresla beraber 135bg gördük çok iyi gidiyoru araba şimdu 110bg geri döndük

Abi bende ufak - tefek motora girmeyi düşünüyordum ama içinden çıkamayacağım ve düzen tutmayacak diye girmedim. ama koltukla deri - süet karışımı hatta önlere 2 de ısıtma koyarsan tadından yenmez. bende onu düşünüyordum ama para yok. Koltuk çalışmasını tahminen en fazla ısıtma dahil 1250-1300 tl ye halledersin. Benim araç tahminen şu an 110 bg dir. ama yazılım direk 125 yapsa sadece onu yapmayı düşünüyorum. Aslında egzantrik de aklımda var ama hangi birini nasıl yapacağımı şaşırmış bir haldeyim :)
 
ersin hocam şu imzandan görüyorumda tampon eki ve çift çıkış egzos güzel duruyor. neler yaptın bunlar için, yani yapmamız gerekenler nedir.
 
maasallah abi.. ben yazilim icin ugrastim abi ama son golu atamadin abi..:) DR.Ecu (Ozgun) ile iletisime gectimistim, biliyosun abi.. :)

gerci yengeden veto yedik :D:D o da ayri :) yazilimla 150 idi abi.. dereceli o kadar fark ettiriyo..

Selim abi, z16 larin (opc dahil) piston pin i 19mm x lerin piston pimi 18 ve xlerin kol uzunlugu 5.108 inch (yaklasik 129.75mm) zlerin 5.106 inch. zlerde opc kol ile normal z kol arasinda kalinlik olarak fark vardir ama incelemedim.

yani :) x16lar ile z16lar piston ve kol olarak uyusmaz.
hımm onuda düşündüm burada sanayide honlatma diye geçiyor yani pistonun calışltığı gömleği milimin onda ikisi deyim büyütsek olurmu acep neyse bakalım nasıl olacak
 
ersin hocam şu imzandan görüyorumda tampon eki ve çift çıkış egzos güzel duruyor. neler yaptın bunlar için, yani yapmamız gerekenler nedir.

Egsoz 200 TL tutu. Uçların tanesini 50'şer tl ye aldım.
Arka ek : 200 tl
Spoiler : 200 tl

Egsoz sesini - filtre ile beraber dinlemek pahabiçilemez :)
 
Geri
Üst