Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
yay kestirme işine girme. spor yay olsun orjinal yay olsun hepsinin kendine göre bir dengesi vardır. esneme aralığı basınca dayanabilme kuvveti vs... sen yayı kesitirince bütün dengey, bozarsın. 3-5 fazla olsun ama spor yay olsun derim ben.
BANA SORARSAN BEnımklı kadar bosluk var orjınal yayda
kestırme ısı sakat
eger yayları degıstırısen araba cok sertlesır ve suspansıyon cok kotu oluyor
engebelı bır yolda kafan tavana bıle deger yanı
Daha önce çok uzuun süre bende düşünmüştüm bunu o nedenle çok araştırmıştım yerinizde olsam düşünmem bile Yay kırılıp araç amortiisör üstüne düşebilir bile çok riskli ya da ses sorunu veya aracı savurma gibi birçok yan etkisi var.. Aracınızı ne kadar indirmek istediğinize de bağlı tabi bu olay eğer 3 cm 5 cm gibi rakamlardan konuşuyorsanız piyasada mevcut kestirmeyi hiç düşünmeyin alın takın derim ama derseniz ki 8-10 cm olsun sürüngen olsun o zaman kestirmekten başka çare kalmıyor çünkü coil over oldukça pahalı bir sistem.. Bu halde kullanmak ne kadar sağlıklı oda tartışılır tabi
ben diğer arabamda kestirmemiştim ama ısıtmıştım hafif zıplama dışında yol tutuş kaybı yaşamadım bu arada ısıttırıp dahada indirdiğim helezonlar spor helezon H&R markaydı