hahaha bunu unutmuşum yaw es kaza hyundai alaydım şimdi bunu görünce kalp krizi geçirirdim çok ağır
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
birkaç husus belirtmek istedim izninizle; astra j de kullanılan otomatik şanzımanlar tork konvertörlü active select adı verilen gelişmiş bilgisayar kontrollü akıllı bir tam otomatik şanzımandır. astranın donanımlarının bazılarını hatırlatmak istedim; flexride , afl+ , infinity ses sistemi gibi...Şimdi öncelikle yorumları okudum.Uzun zamandan beri hyundai'nin yetkili bayiisinden araç alıp satıyoruz ve elimizdede şuan 1 adet ix20 ve 3 adet 2011 era ve 1 adet 2012 era var.Eraların piyasası opel'den daha iyi.Tabikide accent erayı kesinlikle opel astra ile bir tutmuyorum.Fakat şuanda hyundai 2011-2012 eralar piyasada reşat altını gibi kesinlikle opel ile kıyaslanamaz.Sadece mode paket hakkında konuşuyorum.Taksicilerde 1 yaş sınırı çıktı adam arabasını değiştirmek istediği zaman plakaya ya 2011 takıcak yada 2012 bu yüzden taksicilerinde en fazla kullandığı araba era olduğu için şuanda eralar gayet iyi satıyor.Fakat malum yaz piyasası herkez tatile vs gitti piyasa durgun.Ayrıca 2011 hyundai i30 mode paket dizel otomatik şuanda piyasada yok tüm galericiler bu aracı arıyor dizel otomatik vites ben bu araçla otomatik dizel astra arasında kalırsam kesinlikle i30'u seçerim çünkü bi kere opel otomatiği yarı otomatik easytronic hyundai'de tam otomatik hyundai'de olan donanımın yarısı astrada yok her açıdan.
Ayrıca tabikide 50-60-70.000-tl bir param olsa tabikide hyundai coupe'ye vs vermem onun yerine gider sciroccoya binerim daha iyi.Ama orta gelirli aileler için ideal bir araç.Garantisi 5 yıl fakat her modelinde güvenlik önemleri aynı değil.
Donanım olarakta jant,sis farı,deri koltuk sonradan yapılıyor diyorsunuzda bir adam araca 35.000-40.000.45.000 tl vericek ve bu araçta kapak jant olucak analog klima olucak normal koltuk olucak kusura bakmayında herkez artık uyanık oldu adam o paralarda aldığı arabada her özelliği arıyo adam parasıyla neden rezil olsun gidip sonradan taktırsın? Sonradan ekletilebilen aksesuarlar bu fiyatlarda araçların üzerinde olması daha mantıklı bence ?
Ayrıca ''Ghent''in tüm açıklamalarına sonuna kadar katılıyorum...
Son olarakta Accent Era'nın 110 hp'lik motoru peugeot ve ford'un 1.6 110 hp'lik motoruna taş çıkartır.4.viteste araç 140-150 görüyor şahsen denendi.1.5 dizel araç.Şimdi birde toplumda ön yargı var eralar uçuyor fakat durmuyor.Onlar eraların boş paketleri için geçerli dolu paketlerinde abs+ön arka disk fren mevcut çokta güzel duruyor.Bir diğer konuda yol hakimiyet hakikaten güven vermiyor fakat bunuda geniş taban lastik takarak yolda daha sağlam sallanmadan gitmesini sağlayabilirsiniz.Ondan sonrada tadına doyum olmaz.
1. Emniyet kemeri takılı değilse, airbag açılmaz, açılmamalı da zaten.
2. Emniyet kemeri olmadan airbag açılsa bile hiç bir işe yaramaz.
3. Hava yastıkları her darbede açılmak için tasarlanmamıştır. Çarpışmanın açısı, şiddeti vb. unsurlar etkilidir.
4. Resimdeki araba takla atmışa benziyor. Önden yeterli şiddette direkt darbe almadığı için ön hava yastıkları açılmamıştır, büyük ihtimalle.
5. Yan hava yastıklarına gelince; onlarda direkt yandan çarpmalarda ve belli açılardaki darbelerde açılabilir. Zaten kullanım klavuzuna bakarsanız orada da yazıyor. "Bazı takla atma durumlarında perde hava yastıkları fayda sağlamayacağından açılmayabilir" diyor.
6. Çoğu kişi hava yastıkları ve çalışma prensipleri hakkında bilgi sahibi olmadan konuşuyor. Sonrada bir kazada açılmayınca "vay be açılmadı" diyor. Bu tarz söylemlere itibar etmemek gerekir.
7. Böyle kulaktan dolma dedikodu haberler yüzünden arabanızı satmamanızı öneririm.
SRS diye bir sistem var, kemer takılı değilse çalışmaz lakin sistem kemeri de kapsayan sistemdir. Airbag açıldığı esnada kemer de sürücüyü sıkıp ileri sürüklenmesini en aza indirmeye uğraşıyor. Kemer takılı değilse airbag açılmaz gayet doğal isterse bentley olsun bu böyledir.
Nedeni ise kemeriniz takılı değilse ve kaza anında önünüzdeki airbag açılırsa başınız airbag'e vurduğunda muhtemelen boynunuz kırılır. Bu yüzden kemer takılı değilse airbag açılmaz.
O da bir şey mi, Hyundai aracı bile olmayan adamlar, "Hyundai çok zor Airbag açıyor" diye cümleler kuruyor.
Bilmeyen bir adam Airbag açılmasının markayla alakalı olduğunu düşünür. Böyle saçmalıklar da bilmeyenler konuştuğu için maalesef oluyor ve laf yayılırsa şehir efsanesi oluyor.
Bu arabalar dünya kadar güvenlik testinden geçiyor, siz de bilirsiniz bir modelin Ncap'te güvenlik testleri tamamlandığında yaklaşık 26 araç pert edilmiş hale geliyor. Yani 26 araç deneniyor bu testler için, bagajındaki vericileri ve içindeki algılayıcılar hariç araçlar da satılanlarla birebir aynı.
birkaç husus belirtmek istedim izninizle; astra j de kullanılan otomatik şanzımanlar tork konvertörlü active select adı verilen gelişmiş bilgisayar kontrollü akıllı bir tam otomatik şanzımandır. astranın donanımlarının bazılarını hatırlatmak istedim; flexride , afl+ , infinity ses sistemi gibi...
konu fiyat değil varolan veya olmayan donanımlar ile ilgili ben hyundai'de olan donanımın yarısı astrada yok her açıdan. bu sözünüze istinaden yazdım yanlış anlaşılmasın astra donanım olarak eksiği olmayan fazlası bulunan bir model.Sıfır çıkışlı bir astra j için afl far'ın 2.700-tl olduğu sunroof'un 2.000 tl olduğu flexridenin yine 2.700-tl bir ülkede yaşıyoruz farkındaysanız Opel'de olduğu gibi hyundaide ayrıyetten çoğuşey ücretli değil en full modelinde herşey mevcut
konu fiyat değil varolan veya olmayan donanımlar ile ilgili ben hyundai'de olan donanımın yarısı astrada yok her açıdan. bu sözünüze istinaden yazdım yanlış anlaşılmasın astra donanım olarak eksiği olmayan fazlası bulunan bir model.