Yeni i30'un özelliklerinide incelemenizi tavsiye ederim
http://www.hyundai.com.tr/tr/Content.aspx?id=modeller&model_id=35&menu_id=411
http://www.hyundai.com.tr/tr/Content.aspx?id=modeller&model_id=35&menu_id=411
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Yeni i30'un özelliklerinide incelemenizi tavsiye ederim
http://www.hyundai.com.tr/tr/Content.aspx?id=modeller&model_id=35&menu_id=411
merak etmeyin hyundai de staj yaptım ayrıca i30 lansmanında bulundum bu nedenle neyin ne olduğunun gayet iyi farkındayım bende astrayı incelemenizi tavsiye ederim.
http://www.opel.com.tr/opel-serisi/satis-alani/arabalar/new-astra-hatchback/konfig%C3%BCrat%C3%B6r.html#/trim
full model tabir etmişsiniz cosmoda park pilotu sistemi standarttır ön arka, afl+ ta standart belirteyim; opel eye sistemiyle çalışan 9 farklı moda sahip otomatik uzun far asistanlı eşsiz bir aydınlatma sistemi mevcut. bu tarz bir sistem hiçbir hyundai de bulunmuyor.
Ben İ30 elite donanımını yani en dolu olanının dizel otomatik aracını test ettim.Ayrıca hyundai i30'un otomatik şanzumanlı aracınıda kullandıysanız vites atışlarınında ne kadar iyi olduğunu biliyorsunuzdur umarım bir mercedes bir bmw kalitesinde vites atışları var kesinlikle sarsmıyor.
Ben İ30 elite donanımını yani en dolu olanının dizel otomatik aracını test ettim.
Şanzuman hiçte sizin bahsettiğiniz gibi değil, tam anlamıyla otomatik olmasına rağmen robotize gibi çalışıyor, Gaza nasıl tepki verirsen ver şanzuman kendine göre tuhaf bir ivmelenme yapıyor ve aracı çok hantallaştırmış bu durum.
Vitesi manuele aldığımızda ise (her nekadar manuel desekte yinede şanzuman tepkileri robotizelerden daha yavaş) vites geçişlerinden sonra kavraması yada tepki vermesi 2 saniye kadar sürüyor (veya bu süre bana o kadar uzun geldi).
Vites geçişlerinde zaten sarsıntı olmaması lazım çünkü robotize değiller, yani baskı balataları yok.
Aracın bana göre diğer bir dezavantajı ise, Türkye de fabrikası olan bir marka olmasına rağmen yol bilgisayarı menülerinin Türkçe olmamasıdır. Üstelik yol bilgisayarındaki grafik ekranları çözmek ve anlık yakıt tüketimini anlamak için baya bir kafa yormanız gerekiyor. Bu karmaşıklığın nedeni belkide aslında aracın yakıt tüketiminin düşük olmamasıdır.
Yolda çok ciddi şekilde içeriye lastik sesi alıyor, bakın motor sesi demiyorum. yani yolun gürültüsünü alıyor. süspansiyonları ise fena değil.
Direksiyon üzerinde 3 kademeli direksiyon tepki düğmesi var. o benim hoşuma gitti, aracın hızına veya sürüş keyfinize göre direksiyonun ağırlığını ayarlayabiliyorsunuz.
Geri görüş kamerası ve dikiz ayasında açılan ekran çok abartılacak bir özellik değil daha önce toyota corollalarda kullanılmış ve çok başarılı olmayan bir sistem.
Test ettiğim aracın sürücü koltuğundan sürekli bir gıcırtı sesi geliyordı, döşemeler deri ve kadife karışımıydı ful olması hasebiyle.
Ancak o gıcırtının ne olduğunu testte çıkarak kişide çözemedi bence sinir bozucu bir sesti.
İç mekanda genel olarak aydınlatma renkleri çok koyu ve yoğundu (fresh değil) gözleri rahatsız edecek seviyede, ama en üst donanımda plastik malzeme ve işçilik kalitesi başarılı.
Bir alt donanımını sürmedim sadece showrromda içini inceledim, plastik malzeme kalitesi, işçilik ve donanım olarak 2. sınıf bir araba olarak karşıma çıktı.
üstelik iki aracın panjur, tampon ve far yapısındaki farklılıklarda saçmalığın daniskası bana göre.
yani İ30 tercih etmek isteyen arkadaşlar kalite ve gücenlik hissini yaşamak istiyorlarsa birzahmet en donanımlı olan Elite modelini seçmek zorunda bırakılmış.
Farkındaysanız ben yeni kasanın otomatik şanzumanı hakkında yorum yapmadım eski kasa 2011 otomatik şanzumanı hakkında yorum yapıyorum 2011 modelin mode ve prime paketlerini incelerseniz daha memnun kalırsınız bence