Yol tutuş

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan bimmer
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
vitesi büyütmek güzel bi çözüm...gaza sakın basmayın daha kötü oluyor...frene basmayın Allah korusun takla atar...virajlara içten girerek dıştan çıkmak kontrol açısından çok rahatlık sağlıyor...
 
vitesi büyütmek güzel bi çözüm...gaza sakın basmayın daha kötü oluyor...frene basmayın Allah korusun takla atar...virajlara içten girerek dıştan çıkmak kontrol açısından çok rahatlık sağlıyor...

uzun zaman araç kullanırım,hızlı kullanırım yol elverdiği ölçüde tabii maganda gibi degil, çok büyük kazam da yok cok şükür ama sana katılamayacagım viraja içten değil dıştan girilir içe dogru çıkılır ve merkezkactan faydalanmak için gaz kesilmez ve hatta biraz daha gaz verilir ben böyle yapıyorum ve girdiğim gibi çıkıyorum zaten formula yarıslarını izleyen bilir viraja dıstan girilir
 
uzun zaman araç kullanırım,hızlı kullanırım yol elverdiği ölçüde tabii maganda gibi degil, çok büyük kazam da yok cok şükür ama sana katılamayacagım viraja içten değil dıştan girilir içe dogru çıkılır ve merkezkactan faydalanmak için gaz kesilmez ve hatta biraz daha gaz verilir ben böyle yapıyorum ve girdiğim gibi çıkıyorum zaten formula yarıslarını izleyen bilir viraja dıstan girilir


ne taraftan girdiğine bağlı birazda :) mesela sola keskin dönüşte dıştan içe doğru mu dönülür?

gaz kesmeyi bende doğru bulmuyorum...bu durumu sadece arabayı kontrol etmekte zorlandığım zaman uyguluyorum...sonuçta teker açı yapmışken kızaklıyorsa gaza basmak bu durumu durdurmaz arttırır...
 
ne taraftan girdiğine bağlı birazda :) mesela sola keskin dönüşte dıştan içe doğru mu dönülür?

gaz kesmeyi bende doğru bulmuyorum...bu durumu sadece arabayı kontrol etmekte zorlandığım zaman uyguluyorum...sonuçta teker açı yapmışken kızaklıyorsa gaza basmak bu durumu durdurmaz arttırır...

evet sola keskin dönüşte de dıştan içe hamle yapılır içerden süratli girdiğin her yöndeki virajdan savrularak cıkarsın teker kızaklama mevzuu ise bu aracın çekiş sistemi ile doğru orantılı olarak genelde aracın arka kısmının hafif kayması şeklinde olur ki onu da deneme yanılma ile toparlarsın ama bu bahsettiklerim kuru yolda ve duzgun bır lastıkle olur tabii bir de gaz verme olayını yanlıs anlamıssın gaz virajın ortasına gelındığınde verılır ve cıkısta yavas yavas arttırılır
ama ılerı surus teknıklerını bılen bır arkadasımız konuya dahıl olursa en guzel referans cevabı ondan alırız sanırım benımkı sadece yaptıklarımı kapsıyor zıra
 
ben her türlü girmeyi denedim valla :) içten girince dışa doğru çıkarken teker daha az dönüyor...savrulma olmuyor...yani çift şeritte dönerken soldaysam çıkarken sağ şeride çıkıyorum çok rahat oluyor...kendi denememe göre söylüyorum ama doğrusunu uzman arkadaşlar açıklarsa sevinirim:)
 
uzun zaman araç kullanırım,hızlı kullanırım yol elverdiği ölçüde tabii maganda gibi degil, çok büyük kazam da yok cok şükür ama sana katılamayacagım viraja içten değil dıştan girilir içe dogru çıkılır ve merkezkactan faydalanmak için gaz kesilmez ve hatta biraz daha gaz verilir ben böyle yapıyorum ve girdiğim gibi çıkıyorum zaten formula yarıslarını izleyen bilir viraja dıstan girilir

benim kafadansın ortak:)
 
ya gerçe arabanın yol tutuşuda çok önemli...ben yanlışta dönüyosam bişe olmuyor...ama başka bi arabayla dönsem belki bende hissedicem...
 
ALLh doldurtmasın:)) ben de aynı yoldayım merak etme:p
 
Geri
Üst