1.4 Fiesta Titanium X? , 1.2 Volkwagen Polo ? , 1.4i corsa color edition?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan oguzedr
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
ben bu konuda ibrahimin pejo seçeneklerine katılıyorum.. hem dizel, hem geniş, doluydu içi galiba çok anlamam pejo donanımından.. benzinli alacağıma onu tercih ederdim kesinlikle:sulanma: :rakir: benzine bulaşmayın hiç alın dizel paso yakıt ortalaması kasın, paylaşın bizimle :D:rakir:
 
arkadaşlar dizel dizel nereye kadar dizel...turboyu bozunda göreyim dizel aracı... 150bin km nin üstünde olan dizel araca herkes kabul etsin ki alınmaz diye bakıyor doğruya doğru...keşke benzin fiyatları 2 lirada olsada kimse ne tüp ne de dizelin o homurtusuyla uğraşmasa...bence dizel işi beni bozar.aynı tip ağrıza benzinde 750 tl masraf cıkarır ama dizel bir araçsa bunu 5 ile çarpın :)
 
arkadaşım polo ile ne fiesta ne de corsa karşılaştırılır kullanılan malzemenin kalitesi farklı bir defa arabanın içine binmen yaterli
tmm fiesta dış dizayn olarak çok güzel ama içindeki işçilik çok zayıf malzeme çok dandik bence
 
alman her zaman almandır ;)

fiesta'nın benim için tek +'sı anahtarsız giriş ve çalıştırmadır :D bence başka bir esprisi yok.
 
arkadaşım polo ile ne fiesta ne de corsa karşılaştırılır kullanılan malzemenin kalitesi farklı bir defa arabanın içine binmen yaterli
tmm fiesta dış dizayn olarak çok güzel ama içindeki işçilik çok zayıf malzeme çok dandik bence

arkadaşlar yapmayın fiesta 2009 yılında nerdeyse yılın arabası seçiliyordu işçilik o kadar kötü olsa 0 fiyatı 38bucuk olmaz.. sonucta ford markasıda vw ve opel kadar değerli... aynı zamanda segmentinde en cok satan araçtır fiesta..mutlaka eksi noktaları wardır..ama benim sahsi görüşüm 3 aşağı 5 yukarı aynı olduklarıdır.kafama en cok takılan 1.4 benzinli titanium 300 küsür tane 2.el ilanı war sahibinden de...opel corsanın artısı sanırım çekiş+iç genişlik ve sanırım opelin eco motoru daha sessiz çalısıyor.
 
ford ta artk nerdeyse hatta tamamen alman diyebilirim çünkü bildiğim kadarıyla araçlar köln de üretiliyor
 
İkisinide denedim kullandım , zaten şu andada mevcut 1.4 sport kullanıyorum. Bu üç araç içinde en atağı corsa. 1.25 fiesta kadar hantalını görmedim neresi iyi devirleniyor :) arkadaşımın yeni kasa sümbül dizelini geçemiyor 1.25 fiesta :)

fiesta ile ben denedim arada ciddi fark var hem drag hem rolling, 1.4 corsa benim aracım ki twinport 90 hp son çıkanlar sanırım 100 hp olmuş üzer yani. Ben 90 lıkla 1.6 focus 2 yi geçiyorum 2 boy 90 km ye kadar. Artık oradan hesap edin siz.

hacı drag, rolling naptınız ya : ) b segmentinin en cansız araçlarından bahsediyoruz daha güzel araçlar deneseydiniz daha bi zevkli olurdu :dil:

şaka bir yana da ben şehir içi kullanım şartlarından bahsederek yazmıştım tüm bunları sonuçta bu motor hacmine sahip araçları alan kişiler 5000 rpm civarı vites değiştiren ve devir çeviren kişiler olacağını pek düşünmüyorum..

şahsi fikrim 1.25 motora göre fiestanın iyi devirlendiğidir ben o kadar beklemiyordum.. ufak hacimde optimum performansta kalmış..

8-8.5 lt civarında yakan 90 hp bana açıkcası mantıklı gelmiyor artık motor teknolojisi çok eskidi corsa nın.. 1.4t ile gelmeye başlaması gerekli.. küçük hacimde aşırı besleme modasına B segmentinde geçelim artık dimi.. meriva' da getirdikleri motoru corsa da düşünemiyorum fecii zevkli olurdu..

1.2 TSI 105hp ile vag grubu harikalar yaratıyor bence..
 
turgay polo da 90lık yok 85hp 132nm var 0-100'ü 12sn yakıt ş.içi fabrika verisi 8lt..

rio 'da 1.25 i 85 hp 120nm 0-100ü 13sn yakıt ş.içi fabrika verisi 6.3lt

ikisinin beygir gücü eşit olduğundan karşılaştırdım illaki rio demiyorum.. :rakir:

hacı iyi demişsinde rioyu kim alır ikinci elinde düşünmek lazım birazcık ya ondan dolayı her zaman wv derim ben her zaman piyasası vardı onun ....
 
ford ta artk nerdeyse hatta tamamen alman diyebilirim çünkü bildiğim kadarıyla araçlar köln de üretiliyor

üretim yeri veya işöilikten bahsetmiyoruz. düşünce, fikir üzerine söyledim ben. o zaman benim aracımın montajı izmirde yapılmış. Türk aracımı diyeceğiz. mantalite farkı var. alman firmalarının motorlarının genel anlamda çalışma prensipleri bile diğerlerinden farklıdır. daha çok elektronik sistem vardır. ama bakın bir forda bakın bir toyotaya veya hondaya kaldıki her ikiside ford'dan önde değil, motorları klasik stilde planlanmıştır. kaldı ki sac kalınlıklarını falan söylemek bile bunun çok gerisinde kalıyor.

alman fordu... zaten 2. dünya savaşı sırasında almanya'da ford hitler'in isteği üzerine fabrika açmıştır. alman fordu diye anılır araçları.
 
Geri
Üst