Cevaplar
Kardesim ne uzun uzun cevap yazilmiski bu konuda. Hareket halindeyken belli bir hiza kadar 1 e gecirebiliyorsunuz onun disinda 1 e gecmiyor arac, motoru ve sanzumani koruma amacli ole yapilmis.
Yok ayardi yok yagdi yok baldi ne alakasi var. 90 la giderken yanlislikla 1 e takarsan komple birakirsin sanzumani elinde kalir vites kolun motorada ayrica zarar olur ani devir yukselmesi redi gectimi subap eger dis atlayan trigerden dolayi.
Ayni geri vites gibi onda nasil mandal koymuslar geriye takmayasin yanlislikla diye 1 e de ole bir onlem almislar belli hiz altina dustunmu rahatlikla geciyor.....
Opel de olay budur...
Kardesim ne uzun uzun cevap yazilmiski bu konuda. Hareket halindeyken belli bir hiza kadar 1 e gecirebiliyorsunuz onun disinda 1 e gecmiyor arac, motoru ve sanzumani koruma amacli ole yapilmis.
Yok ayardi yok yagdi yok baldi ne alakasi var. 90 la giderken yanlislikla 1 e takarsan komple birakirsin sanzumani elinde kalir vites kolun motorada ayrica zarar olur ani devir yukselmesi redi gectimi subap eger dis atlayan trigerden dolayi.
Ayni geri vites gibi onda nasil mandal koymuslar geriye takmayasin yanlislikla diye 1 e de ole bir onlem almislar belli hiz altina dustunmu rahatlikla geciyor.....
Opel de olay budur...