Ynt: AFL - Bi-Xenon ?
şimdi öncelikle sizinle tartışmak istemiyorum ama zorluyorsunuz.
Beyefendi, bana daha ilk mesajlarınızın birinde demediniz mi bunu yaptıracak biri olmadığı için çıkıp burada ahkam kesiyorsun diye. Bu cümle bana yalancı demekle aynı ayardadır. Benim sana ne borcum var ki, yalan söyliyeyim. 2. si iyiki bir hareketli far yapmışsın diyen ben değildim demi siz dediniz buda küçümsemenin ağababası oluyor. 3. sü zaten yanlış anladığımı belirttim orada meslek ile ilgili olarak yazdığınızı, ama önemli değil zaten. 4. olarak ta bindiğim otomabile göre yapılan değerlendirmeyide yine mesajlarınızı okursanız görürsünüz. AYNEN BRAVO general_non_non gösterdim sanırım memnun olmuşsunzudur blahhh
şimdi diğre mevzuular, benim kime ne yapacak olduğum açıktır, dünyada yapılmamış bir uygulamayı biri bana sponsor olur ve aracını da getirirse yaparım diyorum, egolarım için süper olur. dancee hele birde bunu yapıp sizin forumunuzda paylaşmak büyük zevk olur.
Bugune kadar OPEL araçlarda bildiğim 5 adet AFL uygulaması oldu, 4 ünde direk benim emeklerim vardır. 1 inide bir başka arkadaş yaptı, ancak benim paylaşımlarından faydalandığını kendisi defalarca forumlarda yazdı. Ne onun aracı, nede benim montaj ve teknik destek verdiğim 5 uygulamada hiç bir sorun yok. En baştan beri diyorum sizin olayınız bunun yapılamayacak olduğunuzu söylemeniz ve yapıldığını gördüğünüz andan itibarende hali hazırda reddetmeniz.
Aynı şekilde size Flexride yapılabilirmi desem onada hayır diyeceksiniz ama yapılıyor, ama sizin fabrikasyondan anladığınız nedir bilmiyorum. Bir araca retrofit bir uygulama yapıldığında diyagnostik teste sokarsınız aracı, eğer bu test tüm parametrelerde aralıkları sağlıyorsa hiç bir arıza vermeden testleri bitirirse sorun yoktur. AFL de eğer direksiyon açı sensörünüz arızalı ise yada izin verilen parametre dışındaysa AFL programlamasını hiç bir zaman yapamazsınız,bunu aynı şekilde diğer sensörler içinde söyleyebiliriz... sistem buna izin vermez. Aracınız AFL liymiş, kaza yaptığınızda aracınıza zarar görmüş power modüle takılması ile kaza yapmadan tüm donanımı yeniden takıp bunları yenşden programlamak arasındaki tek fark sizin yeniden kablo çekiyor oluşunuzdur.
Gelelim, ALMANYA daki yazılım olayına, ben bir yerden yazılım almıyorum, TECH2 ye TIS dan yada Global TIS dan gerekli SPS yi yükleyip araca basıyorum bunun için yazılı mühendisliği yapmama gerek yok, sadece almanca yada ingilizce bilmeniz yeterli... YAni AFL için ben aracın beynine yazılım yazmıyorum sadece yazılı olanlardan gerekli kodlar ile olması gerekeni çekip araca basıyorum.
Neyse beyler size ve sohbete doyum olmuyor ama maalesef tecrübelerimiz uymuyor, her zaman forumlarda bu tip olaylar oluyor bilende konuşuyor bilmeyende . Bakın arkadaş ilk mesajında koca AFL yi bir kameraya kadar indirgedi, olay orada bitiyor dedi, halbuki alakası yok. şimdi AFL nin nasıl çalıştığını bilmeyen birine ben bunu test ederken mA lerine kadar bakıyoruzi sıfır ayarlarını yapıyoruz, power modüle çıkış voltajlarını test ediyorum, TIS daki aralıkları ölçüyorum desem ne yazar, demesem ne yazar
iyi geceler.