Araç arayışım son buldu :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
usta yiğidi öldür hakkını yeme..
araba yürüyor,standart hali bile benim 110 hdi ımı dümdüz ediyordu...
e ben bu arabanın yazılımlısınada bindim,ki yakın arkadaşımda bindiğimde oluyor,ölümüne tabut o ayrı...ama gidiyor,,vallahi gidiyor,billahi gidiyor...sadece gidiyor..ama gidiyor :D gerisini boşver...
 
usta yiğidi öldür hakkını yeme..
araba yürüyor,standart hali bile benim 110 hdi ımı dümdüz ediyordu...
e ben bu arabanın yazılımlısınada bindim,ki yakın arkadaşımda bindiğimde oluyor,ölümüne tabut o ayrı...ama gidiyor,,vallahi gidiyor,billahi gidiyor...sadece gidiyor..ama gidiyor :D gerisini boşver...


Yog bende aracin gitmesine bir sey demiyorum. Sinifindaki cogu aractan iyidir hatta bir ust sinifindan da. Ama yazilimla falan 0-100 de 2sn iyilesme bana cok iyimser geliyor.


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
 
kendi arabam için kafayı yorduğum tek şey era nın makinasını corsa c ye atmak...

vallahi beterler beteri olurda imkan...hayalde kalır...
 
Bu bilgiye neye dayanarak yapıyorsun 2 sn iyileşme olamaz bu işlerin ustası falanmısın yoksa kendi mantığınlamı karar verdin :) İstedigin chip tuning firmasına git sor Hyundai Era 1.5 CRDi motoru sadece chiple 140 hp 290 nm tork oluyormu diye diye bakalım ne cevap vericekler. + 140 hp bir arabanın 8 saniyede 100 km/h 'a çıkması çok abartı değil. Kusura bakma araban nedir bilmiyorum ama sana bir arabada 0-100 7-8 saniye çok büyüleyici geliyor galiba şu anda 1.4 tsi motorları ile Doğuş grubu 0-100'ü 7 saniyede tamamlıyor stock haliyle birde Dsg şanzıman alırsan 6.5 saniye direk olay bunda abartılacak bişey yok şimdi ordan gene yorum gelir o araba 140 hp olursa tabut olur diye gerekirse Eibach yayları çekerim oda kesmezse takarım bir Coilever keyfime bakarım fren konusunuda unutmadım şimdi 110 hp haline zor yetiyor o fren 140'a hiç yetmez diyenlerede gerekirse onuda hava kanallı disklerle değişiriz oda kesmezse takarım Brembo :)

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Koy yakıtını sür eranı :D Canavar gibi araba 0 - 100 km ye 5 saniyede inse kalan 5 saniyeyi ne yapacaksın. Bence devir ekonomi devri. Bakımdan bakıma anca uğrarsın erayla sanayiye. zaten fren olayıda zamanla insan alıştı mı arabaya tepkisine göre freni ayarlıyor.
 
Koy yakıtını sür eranı :D Canavar gibi araba 0 - 100 km ye 5 saniyede inse kalan 5 saniyeyi ne yapacaksın. Bence devir ekonomi devri. Bakımdan bakıma anca uğrarsın erayla sanayiye. zaten fren olayıda zamanla insan alıştı mı arabaya tepkisine göre freni ayarlıyor.

:bir:

Aynen Doğukan, bak ne güzel yazmış adam. En önemlisi de devir ekonomi devri.
Bırak millet Vectra B'yle Astra J'ye :D Astra G'yle Honda Civic'e falan kafa tutsun arabasıyla :)
Ne güzel bak geçen gün yakıt ortalamasını yazmışsın, mis gibi yakıtın var. Koy YUROdizeli gez :D
 
Vallahi arkadaşlar benim genlerimde var galiba gidiyorum 30 km ekonomik sürüyorum sonra sıkılıyorum ister istemez bir basıyorum 120 yapmışım ondan sonrada olan oluyo bu araba Ahmet ister istemez bastırıyor ya gerçekten öyle Alman arabasına benzemez buna binmek onlar muhallebi çocuğu bu araba bildiğin maço :D herşey şöförün pilotajlığına bağlı zaten bu arabayla Rallilere hazırlanıyorum ben burdan sonra yolumuz belli :D Birde şöyle chip tuning atayım 1,2,3 komple patenaj :D Artık arabanın lakabınıda buldum Maço Accent bu arada ikinize çok teşekkür ederim.

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
he 3 serisi bmw'lerin arkasında m yazısını görünce kapışasım geliyor. 3.16 olsa bile m3'dür diyorum takılıyorum peşine.
what happens in aksaray stays in aksaray
what's the problem ? :D

Aman fatih dikkat, geçenlerde 3.16 sanarak 3.30 kovalayan bir arkadaşım 4-5 tır fark yemiş şokunu hala üzerinde taşıyor :D

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 23:33 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 23:28 ----------

Merhabalar arkadaşlar, vectra ile astra 1.4T ye kafa tutan benim, hala da lafımın arkasındayım :)
Bu arada BMW nin yere göğe sığdıramadığınız 2.0 motorlu araçları malesef arkadan iteklemenin verdiği sanal güç yüzünden tatlı bir sürüş hissine sahip, sadece o kadarı var, en verimli motor seçenekleri 3.0 olanlardır,bu yüzden bmwlerin 3.30 , 5.30 gibi araçları aşırı derecede pahalılar 17-18bin liraya 5.20 bulunabilirken 5.30 modeller 32bin liradan başlıyor.

Bir de dipnot geçeyim, tükaka yapılan normal 2.0 vectralar ile yere göğe sığdırılamayan GT vectranın arasındaki en önemli fark şanzıman oranları ve spor şanzımandır, 15hp öyle yere göğe sığdırılamayacak farkı yaratmaz, fikir fukaralığında sınır tanımayan arkadaşlarım kıyamam size ben :(

ironi mode : on
 
Aman fatih dikkat, geçenlerde 3.16 sanarak 3.30 kovalayan bir arkadaşım 4-5 tır fark yemiş şokunu hala üzerinde taşıyor :D

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 23:33 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 23:28 ----------

Merhabalar arkadaşlar, vectra ile astra 1.4T ye kafa tutan benim, hala da lafımın arkasındayım :)
Bu arada BMW nin yere göğe sığdıramadığınız 2.0 motorlu araçları malesef arkadan iteklemenin verdiği sanal güç yüzünden tatlı bir sürüş hissine sahip, sadece o kadarı var, en verimli motor seçenekleri 3.0 olanlardır,bu yüzden bmwlerin 3.30 , 5.30 gibi araçları aşırı derecede pahalılar 17-18bin liraya 5.20 bulunabilirken 5.30 modeller 32bin liradan başlıyor.

Bir de dipnot geçeyim, tükaka yapılan normal 2.0 vectralar ile yere göğe sığdırılamayan GT vectranın arasındaki en önemli fark şanzıman oranları ve spor şanzımandır, 15hp öyle yere göğe sığdırılamayacak farkı yaratmaz, fikir fukaralığında sınır tanımayan arkadaşlarım kıyamam size ben :(

ironi mode : on

Mert konuya ek bir şey söyleyeyim kusura bakmasın kimse ama başkasının arabasıyla övünen adamlara bende çok uyuz oluyorum :)

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst