Aracına bor power uygulayanlar

biz dün corsaya ekledik hem motora hem şanzımana inanın bana motor sesi yok oldu gibi bişi önceleri 90 ı geçtikten sonra motor sesi kabine gelirdi rahatsız edici seviyelerde değildi ama motorsilkten sonra 50km hızla gider gibi hiç ses yok hiç ayrıca araba acayip atılıyor kalkışlarda bu kadar iyi sonuç beklemiyordum ama inanılmaz şekilde değişti araç motor sesi yüksek devirlerde bile çok ses yok çok hoş aracım 47000i doldurdu yağ değişimini dün yaptık arkasından ekledik şanzımanada aynı şekilde değiştirdik ekledik şanzımandaki etkisi sürtünme az olduğundan daha az ısınıyor ve daha hızlı tepki vermeye başladı özellikle 1 den 2 ye geçtiğimde araba resmen atılıyor denemeyenler tereddütte kalmasın mutlaka memnun kalıcaksınız alper abi sanada ayrıca tşkler verdiğin bilgilerden ötürü


rica ederim güle güle kullan yükselcim ;) uzun yolda deneyince daha çok seveceksin bak akıp gidecek araç demedi deme :rolleyes:

kazasız belasız...
 
biz dün corsaya ekledik hem motora hem şanzımana inanın bana motor sesi yok oldu gibi bişi önceleri 90 ı geçtikten sonra motor sesi kabine gelirdi rahatsız edici seviyelerde değildi ama motorsilkten sonra 50km hızla gider gibi hiç ses yok hiç ayrıca araba acayip atılıyor kalkışlarda bu kadar iyi sonuç beklemiyordum ama inanılmaz şekilde değişti araç motor sesi yüksek devirlerde bile çok ses yok çok hoş aracım 47000i doldurdu yağ değişimini dün yaptık arkasından ekledik şanzımanada aynı şekilde değiştirdik ekledik şanzımandaki etkisi sürtünme az olduğundan daha az ısınıyor ve daha hızlı tepki vermeye başladı özellikle 1 den 2 ye geçtiğimde araba resmen atılıyor denemeyenler tereddütte kalmasın mutlaka memnu kalıcaksınız alper abi sanada ayrıca tşkler verdiğin bilgilerden ötürü
şimdi ben hepsini okudum burda yazılanların bu bor olayını yeni duydum.şanzuman yağınıda komple değiştirdinizmi üzerinemi ilave ettiniz?vites geçişlerimi yumuşadı,birde 47000 deki aracın böyle şeylere neden ihtiyacı olsunki.bu borun bi zararı olmasın?
 
şimdi ben hepsini okudum burda yazılanların bu bor olayını yeni duydum.şanzuman yağınıda komple değiştirdinizmi üzerinemi ilave ettiniz?vites geçişlerimi yumuşadı,birde 47000 deki aracın böyle şeylere neden ihtiyacı olsunki.bu borun bi zararı olmasın?
şanzıman yağını komple değiştirdik sonra üstüne ilave ettik vites geçişleri ztn yumuşak ama aynı alper abinin dediği gibi bal gibi akıp gidiyor millette şöyle bir yanılgı var eski araca koyulur tam tersi aracınız rodajını tamamlar tamamlamaz eklenmesi şiddetle öneriliyor çünkü motordaki sürtünmeyi %0.01 e indiriyor dolayısıyle motor çalışırken sürtünme neredeyse olmadığından inanılmaz rahat çalışıyor sesteki azalmaya inanamazsınız şanzımanada koyarsanız daha da bariz kısaca yeni eski hiç farketmiyor ancak rodajı geçer geçmez eklerseniz aracınıza abartmıyorum rektifiyesiz en az (motorsilk 150000km götürüyor tek koyuşta) 350bin gider her 150000binde eklerseniz sanırım motor rektifiyesine ihtiyaç kalmayacaktır bu arada yakıtta farketti ama tam ölçümü yapıp hesaplayıp buraya yazarım
 
şanzıman yağını komple değiştirdik sonra üstüne ilave ettik vites geçişleri ztn yumuşak ama aynı alper abinin dediği gibi bal gibi akıp gidiyor millette şöyle bir yanılgı var eski araca koyulur tam tersi aracınız rodajını tamamlar tamamlamaz eklenmesi şiddetle öneriliyor çünkü motordaki sürtünmeyi %0.01 e indiriyor dolayısıyle motor çalışırken sürtünme neredeyse olmadığından inanılmaz rahat çalışıyor sesteki azalmaya inanamazsınız şanzımanada koyarsanız daha da bariz kısaca yeni eski hiç farketmiyor ancak rodajı geçer geçmez eklerseniz aracınıza abartmıyorum rektifiyesiz en az (motorsilk 150000km götürüyor tek koyuşta) 350bin gider her 150000binde eklerseniz sanırım motor rektifiyesine ihtiyaç kalmayacaktır bu arada yakıtta farketti ama tam ölçümü yapıp hesaplayıp buraya yazarım
çok ilginç bilgiler aktarıyorsunuz.rodaj derken neyi kast ettiğinizi anlamadım ancak benim aracım 140 bin km de.maşallah hiçbir sorunu yok.motor sesi herzamanki gibi klasik ecotec tok motor sesi.elbette lpg olması nedeniyle ateşlemeli veya işte flaplardan falan sorunlar yaşanabiliyor.ama bunlar baş ağrıtmıyor.öncelikle yakıtta nekadar ekonomi yaptığını merak ettim.s,z,n aracınızda lpg li ise lütfen parsal değilde km/lt değerler verirseniz öncesi ve sonrası için sevinirim.bu ekonomiyi sağlaması için illaki hem motora hemde şanzumanada katmakmı gerekli?rektifiye ihtiyaç duymadan 350 bin km gitmek çok iddalı bir rakam bence ama imkansız değil bakımlı araçlarda.motorsilk ile borpower arasındaki farkı anlatırsan bence önemli bir detay.aynı özellikler bor dada var sanırım.eğer aklıma yatarsa bende koydurayım.sordum iyi diyende var hiç bilmeyende kötüleyende var.bilmeden konuşanlar yerie kullananların fikri ışık tutabilir herkese.saygılar.
 
Bugüne kadar kaç ustaya sorduysam hepsi memnun. Hatta bazıları mükemmel diyor...
 
Bugüne kadar kaç ustaya sorduysam hepsi memnun. Hatta bazıları mükemmel diyor...
yeni bişey olduğu için teredütlü ve şüpheli yaklaşılıyor elbette.sitesincen inceledim az önce çok tatmin edici bilgiler yok bazı durumlar için.ama maalesef her ürünü üreten bunları yazıyo zaten övüp duruyor.nekadar süre test edilmiş hangi şartlarda test edilmiş yan etkileri nelerdir bilgi yon bunlarla ilgili.mesela motorda film tabakası oluşturuyorda şanzumanda neler yapıyor onu anlayamadım.bu film tabakasının çıkarılması gerekirse ne olacak?birde tam performansının anlaşılması için 5-6 bin km gitmek gerekiyormuş.
 
Yağ değişimi yapacağım zaman bor power i bulamadığım için kullanmadım. Onun için kesinlikle şöyle iyidir diyemiyorum. Ancak ustaların çoğu mükemmel diyor. Benim araç 206 binde ancak motorun maşallahı var. Diğer yağ değişiminde kesinlikle borpoweri eklettireceğim kesin sonuçları yazarım.
Unutmadan şunu da ekleyeyim; borpower bulamadığım için 10 tl'lik bir katkı eklettim. Ve ucuz olmasına rağmen aracın sesinde azalma oldu. 10 tl bile tatmin ediyorsa 65 tl lik katkı hayli hayliye etki eder diye düşünüyorum:)
 
işin fiyat kısmı başarıyla pek doğru orantılı olmayabilir.hatta koyduğunuz şey zararlı olabilir.keşke koymasaydında bor bulana kadar 10 liralık farkı verip daha kaliteli yağ koydursaydın
 
çok ilginç bilgiler aktarıyorsunuz.rodaj derken neyi kast ettiğinizi anlamadım ancak benim aracım 140 bin km de.maşallah hiçbir sorunu yok.motor sesi herzamanki gibi klasik ecotec tok motor sesi.elbette lpg olması nedeniyle ateşlemeli veya işte flaplardan falan sorunlar yaşanabiliyor.ama bunlar baş ağrıtmıyor.öncelikle yakıtta nekadar ekonomi yaptığını merak ettim.s,z,n aracınızda lpg li ise lütfen parsal değilde km/lt değerler verirseniz öncesi ve sonrası için sevinirim.bu ekonomiyi sağlaması için illaki hem motora hemde şanzumanada katmakmı gerekli?rektifiye ihtiyaç duymadan 350 bin km gitmek çok iddalı bir rakam bence ama imkansız değil bakımlı araçlarda.motorsilk ile borpower arasındaki farkı anlatırsan bence önemli bir detay.aynı özellikler bor dada var sanırım.eğer aklıma yatarsa bende koydurayım.sordum iyi diyende var hiç bilmeyende kötüleyende var.bilmeden konuşanlar yerie kullananların fikri ışık tutabilir herkese.saygılar.


recep bey bu soruların hepsinin cevabını ben kullanıcı olarak zaten yazmıştım bu konu başlığı altında mevcut yani ilk sayfalara baktınız mı...
saygılar.
 
Geri
Üst