O kadari inan anlamiyorum ben ama yaktirdigim yer bu islerin piri olmus artik turkiyenin heryerinden araclar geliyor
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Aracımda Lovato kit bulunmakta, çapı tam olarak neye karşılık gelir bilemiyorum ama belki işinize yarar, C tipi nozul bulunmakta (kuvvetle muhtemel 2mm) ve regülatör basıncım 1.15.2011 astra j 1.4t zavoli kit olan aracimda yaklasik 130 kmlik bir yola ciktigimda arac 4.5 ve 6. Viteste surekli silkelemesi rampada gucten dusmesi asiri rahatsiz etti..lpg ustasina goturdugumde pcye bagladi 2.2 olan nozulun 1.8 capinda nozul ile degismesi gerektigini ve bu sekilde ayni sorunu olan astra j 1.4t araclardaki sorunun ortadan kalktigini soyledi.fakat forumlara baktigimda 2.4 nozulla degistirende olmus.gerekli islemlerin yapilmasi icin aracin 1 gun kalmasi gerektigini soyledi.
Son 2-3haftadir bu LPG işiyle baya bir zorunlu olarak haşır neşir oldum, evet kucultmenin bir faydası yok ama imkanı var, LPG enjektorunun ucundaki nozullari çıkarıp istenilen ölçüyle değiştiriyorlar en azından Lovato böyle, kucultunce ms artıyor gaz ayarı mecburen artırmak gerekiyor, fazla yakiyor, isi artıyor vs vs en kısa zamanda cozersiniz inşallah sorununuzuVolkan bey tesekkurler lpg isini yapan arkadas sanirim bir ayar yapip verecek araci.2.2 olan nozulu 1.8 ile degistirmek zaten mumkun degil.forumlarin cogunda 2.4 ile degistirilmis.kucultmek cok iyi bir sonuc getirmez tahminim.afr ayar yapip verecegini dusunuyorum.bu arada baska gazciya goturecegim aracimi.
Araciniz 1.4 t ise uzun yolda yakmasi gerek yakit 27 28 kurus olmasi gerekir. max 30 kurus lpg 3.66 tl degerine gore eger bunun altinda yakiyosa araciniz fakirde fazla yakiyosa zenginde calisiyordur. Anlasildivi kadariyla sizinki fakirde kaliyor buda turboya yeterli guc gelmediginden turbo koruma moduna aliyor. kontagi acip kapattiginiz,zaman bu moddan cikiyorMerhabalar, sorun hakkında yazmak için bilerek bekledim biraz. Aracı test etmek istedim. lgpgayari.com ile iletişime geçip İzmir'de ayar yaptırdım. Yolda sürüş esnasında, 1,5 saat kadar süren bir ayarlama yapıldı. Yaklaşımdan, iletişimden gayet memnun kaldım. Aracı test ettik, hata kodu ya da turbo sorunu olmadan, güvenli bir yolda, 200km hızlara kadar geldik. Turbo'nun devreye girme sorunu ve hata ekranı düzeldi. Usta tekrar etme şansının olduğunu, tüpteki nozzle uçlarının bir boy büyüğünün gerekli olabileceğini özellikle söyledi. 24 saat hiç sorun olmadı. 1 gün sonra İstanbul'a uzun yola çıktım. Yolda yeniden aynı hatayı vermeye başladı. Önceden kontak kapatıp açtığınızda sorun düzeliyor, ekranda hatayı görünce yeniden başlıyordu sorun. Aynısını yaptım, 40km sonra yine hata verdi. Yine kontak kapatıp benzine geçtim ve turbo düzeldi. Yüksek hızda aracı tekrar tüpe aldım. Ne oldu bilmiyorum sonra bir daha aynı hatayı vermedi. Üstünden 2 hafta kadar geçti, bu arada aracı çok kullanmadım. 3-4 defa kısa mesafeler yaptım ama sorun tekrarlanmadı. Şu an bir sorun görünmüyor. Yakıt tüketimim sanırım azaldı. Uzun yolsa hız sabitleyiciyi de kullanarak geldim, bazen test etmek için yüklendim de araca ama tüpte 23-24 kr. civarında yaktı. AFR ayarı araca gayet iyi geldi.
Umarım faydalı olmuştur bu bilgiler. Bu hafta sonu uzun yolda yine deneyeceğim, tekrar bilgi vermeye çalışacağım.
Aracinizin bujileri iridyummu? Yoksa gm bujimi? Bilindigi kadariyla normal bujiler belirli sn lerde atis yapmakta iken iridyum bujiler surekli atis yapmakta. Oncelikle araciniz lpg li ise bujileriniz iridyum olmali. Bir diger yokusta yigilma 4 5 6 viteslerde bana lpg ayarindan gibi geldi afr ayari yaptirdinizmi. Bilindigi uzere atesleme,bobini 50 60 bin km de,degisiyor boniniz omrunu doldurmus,olabilir. Yeterli atesleme yapilamiyordur2011 astra j 1.4t zavoli kit olan aracimda yaklasik 130 kmlik bir yola ciktigimda arac 4.5 ve 6. Viteste surekli silkelemesi rampada gucten dusmesi asiri rahatsiz etti..lpg ustasina goturdugumde pcye bagladi 2.2 olan nozulun 1.8 capinda nozul ile degismesi gerektigini ve bu sekilde ayni sorunu olan astra j 1.4t araclardaki sorunun ortadan kalktigini soyledi.fakat forumlara baktigimda 2.4 nozulla degistirende olmus.gerekli islemlerin yapilmasi icin aracin 1 gun kalmasi gerektigini soyledi.
bir sorunun birden fazla nedeni olabilir. sizin baktiginiz sorun dogru evet turbo ve manifoltta catlak bu soruna neden olur fakat eger varsa bu sorun benzindede yaparLpgayari.com’da doğrudan sorunu tarşf eden bir haber buldum. Gaz ayarına bağlı olarak çıkan sorunu ve çözümü aynen anlatmış. Bu yolu deneyip haber cereceğim. Teşekkürler.
http://lpgayari.com/2017/09/17/opel...ari-ile-en-kisa-zamanda-servise-gidin-cozumu/
Benzinin yanma ısısı 98 derecemimiymis Peki birde keşke şunu sorsaydınız, bu 1.4Tler neden Avrupa'da fabrikasyon lpgli olarak satılıyor diye.Bujiler gm iridyumdu degistirirken bosch iridyum ile yeniledim sorun duzeldi ama kisa sureli.sorun duzelince bobinin saglam oldugunu gormus olduk.bujiler yenilenince yuksek hizlarda epey sıkıştırdım silkeleme olmadi.fakat bujilerin anahtar agzi kisminda kararma oluyor.muhtemelen govdeye elektrik atlatma yapiyor.silindirin biri bosa dusunce silkeleme yigilma oluyor.opel servisine gittigimde benzinin yanma isisi 98° lpg yanma isisi 106 ° bujiler catlama yapiyor yada porselen yuksek isidan ozelligini yitiriyor dediler.cozum olarak aracinizi benzinde kullanin deyip yolladilar.j kasa 1.4t arabadan lpgli yuzlerce araba var banami denk geldi boyle bir sorun diye dusunmeden edemiyorum.aractan cok memnunum fakat bu sorun iyice biktirdi.