Astra f Sfi & Astra H 1,6 t 180hp sizce hangisi ..

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Nazi666
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Astra f sfi mi yoksa & Astra h 1,6 t 180 hp mi ...


  • Kullanılan toplam oy
    36
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Bnece geçen 20 yıla rağmen GSI daki tek eksiklik değişken olmayan egzantrik sistemi, artısı ise motor materyalinin ve tasarımının tamamen performans için üretilmiş olması ve o materyalin diğer birçok opelde olmaması mesela 20xe ile 20xev aynı veya yakın gibi görünselerde aslında materyal olarak farklıdırlar mesela 20xev(ecotec) in beslemesini bir şekilde C20XE (SFI) ile değiştirip ecotec e yüklenmeye kalksan motoru kırarsın ama C20XE de hiç sorun çıkmaz ve dayanır.
Diğer opellerin çoğunun zaten XEV den farklı bir materyale sahip olmadığını düşününce
C20XE nin farkı iyice belirginleşir.

....evet dogrudur
....gtc 2.0 ile denemeye gerek yok
... gtc 1.6 yı dohc sfi kısa da da uzunda da gecer....2.vitesten itibaren gsi one gecer ve alır..
izmir de rc 207 ile gtc 1.6 denemislerdi rc sans tanımadı gtc 1.6 ya
biz denedik 2.vites te 2 boy 120 nin sonuna kadar ben ondeydim fakat sanzuman arızası nedeniyle benim arac 3. viteste cakıldı kaldı tabi kimseye anlatamadık astra gsi benim aractan 100-150 kg hafif ki kesinlikle alır diye dusunuyorum astra gsi aerodinamik olarak vectra gt den ustun bir arac.arkadasların araclarının benim aractan daha iyi olduguna eminim benim arac 150 hp anca veriyordu. yukarıda sozu gecen rc de hava filtresi eksoz var dı chip varmıydı bilmiyorum..gtc 1.6 ile deneyelim demistik 2.vitesten itibaren onlar yanasmadı rc nin 0-100 km 7.1 saniye ve 175 hp diye yazıyor teknik verilerde ...araclar cigerliyse ve ozellikle kadet gsi ise 1.6 gtc nin sansı olacagını zannetmiyorum. sıfırdan kalkıp 2.vites sonuna kadar yurunecekse benim arac gtc 1.6 ile rahatlıkla su an bile kalkabilir
 
19-Site içerinde yöneticiler haricinde bir üye diğerine uyarı yapamaz, bir üye hakkında eleştiri içeren bir başlık açamaz. Tartışma yaratacak , forum huzurunu kaçıracak , gruplaşmalara sebep verecek mesajlar yazmak veya başlık açmak yasaktır burada yönetim varken size uyarı hakkı dogmuyor canım kardeşim ...


Yöneticiler veya bölüm sorumluları forum kurallarına aykırı konu açabiliyor yani?
 
aykırı olan bişey söylermisin bana 2 otomobilin performansı karşılaştırılıyor yanlış olan ne ?

'trafiğe açık alanlarda insan hayatını tehlikeye atan, yarış-kapışma, adı altında başlık açmak,' 13. madede yazıyor.


Benim için sorun yok her araç karşılaştırılıyor ama ben konu açıp karşılaştırma yapılmasını istediğimde (aynı bu konudaki tarzda yorumlarla) konum bu maddeye dayandırılarak kilitleniyor.Yada başka bir üye açtığında 13. madde gösterilip konu kilitleniyor.

Ama bölüm sorumlusu açınca kilitlenmiyor. Benim gördüğüm bu çifte standartın olması.
 
'trafiğe açık alanlarda insan hayatını tehlikeye atan, yarış-kapışma, adı altında başlık açmak,' 13. madede yazıyor.


Benim için sorun yok her araç karşılaştırılıyor ama ben konu açıp karşılaştırma yapılmasını istediğimde (aynı bu konudaki tarzda yorumlarla) konum bu maddeye dayandırılarak kilitleniyor.Yada başka bir üye açtığında 13. madde gösterilip konu kilitleniyor.

Ama bölüm sorumlusu açınca kilitlenmiyor. Benim gördüğüm bu çifte standartın olması.

İyide ortada bi kapışma yok sadece Karşılaştırma var o zaman bu bölümü kapatsınlar dostum adı üstünde ANKET VE KARŞILAŞTIRMA.. Orda yazan karşılaştırma yasak deil yolda karşılaştırılan arabaların video larını çekip eklenmesi yasak ;)
 
İyide ortada bi kapışma yok sadece Karşılaştırma var o zaman bu bölümü kapatsınlar dostum adı üstünde ANKET VE KARŞILAŞTIRMA.. Orda yazan karşılaştırma yasak deil yolda karşılaştırılan arabaların video larını çekip eklenmesi yasak ;)

http://www.opelim.net/forums/showthread.php?t=66746

en son okuduğum konu olarak bu kilitlenmiş örneğin.Burdada yolda karşılaştırma söz konusu değil videoda yok ama kilitli.
 
k16 mı hap kadar :D ya senin aldığın haplar çok büyük yada gözün bozuk yeni nesil opellerdeki turbolardan daha büyük k16 trim ve exducer olarak neredeyse garret t3 52 ler kadar.

opel 20 yıldır kendini aşamadı değil tüm markalar için geçerli artık katı emisyon standartları var tasarruf diye bişey var üretim maliyetlerini düşürüp japonla rekabet etmek diye bişey var. yeni motorlar hiçbi şekilde küçümsenecek motorlar değil sadece c20let c20xe gibi mihenk taşlarında 20 yıllık bir modifiye birikimi var dünyada. parçaları basit yapısı ve rahat oynanabilirliği yurtdışında neredeyse bedava olması yüzünden ve o dönemler çok bi alternatifi olmadığı için bu kadar popüler. yeni motorları kurcalamak için sadece bize değil ingilizlere almanlara da para ve imkan lazım. ama yazılımla bile yeniden doğabilen araçlar ve potansiyelleri bence çok yüksek. aradan geçen yıllarda sadece performans üzerine çalışılmamış olduğuna eminim öyle olsaydı c20let den çok daha iyisini de yaparlardı. yumuşak dediğiniz yeni nesiller remap sonrası tamamen farklı bi karaktere bürünüyor ve imkan dahilinde modifiye ederseniz daha ileri de taşınabilir. c20let emisyonun tüketimin daha az önemi olduğu zamanlarda üretilmiş ve şu an üzerinde çok şey denenmiş çok aftermarket parçası üretilmiş ve kolay oynanan bir motor olduğu için avantajlı.

K16 değil K16 nın LET motora fabrikasyon olarak uygulanmış barı düşük bu yüzden hap kadar dedim ve evet gerçekten de bir LET motorun verebileceği güce göre fabrika standart barı çok düşüktür bunun aksini iddia edip basit konuyu umarım başka tarafa kaydırmazsın

emisyon standartı demişsin olabilir emisyonu yenilerle bir olamaz ama tasaruf demişsin eğer bu tasaruf yakıt ise ilgisi yok çünkü SFI ın yakıt tüketimi ortada bugün en modern motorlar kadar az tüketiyor arada yarım litre fark varsa ki bence o bile yok ama hadi yirmi yıla say o kadarını da ve buna da itirazın yoktur umarım. Yeni motorları kurcalamak yabancılar için bile maliyetli diyorsun ama o iş öyle değil çünkü onlarda sadece para değil, neredeyse fabrika kadar teknoloji üreten hatta fabrikaya teknoloji satan tune firmaları bile var yani para da teknoloji de sorun değil. Ama ben sadece honda örneğini vereyim madem kurcalamak zor onlar nasıl en yeni motorları bile kurcalıyorlar ? Turbo yok ondan onlar en fazla turboluyorlar dersen o zaman sorarım nasıl bir turbo uyguluyorlar "kısaca DIGT diyeceğim" Direct injection gasoline turbo motoru var onu mu kurcalıyorlar zaten Opel yada VW nin DIGT turbosunu kurcalayamazsın çünkü fabrika ne yapmış ise üç aşağı beş yukarı odur çünkü motora basılan yakıt bellidir neyi neresinden arttırarak gücü arttıracaksın merak konusu, ayrıca o basınca ulaştırılmış yakıtın ısısını nasıl kontrol altında tutacaksın zaten fabrika bile bununla uğraşıyor mitsubishi bile bunu deneyip bıkıp vazgeçmişti o yüzden mekanik zaten oynayamazsın sadece chip ile oynadığını farz edelim ne kadar arttırıma gidebileceksin tabiiki böyle bir motor ile doğrudürüst bir modifiyeye ve klasik turbolu motorların güç arttırımı kadar oransal bir artışa gidemeyeceksin buda ortada. Günümüzde en yüksek gücü üreten motorların da direct injection turbo motor olmadığıda ortada

Kıssadan hisse benim bahsettiğim şey bunlar da değildi yeni motorların 20 yıl sonra teknoloji olmasada tercih edilen sistem yüzünden mıymıntı olduğuydu ki bunun arkasındayım

Çünkü teknoloji gelişiyor ve emisyon standartları dahilinde şimdikiler emisyona takılı kaldığı için güç üretemiyor prensibine de en azından opel markası adına katılmıyorum çünkü dikkat edilirse GSI dan sonra çıkan ecotecler bir üst emisyonu karşılıyordu bu yüzden gücü 136 ya düşmüştü peki madem emisyonu karşılamak için mecburen güç indirimine gidilmişti ama yenisinde kalite düşmemişti hatta daha eskisinden bile yüksekti o zaman neden XE den sonra sonra çıkan ve 7 yıl opel bayrağını dalgalandıran 1990 lardan 2000 lere taşıyan XEV motorları , XE ler karşısında süpaptan kranka kadar ikinci sınıf malzeme ile üretilmişti.

Eğer buna cevabın güç düştü gerek kalmadı olursa, o zaman şu soruya cevap vermen gerekir

zaten ben ne diyorum ?
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst