Astra f Sfi & Astra H 1,6 t 180hp sizce hangisi ..

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Nazi666
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Astra f sfi mi yoksa & Astra h 1,6 t 180 hp mi ...


  • Kullanılan toplam oy
    36
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Yeniler mod olmaz demiyorum ama genelde en yüksek alınan fark chip üzerinde takılı kalıyor ya da şöyle diyelim mesela LET motorlarda nasıl alıyorsa alıyor adam 500+ alıyor ama ben bunu yeni vw yada opel için numune olarak bile olsa TFSI yani DIGT kullanarak alındığını duymadım
 
Yeni eski tartışmasında pek hesaba katılmayan nokta şu ki, emisyon değerleri ve akaryakıt tüketimi sınırlayıcı bir faktör. Evet 1994 model bi sfi şu anda 2010 opc 1.6 turboya kafa tutabilir hatta geçebilir ama üretim yapılırken yakıt tüketim değerleri büyük önem taşır. Opel gibi bir firma tabii ki yapabilir yapamıyor demek mantıklı değil bence. Yani 1992de üretilen calibrayı geçemez miydi opel? Rahatlıkla geçerdi ama bir fabrikadan piyasadaki tuner lar gibi CO2 salınımını benzin tüketimini hava giriş çıkışlarını önemsemeden üretim yapmasını beklemek yanlış olur diye düşünüyorum.

Bir de konu 1.6 turbo vs sfi. 2.0 turbo ile sfi değil. Ama varsa ben 2.0 la denerim diyen sfi cı, o ayrı tabi karışamayız.
 
sadece belli başlı modellerde special motorlar var mesela vectra B kasaların C kasaların astra G kasaların hiçbirinde öyle bir motor yok yenilerde OPC ve GTC nin ve GT nin haricindekilerde de yok kısacası yeni diyince hepsi kıyasa girmiyor ... Emisyonda haklı olabilirsiniz fakat yakıta kesinlikle katılmıyorum SFI gayet az yakar çok verimli bir motordur. 1992 de üretilen calibrayı geçemezmiydi yanlış bir ifade çünkü ne kadar tuhafınıza da gitse aynı günümüz emisyonları altında geçemedi işte
 
Son düzenleme:
sadece belli başlı modellerde special motorlar var mesela vectra B kasaların C kasaların astra G kasaların hiçbirinde öyle bir motor yok yenilerde OPC ve GTC nin ve GT nin haricindekilerde de yok kısacası yeni diyince hepsi kıyasa girmiyor ... Emisyonda haklı olabilirsiniz fakat yakıta kesinlikle katılmıyorum SFI gayet az yakar çok verimli bir motordur. 1992 de üretilen calibrayı geçemezmiydi yanlış bir ifade çünkü ne kadar tuhafınıza da gitse aynı günümüz emisyonları altında geçemedi işte


:Dİlginç. Yani gerçekten tuhaf çünkü olay o kadar zor görünmüyor, sitede bir 93 vectra var biliyorsunuzdur, turbolu. Videolarda bariz şekilde 300 vuruyor araba. Bu arabanın şanzıman oranları biraz değiştirilse performanstan ödün vermek kaydıyla daha yüksek hızlara çıkabilir. Ama ne kadar sağlıklı olur, yol tutuşu açısından sağlıklı olmayacağı kesin. Sonuç olarak opel bir kullanıcısının yaptığı işlemi yapamadı sizin değiminize göre.
Neyse en iyisi konuyu dağıtmayalım, bana göre Yapmadı, size göre Yapamadı.
 
Yeni eski tartışmasında pek hesaba katılmayan nokta şu ki, emisyon değerleri ve akaryakıt tüketimi sınırlayıcı bir faktör. Evet 1994 model bi sfi şu anda 2010 opc 1.6 turboya kafa tutabilir hatta geçebilir ama üretim yapılırken yakıt tüketim değerleri büyük önem taşır. Opel gibi bir firma tabii ki yapabilir yapamıyor demek mantıklı değil bence. Yani 1992de üretilen calibrayı geçemez miydi opel? Rahatlıkla geçerdi ama bir fabrikadan piyasadaki tuner lar gibi CO2 salınımını benzin tüketimini hava giriş çıkışlarını önemsemeden üretim yapmasını beklemek yanlış olur diye düşünüyorum.

Bir de konu 1.6 turbo vs sfi. 2.0 turbo ile sfi değil. Ama varsa ben 2.0 la denerim diyen sfi cı, o ayrı tabi karışamayız.

Yalnız şöylede bir durum var hep Opel istese yapamazmıydı ya getiriyorsunuz

Opelin ilk Turbo otomobili Calibradır ondan sonra 2.2 astradaki turbo motoru saymazsak opel nerdeyse 10 yıl performansa ara verdi doğrudürüst turbo motor bile üretmedi hep ekonomik ekolojik otomobiller üretti ama bu arada da motorsportta saygınlığını yitirdi daha sonra bu açığının farkına varıp OPC yi kurdu ve şimdi Astra OPC de değil asıl Opel GT de kullandığı 2.0 dan çıkardığı 265 HP ve en son euro normunu karşılayan DIGT motoruyla hala başı çekenler arasında ama o bile modlanmış halde (gm 2008 de bir kit çıkardı ve official olmasada garantiyi bozmayan bu kit ile motor 290 HP ye kavuştu) dışarıdan modcuların sensörlerini upgrade etmeleri ve map i yeniden yazmaları sayesinde Opelin LNF kodlu bu motoru 330 beygir üretebiliyor olup 2010 yılı itibarı ile opelin güncel olan en güçlü 2000 i olarak bilinmektedir ve bu motorun gücü modlu bir C20XE için çerez sayılabilecek güçler olduğu için opelde 20XE nin hala rakibi yoktur

Ve işin can alıcı noktasına geliyorum modlanmış olan OPC motorlarıda artık emisyonu karşılamamakta ve karşılayamadığı halde iken de 20XE ile başa çıkamamaktadır.
konunun özü budur
 
Son düzenleme:
Evet dediğiniz gibi ben opel isteseydi yapardı diyorum, ama nedense yapmadı. daha çok ecotec motorlara yoğunlaştı.
 
Yalnız şöylede bir durum var hep Opel istese yapamazmıydı ya getiriyorsunuz

Opelin ilk Turbo otomobili Calibradır ondan sonra 2.2 astradaki turbo motoru saymazsak opel nerdeyse 10 yıl performansa ara verdi doğrudürüst turbo motor bile üretmedi hep ekonomik ekolojik otomobiller üretti ama bu arada da motorsportta saygınlığını yitirdi daha sonra bu açığının farkına varıp OPC yi kurdu ve şimdi Astra OPC de değil asıl Opel GT de kullandığı 2.0 dan çıkardığı 265 HP ve en son euro normunu karşılayan DIGT motoruyla hala başı çekenler arasında ama o bile modlanmış halde (gm 2008 de bir kit çıkardı ve official olmasada garantiyi bozmayan bu kit ile motor 290 HP ye kavuştu) dışarıdan modcuların sensörlerini upgrade etmeleri ve map i yeniden yazmaları sayesinde Opelin LNF kodlu bu motoru 330 beygir üretebiliyor olup 2010 yılı itibarı ile opelin güncel olan en güçlü 2000 i olarak bilinmektedir ve bu motorun gücü modlu bir C20XE için çerez sayılabilecek güçler olduğu için opelde 20XE nin hala rakibi yoktur

Ve işin can alıcı noktasına geliyorum modlanmış olan OPC motorlarıda artık emisyonu karşılamamakta ve karşılayamadığı halde iken de 20XE ile başa çıkamamaktadır.
konunun özü budur

süper gercekten on numara bilgi bunlar ya peki bişey soracam size mitsubishi evo ile astra gsi nin kapagı aynı deil mi ...
 
2.0 atmosferik motorlarda limit zaten 300-320 hp arasıdır 2.0 olan çoğu motor bu gücü alır olaya modifiye olarak bakarsanız iş çok değişir işin aslı xe motorlar artık eskidi.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst