- Katılım
- 23 Şub 2009
- Mesajlar
- 1,303
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 46
İstanbul-Ankara otobanında köprülerin birinin hem girişi he de çıkışı yüksekti. Benim araç yaylı olmasına rağmen zıplama yapmadan ordan geçtik, hatta yukarı ve aşağı esneyişini hissettim, ama aynı yerden Linea ile geçerken nerdeyse tekerler yerden kesilmişti.
Ben aracın altımdan kaçtığını sadece o bahsetmiş olduğun çökük asflat vs arka arkaya dalgalı halde ise hissediyorum, tek bir çöküklük ise pek sorun yaşatmıyor. Ama şu bir risk olabilir ona dikkat etmek lazım: Bir süre sonra aracının kaymak asfalttaki eskisine göre daha iyi olan yol tutuşuna ve viraj kabiliyetine alışacaksın. Bu nedenle bazı durumlarda sürat de ister istemez artacak virajlara daha süratli gireceksin, bilmediğin bir yol veya yeni oluşmuş bir çukur vs seni tehlikeye atabilir.
Ben yol tutuş ve viraj kabiliyeti artmasına rağmen aracı sert kullanmıyorum, eskiden nasıl gidiyorsam, viraja giriyorsam şimdi de öyle giriyorum. Ancak acil durumlarda yetişeceğim yere geç kalmışsam vs yol tutuşu zorluyorum
Sanırım janttan önce ben de koni lere bakacağım
Ben aracın altımdan kaçtığını sadece o bahsetmiş olduğun çökük asflat vs arka arkaya dalgalı halde ise hissediyorum, tek bir çöküklük ise pek sorun yaşatmıyor. Ama şu bir risk olabilir ona dikkat etmek lazım: Bir süre sonra aracının kaymak asfalttaki eskisine göre daha iyi olan yol tutuşuna ve viraj kabiliyetine alışacaksın. Bu nedenle bazı durumlarda sürat de ister istemez artacak virajlara daha süratli gireceksin, bilmediğin bir yol veya yeni oluşmuş bir çukur vs seni tehlikeye atabilir.
Ben yol tutuş ve viraj kabiliyeti artmasına rağmen aracı sert kullanmıyorum, eskiden nasıl gidiyorsam, viraja giriyorsam şimdi de öyle giriyorum. Ancak acil durumlarda yetişeceğim yere geç kalmışsam vs yol tutuşu zorluyorum
Sanırım janttan önce ben de koni lere bakacağım