Astra H easytronic 115 Hp 155 Nm - Ford Focus 110 Ps 230 Nm Karşılaşması???

ruhsattaki kW değerinden de anlaşılır
ayrıca 90 olanların turbo borusu S şeklindedir
109 olanların düz bir borusu var

ruhsatta o kısım boş. Bende bakmıştım. Biraz önceki telefon konuşmamızdan sonra kayınbiladerim için 90 yada 110 nun önemi olmadığınıda anlamış bulunuyorum.90bg olsa bile takmadı kafaya,amaaan boşver aldık bi kere tadında yaklaştı.Helal olsun kendisine....
 
Denenen yalnızca bir Astra ve bir Focus ise her şey olabilir. Deneme yalnızca iki sürücü ile yapıldıysa yine her şey olabilir. Kimse denemeye yalan demiyor. Olabilir. Birçok ölçüt ve değişken var.

Amma velakin 1.6 TDCI motordan söz ediyoruz. Genelleme yapıp da 1.6 benzinli Astra, 1.6 TDCI Focus'u yer derseniz olamaz derim. Kağıt üstünü de baz alsanız, pratiği de baz alsanız olmaz, olamaz! Torku neden küçümsüyorsunuz anlamıyorum!

Vakti zamanında bende Vectra B 2.0 varken arkadaşta 1.6 TDCI Focus vardı. Hiçbir zaman böyle bir yarışma yapmadık ama ikimizinde ortak kanaati Focus'un Vectra B 2.0'ı bir hayli zorlayacağı idi. Bence Astra 1.6'yı bırakalım bir kenara, hani olmaz ya 2.0'ları bile oldukça zorlar o motor!

Size olmaz diyen yok! Elinizin altındaki araçlarla yaptığınız denemelerde haklı olabilirsiniz. Eyvallah! Fakat sağlıklı motorlarla ve pilotajlarla olmaz!
 
Hocam güldürdünüz beni 5 beygir motorda yüzde 5 farkmı yaratır o zaman böyle bir şey mümkün olsaydı kendi aracınıza 5 hp yükleme yapsak stock Astra H'a 5 boy fark atacak :):). Ayrıca Focus' un kasaya ağır demişsinizde siz Fiesta geçebilecekmisiniz ? Sonuçta ağırlık olarak sizinkide Focus kadar ağır . Ayrıca ufak çapta oynamalar hiçbir şeydir taki 20-30 hp işin içine girmedikten sonra o benden 5 beygir fazla öbürü 2 beygir düşük falan o beygirleri fark bile edemezsin. O zaman ben Cumartesi günü Shell V-Power + Nitro mazot katacam arabaya ki bu mazot ciddi bir performans hissettiriyor sırf his veriyor diye 110 hp arabam 120 hp oldu diyim mantıklımı ? O araç bahsi geçen araç 110 hp 230 nm tork'a sahip Focus bagajda 100 kilo yük olsa gene tokatlar gene tokatlar ki bu durumda pilotaj en büyük etken misal 4.000 devir/dakikadan sonra hiçbir devir dizelde hız kazandırmaz yani devir çevirsende bişey değişmez. Ayrıca motor sağlıklımı buda önemli ki Ford'lar turbo problemleriyle ünlüdür.

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Geri
Üst