Turgay beyin soyledigi dogrudur kontro cubugu yok
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Çok garip bir tespit şekliymiş. Honda Accord aracımda 5 ileri tam otomatik vites vardı ve yağ çubuğu vardı. Ölçümünü yaparken araç çalışır vaziyette vites R moduna alınarak çubuk kontrol ediliyordu. Yağın sadece seviyesi değil rengi vs. de ölçülmüş olurdu.Merhaba sanziman yagini sofor tarafindaki lastik tarafinda sanziman uzerindeki bir civatayi cikartip kontrol ediyorsunuz ordan akip damla damla kesilmesi lazim ozaman seviye normal anlamina gelir.
Zafer bey Honda CVT sistemi bildiğim kadarıyla sadece bazı Jazz modelinde ve hb civic modellerinde kullandı, onun dışında yeni kasa civic çıkana kadar hep tork konvertörlü tam otomatik şanzıman kullandı. Ayrıca daha önceki aracımda 2006 model yine tork konvertörlü tam otomatik vitesli ford focustu onda da yağ çubuğu vardı.Bizim sanzumanlarda cvt degil tam otomatik tork konvertorlu oldugu icin yag basinci cok onemli. cubuk cikmasi yada,bosluk,yapmasi basinca etki edebilir bu sebeple kapali sistem. Sadece 80 binde bir yag degisimi icin sistem acilir kontrol edilip kapatilir. Komtrolude o sekilde.