Eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Astra J 1.6 CDTI Otomatik Şanzıman Sorunu ve Arıza Lambası
az önce aküyü kendim ölçtüm multimetre ile... kontak yarım açık iken 12,3 v, aracı çalıştırdığımda 11,8 'e düşüyor sonra 14 lere çıkıyordu....
sanayiye gidip ölçtürdüm... aracı stop etmeden önce çalışır halde iken 12,3 v idi... kobtak kapalı 12,1... yarım kontak açıp ölçüm cihazından marşa basınca da 9,7 v 'a düşüyor...
üzeeinde orijinal aküsü var ve 55 Amperlik... ölçüm yapılan yerde yiğit akü vardı... 75 A akü 415 tl... ne önerirsiniz?
Araç çalışır halde 14 v gelmesi lazım. Eğer gelmiyorsa şarj dinamosu da sorun vardır. Ya kömürler bitmiştir ya da aküye gelen kablolarda sorun vardır aküyü şarj etmiyordur.
çalışırken hem multimetre ile hem de akü ölçüm cihazı ile 14,3 - 14,4 V değerlerini gördüm....
sanayideki usta da can çekişiyor dedi... zaten 75 A 'lik akü yerine fabrikada 55 A akü takmışlar yerinden belli dedi... 2 sene kullanım ömrü olması normal dedi... (akü yerinde 10 cm lik daha boşluk vardı..)
Bu site, içeriği kişiselleştirmek, deneyiminize uyarlamak ve kayıt olmanız durumunda giriş yapmanızı sağlamak için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanır.
Bu siteyi kullanmaya devam ederek, çerez kullanımına izin veriyorsunuz.