Astra J 1.6 CDTI Otomatik Şanzıman Sorunu ve Arıza Lambası

Siz,bi akuyu kontrol ettirin skintisiniz nedeni bana gore aku
 
  • Beğen
Tepkiler: quattro
az önce aküyü kendim ölçtüm multimetre ile... kontak yarım açık iken 12,3 v, aracı çalıştırdığımda 11,8 'e düşüyor sonra 14 lere çıkıyordu....

sanayiye gidip ölçtürdüm... aracı stop etmeden önce çalışır halde iken 12,3 v idi... kobtak kapalı 12,1... yarım kontak açıp ölçüm cihazından marşa basınca da 9,7 v 'a düşüyor...

üzeeinde orijinal aküsü var ve 55 Amperlik... ölçüm yapılan yerde yiğit akü vardı... 75 A akü 415 tl... ne önerirsiniz?
 
Akunuz bitmis inci ve yigit akude iyidir ama tavsiyem varta akuden yanadir
 
en az 72 amp
 
  • Beğen
Tepkiler: quattro
Araç çalışır halde 14 v gelmesi lazım. Eğer gelmiyorsa şarj dinamosu da sorun vardır. Ya kömürler bitmiştir ya da aküye gelen kablolarda sorun vardır aküyü şarj etmiyordur.
 
  • Beğen
Tepkiler: quattro
Aku voltaj cekiyor olu oldugu icin. sarj dinamosunda,sikinti yok 14 ler normal calisirken. Aku icin usta ne dedi akunun durumu neymis?
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: quattro
çalışırken hem multimetre ile hem de akü ölçüm cihazı ile 14,3 - 14,4 V değerlerini gördüm....

sanayideki usta da can çekişiyor dedi... zaten 75 A 'lik akü yerine fabrikada 55 A akü takmışlar yerinden belli dedi... 2 sene kullanım ömrü olması normal dedi... (akü yerinde 10 cm lik daha boşluk vardı..)
 
Otomatik vites aracta 72 amp akuden asagisi kurtarmaz. 55 amp aku tofas akusu arabayi calistirsin yeter mantigi. Mutait malzemeden calmis anlasilan
 
74 a varta akünün yüksekliği kurtarmadı... en boy oranıntamam ama yükseklik uymadı sabitleme aparatı olmuyor ne yapmak lazım?
 
Son düzenleme:
72 amper kısa akü getirecekler pazartesi günü... uyar dediler...
 
Geri
Üst