Astra mı Golf mü yoksa Auris mi?

oda sadece az yakar başkada bir işe yaramaz olmdum olası sevemedim fransız grubu araçları hep ters geliyor nedense bana motor olarak şans işi araçlar bazısı ömürlük gider bazısı başına bela açar ayrıca diğer mekanik aksamlar zayıf bazı parçaları plastikten imal olduğu için orta büyüklükteki kazalardan sonra toplaması problem diye biliyorum bide herşeyi geç fransızlar 3 sene olmadan kendinen geçiyor diriliğini kaybediyor ilk üç tercihin arasından seçim yap bence daha da boşu boşuna kurcalama hiç yoksa birazdan kia hyundai falan diyeceksin kalp krizi geçtirticen burda cümle aleme :D
 
kesinlikle golf
 
pug için maden nickli arkadaş ibrahimden fikir almanı tavsiye ederim.

daha önce de yorum yapmıştım ama eklemek istiyorm: şu an bu segmentte tasarım ve kalite olarak astra, diğer iki seçeneğe de basar bence.
astranın en büyük eksiği dizel seçimde güçlü bir motorunun olmaması, ki siz zaten benzinli alacağınız için bu sorunu çizdik.
benzinli seçimde 1,4T motor bayaa keyifli diye duyuyorm. 1,4 TSI la karşılaştırıldığında yakıt verimliliği ve performans olarak bir adım geride ama yine de yeterli ve keyifli olduğunu duyuyorm.
otomatik şanzumanda da bir DSG değil, ama Easytronik şanzumanın o easy"kronik" sorunları giderildi diye biliyorum.
kısacası bugun sizin seçiminizi yapacak olsam, benzinli seçenek alacaksam, astra derdim, hatta 1.6T derdim.

ekleme: 1.6T derdim demesine de, TSI+DSG de aklımda içimde kalırdı :D velhasıl, zor seçim...
 
Son düzenleme:
pug için maden nickli arkadaş ibrahimden fikir almanı tavsiye ederim.

daha önce de yorum yapmıştım ama eklemek istiyorm: şu an bu segmentte tasarım ve kalite olarak astra, diğer iki seçeneğe de basar bence.
astranın en büyük eksiği dizel seçimde güçlü bir motorunun olmaması, ki siz zaten benzinli alacağınız için bu sorunu çizdik.
benzinli seçimde 1,4T motor bayaa keyifli diye duyuyorm. 1,4 TSI la karşılaştırıldığında yakıt verimliliği ve performans olarak bir adım geride ama yine de yeterli ve keyifli olduğunu duyuyorm.
otomatik şanzumanda da bir DSG değil, ama Easytronik şanzumanın o easy"kronik" sorunları giderildi diye biliyorum.
kısacası bugun sizin seçiminizi yapacak olsam, benzinli seçenek alacaksam, astra derdim, hatta 1.6T derdim.

ekleme: 1.6T derdim demesine de, TSI+DSG de aklımda içimde kalırdı :D velhasıl, zor seçim...
J kasada easytronic şanzuman yok, activeselect var. yani düz otomatik şanzuman.
 
Astra'dan vazgeçemeyeceğiz sanırım. yeni kasa astranın otomatiği ile astra klasiğin otomatiği arasında 10.000 tl gibi ciddi bir fark var. Donanım, yakıt tüketimi olarak da pek bir fark yok. Sizce bu farkı vermeye değer mi?
 
Astra'dan vazgeçemeyeceğiz sanırım. yeni kasa astranın otomatiği ile astra klasiğin otomatiği arasında 10.000 tl gibi ciddi bir fark var. Donanım, yakıt tüketimi olarak da pek bir fark yok. Sizce bu farkı vermeye değer mi?

Yeni Astra izolasyon, tasarım, yol tutuş, güvenlik gibi konularda Classic'in ilerisinde. Aradaki farka değer bence.
Benim için tek dezavantaj, ön göğüsün tasarımından dolayı aracın içi H kasayla karşılaştırınca daha dar ve basık geldi bana. Aynı şeyi Cruze'da da hissettim. Hatta Insignia'nın içine binince anca o zaman biraz ferah iç hacim hissettim (H kasaya göre). Yeni nesil araçların içi oval hatlı tasarımlar, küçük arka camlar gibi sebeplerden daha basık olmaya başladı.
 
Geri
Üst