evet arkadaşlarş. size adanada iki ayrı servisin yaklaşımından bahsetmek istiyorum. 10 gün önce adana onatcaya aracımı bakım için bıraktım. 450 lira fatura çıkardılar. bunun içerisinde ön düzen ayarı ve carbon clear uygulaması da dahil. sağolsunlar elazıgda kampanyadan degiştirmiş oldugum fren ve debriyaj müşürlerini de tekrardan degiştirdiler( hiç bir talep olmadan. ikinci kez degiştirdikleri için ellerinde patlayacak), bu konu başlıgı altında yazmamın sebebi ise tabiki bakıma bırakırken üst stop lambasından su geldigini belirtmeme ragmen sadece izolasyon ile yetinmeleri. neyse bugun aracı yıkattım. ve hepimizin aklına geldigi gibi sorun hala karşımda duruyordu. onatcadan taleplerimi karşılamasını beklerken hem 450 lira fatura cıkardı hemde degişen müşürleri tekrar degiştirdi. bu sefer adana arpel e gittim. üç sorundan şikayetciydim. 1-) su sızdırması, 2-) cam sileceklerimin camı iyi temizleyememesi, 3-) cruize kontrolun seyir halinde iken devre dışı kalması. birinci sorun için hemen stop lambası sipariş edildi. ikinci sorun için müşteri memnuniyeti adı altında silecekler degişti(2010 model ve 12000 km deyım dikkatinize) , 3. sorun ise debriyaj ve fren muşur degişimi sonrası yazılım atılmaması üzerine sorun oldugu bu nedenle yazılım atıldı. biraz uzun yazdım ama bu işte hakkını veren adana arpel ustaları ve servis danışmanı KEMAL BEY için bence deger. ayrıca forumda baskı balata sorunu yaşayan bir arkadaşa da yine kemal bey yardımcı olarak adana arpelde müşteri memnuniyeti adı altında degişim uygulanmış. bilgilerinize( bu arada aracta iki kez müşür degişimi oluyor ama yazılım olayını yapmıyorlar . ilginççççç