combo, corsa c kronik volant çözümü

tansugurler

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
2,319
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
48
www.egeopel.com
merhaba biz servismizde volanı söküp kaynak ile sabitleyip ve balansını alıp ast g debriyaj balatası takıp işi bitiriyoruz ve bidaha da volant sorunu olmuyor hatta geçen hafta söküp getirdiler bitane yapıp verdim taktılar sorun yokk .
 

baymustang

Organizasyon Sorumlusu
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Eki 2006
Mesajlar
3,426
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
38
Siteyi ziyaret et
evet arkadaşlar sonunda bu iş bitti ve volant işi artık tam yerine oturdu, ben aracıma 5 defa volant değiştirdim ama kulaktan dolma işlerle yapmadım bizzat kendim denedim ve iddia ediyorum çok biliyorum çok ustayım diyenleride gördüm.

şu an sorun halledilmiştir hiç bi sorun yoktur daha önce takılan volantlarıda sizler için konuştum müşteri memnuniyeti için değiştirme yapacaklar bilginize sunarım

ve yine söylüyorum hiç bir şekilde menfaat yoktur servis, yedek parça veya işçilik gibi bi menfaatim yoktur...
 

webcevap

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Mar 2010
Mesajlar
2
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
evet arkadaşlar sonunda bu iş bitti ve volant işi artık tam yerine oturdu, ben aracıma 5 defa volant değiştirdim ama kulaktan dolma işlerle yapmadım bizzat kendim denedim ve iddia ediyorum çok biliyorum çok ustayım diyenleride gördüm.

şu an sorun halledilmiştir hiç bi sorun yoktur daha önce takılan volantlarıda sizler için konuştum müşteri memnuniyeti için değiştirme yapacaklar bilginize sunarım

ve yine söylüyorum hiç bir şekilde menfaat yoktur servis, yedek parça veya işçilik gibi bi menfaatim yoktur...

Yukarıda yazılanlardan pek bir şey anlamadım. Sonuç olarak hangi çözümde olay çözüme kavuşmuş ve bitmiştir. Hangi volant kullanılmıştır ve nasıl bir işlem yapılmıştır?
Özel mesaj yazmak istemedim. Bir çok kişinin benzer sorular soracağını tahmin ediyorum. Bu sorularımı cevaplarsanız memnun olurum. iyi günler.
 

ilhan_vet

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Haz 2009
Mesajlar
146
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Yukarıda yazılanlardan pek bir şey anlamadım. Sonuç olarak hangi çözümde olay çözüme kavuşmuş ve bitmiştir. Hangi volant kullanılmıştır ve nasıl bir işlem yapılmıştır?
Özel mesaj yazmak istemedim. Bir çok kişinin benzer sorular soracağını tahmin ediyorum. Bu sorularımı cevaplarsanız memnun olurum. iyi günler.

konuyu takip edenler zaten durumu biliyor, soru soracak arkadaşlar konuyu baştan sona okursa herşeyle ilgili cevap konuda mevcut arkadaşlar..
 

ilhan_vet

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Haz 2009
Mesajlar
146
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
evet arkadaşlar sonunda bu iş bitti ve volant işi artık tam yerine oturdu, ben aracıma 5 defa volant değiştirdim ama kulaktan dolma işlerle yapmadım bizzat kendim denedim ve iddia ediyorum çok biliyorum çok ustayım diyenleride gördüm.

şu an sorun halledilmiştir hiç bi sorun yoktur daha önce takılan volantlarıda sizler için konuştum müşteri memnuniyeti için değiştirme yapacaklar bilginize sunarım

ve yine söylüyorum hiç bir şekilde menfaat yoktur servis, yedek parça veya işçilik gibi bi menfaatim yoktur...


hadi bakalım hayırlısı olsun mustafa,değişim için nasıl bi yol izlenecek asıl soru o :) bu arada çokk uğraştın Allah senden razı olsun ;)
 

fircam

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Mar 2007
Mesajlar
27
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
konuyu takip edenler zaten durumu biliyor, soru soracak arkadaşlar konuyu baştan sona okursa herşeyle ilgili cevap konuda mevcut arkadaşlar..

ben konuyu en başından takip ediyorum ama hangi volan olduğunu ben de anlamadım, 5 tane volan değiştiğinden...

hangi volan sorunsuz şu an? ne gibi testlerden geçti? :)
 

baymustang

Organizasyon Sorumlusu
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Eki 2006
Mesajlar
3,426
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
38
Siteyi ziyaret et
arkadaşlar şuanda piyasada iki tür volant var

1. italyan olan: doblonun orjinal volantı zaten bu volantla 2 sene uğraşmıştım ama olmazdı sebebi ise okuyucularını dengeleyemiyordun ve siteye giren bi usta bunu yaptı fakat sizlere mantık yürütmek istiyorum

-volantın en uygun fiyatı 350 lira ve dikkat ederseniz volantın okuyucuları saç sizce döküm olan volantın okuyucuları dayanamıyorda saç nasıl dayanacak o güce
-ve bunun fiyatı 400 lira satılıyor bu hiç mi işlem görmüyor 50 lira karla nasıl satılacak?
-ve benim tarafımdna test edilemedi...

2. türk yapımı döküm olan: bu volantlarda büyük sıkıntı yaşadım fakat bunu sadece ben fark edip bu volantı yapana kadar aradan geçen zamanı biliyorsunuz ve sonunda merkez fren adlı usta ile bu işi bitirdik ve artık sonuçlandı

- bu volantlarda nemi gördüm?
- araç boştayken gaza bastığında devir kesiciye giriyordu
- araç yürürken gaz pedalından ayağını gaza basıp çektiğinde lak lak diye şanzıman vuruyordu
- aracı süratli kullandığında 3000 devir ile 5000 devri arasında tork ve ivme düşüyordu
- ağır olan volant evme düşük fakat max. sürat farklı oluyordu yani ağır olan 2. viteste 85-90 görüyordu hafif olan volant ise ivme çok süratli fakat 65-70 görüyordu.
- yaklaşık 5 çeşit volant denedik arasındaki farklılıklar ile bu sonuçlar çıktı
- bu testler sonucu en son şans verdiğim ve son kullandığımda bu yazdıklarımın hiç biri olmadı ve benim 1 haftalık kullanma sonucumda hiç bişeyle karşılaşmadım


ve ortaya çıkan sonuç bu iş çözüldü 2 ay uğraşım sonucu bu işten hiç bi menfaatim ticari işim yoktur sadece bilgilendirmedi kendi işim ise tekstil otomotiv sektörü sadece hobi.

tekrardan belirtiyorum en önemli olay bi usta olmak değil bu işi tecrübe etmektir. çok farklı ustalar gördüm bu devir kesici problemini enjektör, turbo, mazot pompası, yakıt, şanzıman, gaz pedalı, hava demimetresi, krank sensörü ve aküden diyenler bile oldu fakat kimse volanttan olduğunu ne tahmin edebildi nede ben yaptıktan sonra inanabildiler buda size ustalık mı? tecrübe mi soruna cevap veriyor

bugün inanın sizin bildiklerinizi bazen ustalar bilemiyor bu sözlerim ustaları kötülemek değil çünkü ustalar araçları tecrübe etmiyorlar gelen şikayeti üzerine yapıp gönderiyorlar.
ve bu sebeple sizin herhangi bi sebeple olan arızasınız gördüğünüz üzere 2 milyar bile bulabilir oysa 10 liralık bi vida dahil işi görebilir. biz artık yorum istemiyoruz şu şundandır bu bundır diye bişey istemiyoruz

bu siteden bi abimizin aracını test ettim ve yanıma kendisinide oturtarak testi yaptım araçta sadece kronik olan lakırt var fakat ustalar bunun şanzıman dağıtacağını bu problem 2 milyar olduğunu falan filan söylemişler kendiside bu siteye üye isterse oda yazabilir ve kendisene yola çıkamayacağını söyleyerek resmen kortkutmuşlar ve o abi heryere gitti :) bu sebeple lütfen bu sanal alemi kullanın ve gerçekten insanların tecrübelerine saygı duyun herşey sizlerin menfaatinedir...

mustafa ilbaylı
 

palamut

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
504
Tepki puanı
0
Puanları
0
www.erzincantuningsofrasi.net
DMF iptali yapmışsınız tamam iyi hoş da bu motorlar tasarlanırken krank ağırlıkları bile volanta göre tasarlanır ve dmf nin asıl amacı sizi konforlu götürmektense krankınızı korumaktır. vwlerde çok sabit volanta geçip krank kesenler oldu aman dikkat mühendis onu bişey hesaplayarak koyuyor yoksa combo corsa gibi konforun geri planda olduğu küçük sınıf araçlarda ne gezsin DMF heleki combo vs gibi ticarilerde.
 

fircam

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Mar 2007
Mesajlar
27
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
DMF iptali yapmışsınız tamam iyi hoş da bu motorlar tasarlanırken krank ağırlıkları bile volanta göre tasarlanır ve dmf nin asıl amacı sizi konforlu götürmektense krankınızı korumaktır. vwlerde çok sabit volanta geçip krank kesenler oldu aman dikkat mühendis onu bişey hesaplayarak koyuyor yoksa combo corsa gibi konforun geri planda olduğu küçük sınıf araçlarda ne gezsin DMF heleki combo vs gibi ticarilerde.


söyledikleriniz mantıklı..
peki ama palio-punto-doblolar'daki motor aynı yani krank aynı olmasına rağmen, onlarda sabit volan olması konusunda düşünceniz nedir?

bu sabit volan olayı dünyada burda çözülecek bu gidişle, her ihtimali her parçayı düşünerek adım atıyoruz :)
 

palamut

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
504
Tepki puanı
0
Puanları
0
www.erzincantuningsofrasi.net
söyledikleriniz mantıklı..
peki ama palio-punto-doblolar'daki motor aynı yani krank aynı olmasına rağmen, onlarda sabit volan olması konusunda düşünceniz nedir?

bu sabit volan olayı dünyada burda çözülecek bu gidişle, her ihtimali her parçayı düşünerek adım atıyoruz :)

motor aynı diyorsunuzda söküp bakmamışsınız sanırım. kranklarındaki denge ağırlıklarının formları bile farklı motorların tasarım ve prensipleri aynı imalatlar ve dış bileşenler farklı. motor aynı demek çok mantıksız sadece mühendislikte büyük kısmı aynı ama aradaki farklar saymakla bitmez. işletim sistemleri bile farklı birinde magnetti marelli varken diğerinde bosch var en basitinden. krank aynı gibi geliyor ama ankaranın en iyi rektefiyecilerinden anadolu motorda hem tartarak hemde ağırlıkların ölçülerine bakarak karşılaştırdık 2005 senesinde bizde corsada volant kaynakladık tavsiye etmem kimseye

bunun dışında uygulanan volantlardaki balatanın kaç mm daha dar çapta olduğunu söylememe gerek yok herhalde. buna rağmen daha hızlandı daha az yakıyo vs diyenler sadece dmfnin darbe emmemesinden dolayı ani güç vuruşundan kısa son dişliyle patinaja düşmenin yanılgısını iyi gidiyo sanmış olurlar benden söylemesi
 
Son düzenleme:
Üst