combo, corsa c kronik volant çözümü

İstanbul bağcılar-Güngören Opel özel servinde Corsa 1.3 CDTİ Easytronic araca sabit volant takıldığını biliyorum. Vites geçişlerinde herhangi bir sıkıntı olmadan veya performans düşmeden sorunsuz kullanılıyor.

Fakat çatlayan patlayan sabit volantlar var. Kullanılan Volant Sachs baskı balatanın markası FGP'dir. Bu orjinal parçalar aracınıza sorunsuz bir şekilde uymaktadır.

İsterseniz opel özel servsinin iletişim bilgilerini verebilirim.
 

abi bu güncel dediğin cümleleri uzun zaman önce yazan benim, şunu söyliyeyim, orjinal parçadan başka bişey aracına takarsan ya şanslısındır araba sendeyken hiçbişey olmaz yada benim gibi şanssızsındır motorun rektefiye olur, 4 bin liraya yakın masrafın olur. ben herşeyi orjinal taktırdım arabam şeker gibi oldu, yemişim sabitini !! hepsi hikaye yalan dolan, takan neden ve nasıl taktıgını zaten bilmiyor, illaki ama illaki emin olabilirsin, o sabit denilen demir parçasını taktırdıgın zaman her hangi bi yerden sorun verecek. benim motorun yıpranmasının ve rektefiye olmasının % 80 nedeni SABİT VOLAN denilen uydurmasyon işlem, sana ve bunu yaptırmayı düşünen arkadaşlara tek bir tavsiyem olur, eğer çok paranız yoksa,orjinalini taktırın!!! :good:
 
abi bu güncel dediğin cümleleri uzun zaman önce yazan benim, şunu söyliyeyim, orjinal parçadan başka bişey aracına takarsan ya şanslısındır araba sendeyken hiçbişey olmaz yada benim gibi şanssızsındır motorun rektefiye olur, 4 bin liraya yakın masrafın olur. ben herşeyi orjinal taktırdım arabam şeker gibi oldu, yemişim sabitini !! hepsi hikaye yalan dolan, takan neden ve nasıl taktıgını zaten bilmiyor, illaki ama illaki emin olabilirsin, o sabit denilen demir parçasını taktırdıgın zaman her hangi bi yerden sorun verecek. benim motorun yıpranmasının ve rektefiye olmasının % 80 nedeni SABİT VOLAN denilen uydurmasyon işlem, sana ve bunu yaptırmayı düşünen arkadaşlara tek bir tavsiyem olur, eğer çok paranız yoksa,orjinalini taktırın!!! :good:
Yetkili Servis 2250 TL.(bu %25 indirimli haliymiş), bir özel servise sordum orjinal parça 900 TL., sabite 450 TL.dedi,işçiliği sormadım. Sabitten gözüm korktu, en iyisi bir süre daha aynen binmeye devam. Artık seside duymamaya başladım zaten.:)
 
abi bu güncel dediğin cümleleri uzun zaman önce yazan benim, şunu söyliyeyim, orjinal parçadan başka bişey aracına takarsan ya şanslısındır araba sendeyken hiçbişey olmaz yada benim gibi şanssızsındır motorun rektefiye olur, 4 bin liraya yakın masrafın olur. ben herşeyi orjinal taktırdım arabam şeker gibi oldu, yemişim sabitini !! hepsi hikaye yalan dolan, takan neden ve nasıl taktıgını zaten bilmiyor, illaki ama illaki emin olabilirsin, o sabit denilen demir parçasını taktırdıgın zaman her hangi bi yerden sorun verecek. benim motorun yıpranmasının ve rektefiye olmasının % 80 nedeni SABİT VOLAN denilen uydurmasyon işlem, sana ve bunu yaptırmayı düşünen arkadaşlara tek bir tavsiyem olur, eğer çok paranız yoksa,orjinalini taktırın!!! :good:

çok sert oldun valla :)
 
Yetkili Servis 2250 TL.(bu %25 indirimli haliymiş), bir özel servise sordum orjinal parça 900 TL., sabite 450 TL.dedi,işçiliği sormadım. Sabitten gözüm korktu, en iyisi bir süre daha aynen binmeye devam. Artık seside duymamaya başladım zaten.:)
aynen devam abi, sesi filanda boşver takma :)
çok sert oldun valla :)
düğüne 20 gün kala bu masrafın çıkması beni çok sinirlendirdi mustafa :)
 
Sabit volant yüzünden rekteye gidilmes ilginç bir durum geçmiş olsun.

Fakat volant parçasının motorun rektefe olması için nasıl bir işlem yaptığını merak ettim ustanıza sordunuzmu acaba nasıl bir olay sırasında aracınızı rektere ettirdiniz.
Volant şunları bozabilir baskı balata ve şanzuman yani rektefe baya bir ilginç olmuş.
Bende inanmaya başladım artık sabit volantın araca zarar vermesine.

Geçenlerde duydum volant yüzünden aracın aracın motor beyni yanmış.
 
Merhabalar..
Bende 2005 model dizel corsa var. Aracım çalışırken hırıltılı çalışıyordu, bazen 3. de çalıştığı falan oluyordu. Marşı geç alıyordu. Yokuşlarda falan araba çok iyi çekmiyordu. Enjektörcü bir ustaya götürdüm. Enjektörlerde problem olmadığını, sıkıntının volan da olduğunu söyledi. Geçen perşembe aracı özel servise götürdüm. Değişen parçalar;
-Luk marka volant
-Luk marka baskı balata
-Luk marka debriyaj bilyası

Hepsi işçilik dahil toplam 1250 lira tuttu. Yarım depoya da wurth ün enjektörler için olan katkısından kullandım. Şu an aracımım fena halde çekişi arttı ve siyah duman falan filan kalmadı. Darısı bu sorunu yaşayan arkadaşlara.. İyi geceler...
 
abi problem neydi peki ne arıza çıkardı?
normal bi şekilde aracımı kullanıp park ettim sonra marşa basıp çalıştırdım, geri geri giderken araç stop etti, hatta senle telde konuşmuştuk hatırlarsan,o gün işte usta çağırdım aracı çektirdik,üst kapak açıldı içerdeki parçalarda çatlaklar ve kırılmalar vardı,şuan yapılması gereken işlemler yapıldı ve araç mis gibi oldu.
Sabit volant yüzünden rekteye gidilmes ilginç bir durum geçmiş olsun.

Fakat volant parçasının motorun rektefe olması için nasıl bir işlem yaptığını merak ettim ustanıza sordunuzmu acaba nasıl bir olay sırasında aracınızı rektere ettirdiniz.
Volant şunları bozabilir baskı balata ve şanzuman yani rektefe baya bir ilginç olmuş.
Bende inanmaya başladım artık sabit volantın araca zarar vermesine.

Geçenlerde duydum volant yüzünden aracın aracın motor beyni yanmış.
volan baskı balatayı bozabilir ama şu var, alman mühendisin milimetrik hesaplar ile yaptıgı şeyi biz tornacıda yaptırıp kullandık,bu da motorun daha fazla zorlanmasına ve normalden fazla yıpranmasına neden oluyor. sonuçta aracımız da sıfır değil tabi bununla birlikte rektefiye olayı çabuklaşıyor.
 
normal bi şekilde aracımı kullanıp park ettim sonra marşa basıp çalıştırdım, geri geri giderken araç stop etti, hatta senle telde konuşmuştuk hatırlarsan,o gün işte usta çağırdım aracı çektirdik,üst kapak açıldı içerdeki parçalarda çatlaklar ve kırılmalar vardı,şuan yapılması gereken işlemler yapıldı ve araç mis gibi oldu.

volan baskı balatayı bozabilir ama şu var, alman mühendisin milimetrik hesaplar ile yaptıgı şeyi biz tornacıda yaptırıp kullandık,bu da motorun daha fazla zorlanmasına ve normalden fazla yıpranmasına neden oluyor. sonuçta aracımız da sıfır değil tabi bununla birlikte rektefiye olayı çabuklaşıyor.

abi ozaman benim yazdıklarım doğru sebep mi?

ağır volant kullandığında 2.viteste 85 kmye geliyor ama orjinalde 75 civarı sana 10 km daha fazla veriyor hafif olan ise 70e bile gelmiyor bu sayede motorun prensiplerini değiştiriyor ve bu sayade araç zorlanma ve aşınma sürecine bulaşıyor. keşke el yeteneğim olsa idi :(
 
Geri
Üst