combo, corsa c kronik volant çözümü

Volantım eğer;

İlk kez sorun çıkarsa Önemsemem.

İkinci kez sorun çıkarsa Tesadüf derim.

Üçün kez sorun çıkarsa Şans derim.

Dördün kez sorun çıkarsa Yalama oldu derim.

Fakat beşini kez sorun çıkarsa Oynak Oynak devam ederim.:)

:kop:

hahahah güzel olmuş
 
Mahkemeye verenler kazanmış olsaydı bugün burada volant mıdır nedir konusu bile olmazdı

Sizede iyi günler
eskiden 2004 model laguna sahibiydim bu araçtan çektiğim kadar hiç bir araçtan çekmemiştim. yolda giderken stop etmeler, park halinde ilk çalıştırmada sorunlar, aracı sıfır almıştım 20000 de baskı balata değişti daha önceki toyota corollamda 198000 değişmişti, ve renoda diğişmesine rağmen kalkışlardaki titreme geçmedi defalarca servise gitmeme rağmen garanti kapsamındaki arabama hiç bir çözüm bulamadılar nede sorunlar için reno aracı geri çağırdı bende sattım kurtuldum şimdi opel kullanıyorum maşallah hiç bir sorun çıkarmadı. renonun bu sorunları var diye durduk yere reno formuna giripte kimseyi azarlamadım yada bu aracı kullanmama rağmen kimseye ahkam kesmedim siz daha önce opel kullanıpta bu sorunlardan çektinizdemi böyle konuşuyorsunuz. renonun kronik sorunları için kim mahkemeye verdi kazandı tanıdığınız varmı kayın biladerimde 2003 reno megane var alalı 2 yıl olmadan pilastik aksamında soyulma oldu bütün meganlarda kronik sorun ama reno arayıpta aracını geri çağırmadı benim bildiğim corsa da abs kapağı için opel sorunlu araçlarını geri çağırdı yani reno araçlarına ne kadar sahip çıkıyorsa opel de o kadar sahip çıkıyor araçlarına.
 
Son düzenleme:
siz hala bıkmadınızmı bu volantı çözmeye çalışmaktan ya? :) bırak ellemeyin ben salladım artık ben yeteri kadar yalvardım uğraştım sabit ile kurtulduk derken oda motoru indirecekti bize :) şimdi orjinali var üzerinde 5 ay önce takıldı ama ses yine başladı artık takmıyorum yaparsa yapsın o bana yalvarsın beni değiştir diye değiştirmeyecem parçalanana kadar gitsin. onlamı uğraşacam bıktım usandım ya

ayrıca renoya laf yok şimdi. Bende kangoo kullandım 2004-2006 arası dağ taş yolunda bindim okadar hor kullandım tık ses duymadım. Binek araçlarının içerisinde meganenin dandik olduğunu herkez söylüyor ama nedense combo gibi onuda alan oluyor sorunu olmasına rağmen.
 
Son düzenleme:
bende orj taktırdım ama daha 200 km yaptım debriyaj pedalında titreme va ama volant değil gibi geliyo motorun sesi gibi geldi bana...
 
sabahları iştahsız ve forultulu çalışıyor

benim araç sabah soğukken zor ve çarıltılı iştahsız çalışıyor
akü ölçtüer sıfır taktılar gene aynı
egr temizlenecek marş dinaması bakılacak dediler egr temizlendi marş kömürü deişti yeni akü taktılar gene forultulu çarıltılı çalıştı motor soğukken yapıyor ısıtma bujisi deişti yine aynı motor zorlamalı iştahsız niye acaba? volantmı yoksa
 
benim araç sabah soğukken zor ve çarıltılı iştahsız çalışıyor
akü ölçtüer sıfır taktılar gene aynı
egr temizlenecek marş dinaması bakılacak dediler egr temizlendi marş kömürü deişti yeni akü taktılar gene forultulu çarıltılı çalıştı motor soğukken yapıyor ısıtma bujisi deişti yine aynı motor zorlamalı iştahsız niye acaba? volantmı yoksa

enjektörler ile ilgili olabilir hırıltılı çalışması sonucu oluşan titreşimdendir.volant ile iligli hiç bir bağlantısı yok. normalde araç soğukken daha seri gider sebebi ise motora soğuk hava girişi yapar.
 
eskiden filinta 52 mobilette diye mobilet vardı yolda üst kapak contası patladımı forr furr gurr der yolda kalırdı. o ses aynı o sese benziyor...

77.000 de arabayı aldım kontagı çevirdim abs agirbag lambası söndü bastım marşa araba kibrit gibi çalıştı gezdim geldim bozuk yola vurdum çevre yoluna cıktım rampaya vurdum araba çetik gibi vınnn...
gittim galerici arkadaşa aletle boya kalınlığını ölçtürdüm gram boya yok ben arabanın boyasız olmasına hasta oldum darbede illa macun zamanla çatlıyor çürüme yapıyor bu araba rengi ilginç ve kazasız olmasına hasta oldum oky dedik anlaştık arabayı aldım...

sanayi ye gittim yıkatayım koltuk kılıfı felan alayım dedim durdum 1 çay içtik
marşa bastım for fur çalışmadı...
1 iki üç derken for fur gur zorla çalıştı bide arıza lambası yandı...

şerefsiz araba dedim almadan önce araba saat gibiydi parayı verdim uyuzluğu tuttu neyse bastım merkez ana servise bilgisayara bağlattım egzos manifotu yazdı bilgisayar... aracın sahibini aradım abi gecen aksam emanet vermiştim normal mazot almış kırsal motorin ondandır bitince euro dizel al düzelir dedi. serviste evet abi yakıttan olabilir dedi gönül rahatlıgıyla bin bişey olmaz dedi...

mazot bitti eurodizel fulledik motor temizleyici oktan artırıcı var abi dediler onuda döktüler yine bi deişiklik yok kontak erken basarsan çalışmıyor abs lambası söndükten sonra basarsan yine çalışmıyor kontagı açınca abs lambası sönmeye yakın sönmeden basarsam kibrit gibi alıyor du çalışıyordu.

bindik 4 ay geçti 15 aralık günü sabahı araba bidaha çalışmadı 20.ci denememde araba çalıştı çok korktum ya akü biterse diye alahtan çalıştı gittim sanayiye bu araba çalışmıyor ısıtma bujisine bakın dedim üstten kapakları açtılar kabloyu değdirdiler abi bişi yok çalışıyor dedi. beni delirtme sök şunları dedim söktü akü ye tutu 1 i iyi yanıyor 1 sönük yanıyor 2 si hiç yanmıyordu aydınlatmıyordu üzerinde bosh 216 mı ne yazıyodu hatırlamıyom aynısından 4 tane taktırdım arab çalıştı hah şöle dedim iyi çalışıyor ama iştahsız arkadaşımda opel combo cityplas var o daha dokanmadan çalışıyor benimki ona göre 2 3 tur geç alıyordu.

araba sabahları soğukken kibrit gibi çalışıyordu ısındımı biyerde durdummu sonra zor çalışıyorduaradan 10 ay geçti araba 101.000 oldu

şimdide 2 haftadır sabahları uyuzluk ediyor far fur gurt 3 dört denemede çalışıyor çalıştımı 3 beş km gezince stop ettimmi kibrit gibi yine çalışıyor ama motor soğudumu yarım saat sonra yine çalışmıyor

ısıtmalara bak dedim baktılar yine sökmediler tepesine kabloyla gezelediler cart curt çımgı çıkıyor tamam abi ısıtma bujilerinde sorun yok dediler

birisi egr si pistir ondan çalışmaz dedi söktü hortumu egr arkası turboya giden boru galiba içi çamur gibi oky dedim kafam yattı hava filtreden egr manifot baca turbo hortumuna kadar cıkardık içi leş gibi egr kitlemiş oynamıyordu mazotla diş fırçasıyla ucu egri şiş kebap şişiyle kaşı fırçala ayna gibi yaptık tazikli basınçla mazotla yıkadık gıcır gıcır yeni gibi oldu geri taktık büüyük bi heycanla mastık marşa çalıştı kibrit gibi vardım eve
sabah oldu yine çalışmıyor deli oldum

abi gördün kiri dedi bence motorun üst kapagını açıp siboplarıda böle temizlememiz lazım dedi şanzumanı indirek o çaldırtı forultuda oynar volanttandır çalışırken marşı zorluyor dedi marş yeni yapılmıştı kömürü felan gereksiz yere deişti bunun bence volanı deişmeli dedi iştahsızlıgı ondan dedi açmışken araba 100de debriyaj balatayıda deiştirek dedi

kafam allak bullak gittim enjektörcüye pompacıya bağladılar aleti ölçüler abi enjektörün çok güzel daha bu sana 50.000 gider iyi dedi ww.caddy si var pompacı enjektörcünün oky dedim cıktım

acaba kuvvetli bir marş motorumu alsam o işi çözermi ki?

motorun basarken zorlanması iştahsızlığını bi türlü anlayamadım

albea multijet 1.3 volanıyla debrej balatasımı taksam napsam of ya çözemedim bu işi

bitek 3 üncü vitese gecerken bazen dikkatli debreje basamazsam garç diye vites zor geçiyo rdebreje iyi basmazsam

mesele 1 2 4 5 vitese debreje %90 bassan sorunsuz geçiyor ama dalarsam 3 vitese geçerken %100 dibine kadar basmazsam garç diye nadiren 3 de ses geliyor onun için debrej balatasını deiştirsemmi demiştim

basrkenki çarıltıda volandanmı ki demiştim durum böle? ya sizlerin yorumu?
 
çalışma problemi marş motorunun devirsiz olduğundan. aynı arızaları sadece sen değil abi herkes yaşadı bende dahil ama marş motorunu hallettikten sonra iş çözüldü. marş mmotoru arızalı olduğunda volanta yük bindiriyor ve derin bi ses olarakta vuruntu gelir. araca birebir bakmadan yorum yapmak tuhaf olur. dün bi abimiz aradı arabamda böyle bi sorun var.. usta değişecek dedi demiş dün baktım aracın maşallahı var ve gönlü rahat gitti. sadece kayış sesinden masraf yapacaktı kasnak değiştirecek ve iş bitecek bu sebeple yaşayanlar her zaman daha iyi bilir kanaatindeyim.
 
eskiden filinta 52 mobilette diye mobilet vardı yolda üst kapak contası patladımı forr furr gurr der yolda kalırdı. o ses aynı o sese benziyor...

77.000 de arabayı aldım kontagı çevirdim abs agirbag lambası söndü bastım marşa araba kibrit gibi çalıştı gezdim geldim bozuk yola vurdum çevre yoluna cıktım rampaya vurdum araba çetik gibi vınnn...
gittim galerici arkadaşa aletle boya kalınlığını ölçtürdüm gram boya yok ben arabanın boyasız olmasına hasta oldum darbede illa macun zamanla çatlıyor çürüme yapıyor bu araba rengi ilginç ve kazasız olmasına hasta oldum oky dedik anlaştık arabayı aldım...

sanayi ye gittim yıkatayım koltuk kılıfı felan alayım dedim durdum 1 çay içtik
marşa bastım for fur çalışmadı...
1 iki üç derken for fur gur zorla çalıştı bide arıza lambası yandı...

şerefsiz araba dedim almadan önce araba saat gibiydi parayı verdim uyuzluğu tuttu neyse bastım merkez ana servise bilgisayara bağlattım egzos manifotu yazdı bilgisayar... aracın sahibini aradım abi gecen aksam emanet vermiştim normal mazot almış kırsal motorin ondandır bitince euro dizel al düzelir dedi. serviste evet abi yakıttan olabilir dedi gönül rahatlıgıyla bin bişey olmaz dedi...

mazot bitti eurodizel fulledik motor temizleyici oktan artırıcı var abi dediler onuda döktüler yine bi deişiklik yok kontak erken basarsan çalışmıyor abs lambası söndükten sonra basarsan yine çalışmıyor kontagı açınca abs lambası sönmeye yakın sönmeden basarsam kibrit gibi alıyor du çalışıyordu.

bindik 4 ay geçti 15 aralık günü sabahı araba bidaha çalışmadı 20.ci denememde araba çalıştı çok korktum ya akü biterse diye alahtan çalıştı gittim sanayiye bu araba çalışmıyor ısıtma bujisine bakın dedim üstten kapakları açtılar kabloyu değdirdiler abi bişi yok çalışıyor dedi. beni delirtme sök şunları dedim söktü akü ye tutu 1 i iyi yanıyor 1 sönük yanıyor 2 si hiç yanmıyordu aydınlatmıyordu üzerinde bosh 216 mı ne yazıyodu hatırlamıyom aynısından 4 tane taktırdım arab çalıştı hah şöle dedim iyi çalışıyor ama iştahsız arkadaşımda opel combo cityplas var o daha dokanmadan çalışıyor benimki ona göre 2 3 tur geç alıyordu.

araba sabahları soğukken kibrit gibi çalışıyordu ısındımı biyerde durdummu sonra zor çalışıyorduaradan 10 ay geçti araba 101.000 oldu

şimdide 2 haftadır sabahları uyuzluk ediyor far fur gurt 3 dört denemede çalışıyor çalıştımı 3 beş km gezince stop ettimmi kibrit gibi yine çalışıyor ama motor soğudumu yarım saat sonra yine çalışmıyor

ısıtmalara bak dedim baktılar yine sökmediler tepesine kabloyla gezelediler cart curt çımgı çıkıyor tamam abi ısıtma bujilerinde sorun yok dediler

birisi egr si pistir ondan çalışmaz dedi söktü hortumu egr arkası turboya giden boru galiba içi çamur gibi oky dedim kafam yattı hava filtreden egr manifot baca turbo hortumuna kadar cıkardık içi leş gibi egr kitlemiş oynamıyordu mazotla diş fırçasıyla ucu egri şiş kebap şişiyle kaşı fırçala ayna gibi yaptık tazikli basınçla mazotla yıkadık gıcır gıcır yeni gibi oldu geri taktık büüyük bi heycanla mastık marşa çalıştı kibrit gibi vardım eve
sabah oldu yine çalışmıyor deli oldum

abi gördün kiri dedi bence motorun üst kapagını açıp siboplarıda böle temizlememiz lazım dedi şanzumanı indirek o çaldırtı forultuda oynar volanttandır çalışırken marşı zorluyor dedi marş yeni yapılmıştı kömürü felan gereksiz yere deişti bunun bence volanı deişmeli dedi iştahsızlıgı ondan dedi açmışken araba 100de debriyaj balatayıda deiştirek dedi

kafam allak bullak gittim enjektörcüye pompacıya bağladılar aleti ölçüler abi enjektörün çok güzel daha bu sana 50.000 gider iyi dedi ww.caddy si var pompacı enjektörcünün oky dedim cıktım

acaba kuvvetli bir marş motorumu alsam o işi çözermi ki?

motorun basarken zorlanması iştahsızlığını bi türlü anlayamadım

albea multijet 1.3 volanıyla debrej balatasımı taksam napsam of ya çözemedim bu işi

bitek 3 üncü vitese gecerken bazen dikkatli debreje basamazsam garç diye vites zor geçiyo rdebreje iyi basmazsam

mesele 1 2 4 5 vitese debreje %90 bassan sorunsuz geçiyor ama dalarsam 3 vitese geçerken %100 dibine kadar basmazsam garç diye nadiren 3 de ses geliyor onun için debrej balatasını deiştirsemmi demiştim

basrkenki çarıltıda volandanmı ki demiştim durum böle? ya sizlerin yorumu?

Aracın şanzuman yağınada baktırın. vites değişimindeki ses yağdanda olabilir orjinal opel yağı kullanın. Çalışmaması konusunda bir yorum yapamıcam bendede vardı hiç böyle bir sorunla karşılaşmadım 5 yıl kullandım 2 kere marsa basmamısımdır.
 
Arkadaşlar selam
Benim de 2005 Model 127 bindeyken aldığım şuan da 140 binde olan corsa 1.3 CDTI var.
Zamanla Alışmış olduğum volant yüzünden gelen sesin çoğaldığını farkettim, birkaç ustaya gösterdim, hepsi tek bir ağızdan, sakın sabit volant taktırma diyorlar, Bu forumda
Mart ayından beri yapılan tartışmaları volant sorunlarını okudum, neyapacağıma karar veremedim,
şu anda Oynak GM nin volantını 500 tl diyorlar
baskı balataya 200 tl işçiliğe de 120 tl diyorlar.
yani toplam da 820 tl gibi baba bir fiyat çıkartıyorlar.
Acaba Bu volantı değiştirmesek Zaten sadece dur kalkta yarım debriyajda ses yapıyor
Zaten debriyaj pedalına basmam gerek kalmadan değmemle titreyip ses ç.ıkartıyor
Lakin giderken sorun yok.
Ne yapsam Acaba Arabayımı satsam çünkü ekonomik sorunlar nedeni ile bu ücreti ödeyemem.
Saygılar sevgiler
 
Geri
Üst