CoRsA TEAM

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan falcon_78
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
biraz önce navigasonu söktüm güncellemesini yaptım tekrar yerine taktım

güncellemeyi yaptıktan sonra bir kaötane de ses dosyası attım laz ...

speedcam dosyasının güncelini buldum onu da attım

ama açılışı kısmına opel logosu koymayı beceremedim benim navi navitech 205 nasıl yaparımm??
 
arızanın sonucunu merakla bekliyorum

Arıza verdikten 5-6 saat sonra gece gidip denedim arabayı. Halen F yazıyor yanıp sönüyordu. Ancak araba hiç sorunsuz hem Auto hem de Manuel modda vites değiştiriyordu. Ama Her iki modda da F yanıp sönüyordu. Gece kafama takık şekilde yattım. Sabah kalkıp Astrayı çalıştırdım. O ısınırken Corsayı bir daha kontrol edeyim dedim ki ne F kalmış ne arıza lambası ne başka birşey. Alıp biraz sıkıştırdım yine de sorun yok.. Anlamadım gitti ama deli gibi sevinmedim desem yalan olur... :)
 
mehmet abi üzerinde büyük bir yük kalkmıştır yinede tedbir amaçlı servise gösterin bence
 
Evet aynen öyle yapacağım.... Zaten filtre vs değiştirmek istiyorum. Arabayı çok sık kullanmadığımdan 15000 bakımını 10000 de yaptırmıştım. km si değil ama zamanı yaklaştı.
 
Madem o kadar gerekli bişey bu kule gergisi neden yapmaz bu fabrikalar çıkışta bilmem ki :D altı üstü 1,5-2 metre profil kullanacak :) Görünüş itibariyle öyle aslı nedir bilemem tabi :)
 
Ali abi cihazının rom,işlemci ve ekran çözünürlüğün gibi bilgilerini buraya yazarsan senin cihaza opel logosunu koymak için yardımcı olabilirim.
 
Madem o kadar gerekli bişey bu kule gergisi neden yapmaz bu fabrikalar çıkışta bilmem ki :D altı üstü 1,5-2 metre profil kullanacak :) Görünüş itibariyle öyle aslı nedir bilemem tabi :)
Sebepleri ek masraf artı yüksek maliyete geliyor aftermarket bu yüzden var zaten isteyentaksın diye.Bunlar haricinde aslında yol tutuş artmasına rağmen dez avantajıda yok değil.. Mesela bir çukura girdin ve ön sağ süspansiyonun patladı.Kule gergin varsa sol süspansiyonunda ya patlıyor yada ayarı şaşıyor otamatik olarak. Ama şöyle bir durumda var kule süspansyonlardaki güç dağılımı yapıyor lastiği patlatacak yada jantı kıracak derecede bir güçten sonra bu etkiyi gösteriyor diye biliyorum ben.. :D cçok sert girmezsen az da olsa rot ayarı şaşabilir belki diğer tekerleğede aks ettirebilir..
 
Son düzenleme:
Geri
Üst