GT ama hangisi??

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan O.A.G
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

vectra GT ... hangisi??


  • Kullanılan toplam oy
    87
benim için önce konfor sonra gorunus onemlidir güncel kasa olması avantaj sfi braz daha performanslı diye a yı tercih etmem aşırı bi fark yok zatn ..... B VECTRA (EFSANE)
 
Vectra A kilo farkından ve SFI motordan dolayı performansta bir adım önde oluyor.

Konfor olsun,dış görünüş olsun,karizma olsun tabiki Vectra B GT. :)

Sonuç olarak Vectra B GT diyorum.
 
SFİ demek istedin sanırım zira ikiside Dohc (üstten çift egzantrikli ;) )


SFİ dışında A kasanın bi artısı yok. 94 Sfi vardı uzun yıllar önce.
Yol tutuşu zayıf bi araçtı, zaten sattıgımız adam devirdi aracı.

B GT ye gelince kalkışı eksi yazar SFİ'a karşı. Yol tutuşu konforu ve görüntüsüyle A GT den çok üstün benim gözümde.

tamamen özel alaşım tavan yapısına sahiptir a gt ler diğer a kasalardan.. sizin probleminiz süspansiyon sistemiyle alakalı olabilir.. yol tutuşuna haksızlık etmeyin derim a gt'nin..

ama bana kalırsada kesinlikle B gt..
 
Öncelikle B kasa GT de spor şasi bulunmakta( İrimscher yaylarla yere yakınlaştırılmış). 205-55-16 lastikler yol tutuşuna büyük katkı saglar. Ön karlık ve arka spolier yüksek hızlarda aracın altından geçen hava silkirlasyonunu denegler ve aracın yere saglam basmasını saglar.

Bunlar bile diger serilerden yol tutuşunu iyileştirmek için fazlasıyla yeterlidir.

A GT de diger serilerden fark olarak sadece arka spolier bulunmaktadır. Süspansiyondan lastik ebatlarına kadar herşey aynıdır.

Motor olarakta sıralıport enjeksiyon "Sequential Fuel Injection" farkı ve katalizör bulunmayaşı aracı performans olarak B GT den önde götürmekte.
Ecotec kullanılması GT nin dezavantajı olasada zamanındaki rakiplerinden geri kalan bi performansa da sahip degildir (Örnek: Primera GT )

oun içindir ki b kasalar ilk çıktığında millet hep kaza yapıp takla attılar zannetiler ki a gibi ama değil malesef bu benim görüşümdür .sizce de b kasa dır görüşünüze saygı duyarım

Bahsettiginiz devrilen araçlar B GT degil. B kasa CD de kullandım GT ile alakasız yol tutuşu, devrilen araçlar GL-GLS-CD

tamamen özel alaşım tavan yapısına sahiptir a gt ler diğer a kasalardan.. sizin probleminiz süspansiyon sistemiyle alakalı olabilir.. yol tutuşuna haksızlık etmeyin derim a gt'nin..

ama bana kalırsada kesinlikle B gt..

Özel alışım tavan yapısını ilk kez duydum bunda kesinlikle yanlışınız var;) tavanı bildiginiz galvenizli SAJ. Üstelik tavan malzemesi ve yapısı aracın yol tutuşuna büyük etkide bulunmaz.
 
kayhan nickli arkdasımızı abimizi diyim yasca büyük bendn. internette youtube yorumları olsun her türlü forum blog vb. yazıları olsun az çok karşılaşıyorum herzaman en iyi arac onundur çok ciddi tartışmalara bile girmiş bu konuda:D

dolayısıyla bize bişey dmek düşmüyor.


vectra b gt nin avantajı body kiti, konforu ,daha büyük fren discleri abisinden 5 yaş genç olusu

gelelim en son maddeye avantaj gibi görünürken aslında en büyük dezavantaj 5 sene sonra yapılmıs bi araç neden o günün sartlarına göre motor olarak geliştirlimedi

b gt kardesleri cd ve gls den farklı olarak motorda saadece egsoz sistemi farklı. bu konuda ankarada bi mühendis abimizin "cd nin gls nin bi tarafına takmıslar irmschier egsozu olmus sana gt" :) diye bi sözü vardı hiç unutmam.


93-94 de otobanda caav diye gecen vectra gt görünce millet nası bkardı.

98-99 da herkes caaav diye geçiyodu kimse vectra b gt mi yoksa başka bişeymi diye bakmdı.


benzinliklerde , arac yıkarken, park ederken orta üst yaşta abiler yanasır bana sorarlar 0 mı 2. elmi
bende derim 0 dan itibaren bizdeydi.

ilk başta satıp satmayacagımı yoklarlar çünkü bu kişler zmanında bu aracı kullanmıs bi şekilde satmıs ve özlemiş kişlier.

en son görüştügüm a gt yi satıp, yeni model vectra gt çıktı diye almıs. çok pişman olmus adam diyoo performans hadi neyse , yol tutus konusunda eskinin teknolojisine sahip bir aractan daha kötüydü. bende sattım onun üstüne bi araba daha aldm oda tat vermeyince focus s max aldm çok memnunum dedi.

şimdi diceksiniz focus flaan ne alaka :9 valla adam ne analttıysa yazdım:)
 
Son düzenleme:
görünüş olarak b ama motor olarak kesınlıkle SFI...yol tutsuna gelince b2 kasa kullandım yuksek hızlarda gercekten yol tutusu mukemmel ama b gt nasıldır bılmem...
 
1990 senesinde calibra kullandım uzun bir süre sonra 93 vectra gt a yanlış anlamayın ama arkadaşlar ben vectra b yi gt olarak görmüyorum sadece adı gt yıllar sonra yine vectra gt a 1993 model aldım b gt de kullandım bir hafta kadar ama ne yol tutuş ne hızlanması vectra b ye verilmiş gt ye yakışmıyor ama benim 93 vectra gt a nın yanında ben genel olarak ecotec motordan hoşlanmıyorum bugüne kadar ne otoban da ne kalkışta cdx dahil hiçbiri geçemedi motor diyorsanız sfi yol tutuş yine sfi kullanmayan bilemez yanlış anlaşılmasın bu işi ustalara sorun izmirde ilk gt a kasa alanlardan birisiyim b gt vectra a gt nin yanına bile yaklaşamaz bu böyle sıfırı çıksa yine alırım parası çok önemli değil çünkü o ismi hakeden bir araç efsane olan b gt değildir vectrayı vectra yapan efsane yapan a gt dir ilk defa sizden duyuyorum vectra b gt efsane diye....pardon bir de astra gsi dohc sfi efsanedir o kadar calibra ise ayrıdır
 
Son düzenleme:
Geri
Üst