türkçesi ağırlık merkezi aşşağıya alınmış yol tutuş artırlmıştır
tam isabet türkiş
Son düzenleme:
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
türkçesi ağırlık merkezi aşşağıya alınmış yol tutuş artırlmıştır
kayhan nickli arkdasımızı abimizi diyim yasca büyük bendn. internette youtube yorumları olsun her türlü forum blog vb. yazıları olsun az çok karşılaşıyorum herzaman en iyi arac onundur çok ciddi tartışmalara bile girmiş bu konuda
dolayısıyla bize bişey dmek düşmüyor.
vectra b gt nin avantajı body kiti, konforu ,daha büyük fren discleri abisinden 5 yaş genç olusu
gelelim en son maddeye avantaj gibi görünürken aslında en büyük dezavantaj 5 sene sonra yapılmıs bi araç neden o günün sartlarına göre motor olarak geliştirlimedi
b gt kardesleri cd ve gls den farklı olarak motorda saadece egsoz sistemi farklı. bu konuda ankarada bi mühendis abimizin "cd nin gls nin bi tarafına takmıslar irmschier egsozu olmus sana gt" diye bi sözü vardı hiç unutmam.
93-94 de otobanda caav diye gecen vectra gt görünce millet nası bkardı.
98-99 da herkes caaav diye geçiyodu kimse vectra b gt mi yoksa başka bişeymi diye bakmdı.
benzinliklerde , arac yıkarken, park ederken orta üst yaşta abiler yanasır bana sorarlar 0 mı 2. elmi
bende derim 0 dan itibaren bizdeydi.
ilk başta satıp satmayacagımı yoklarlar çünkü bu kişler zmanında bu aracı kullanmıs bi şekilde satmıs ve özlemiş kişlier.
en son görüştügüm a gt yi satıp, yeni model vectra gt çıktı diye almıs. çok pişman olmus adam diyoo performans hadi neyse , yol tutus konusunda eskinin teknolojisine sahip bir aractan daha kötüydü. bende sattım onun üstüne bi araba daha aldm oda tat vermeyince focus s max aldm çok memnunum dedi.
şimdi diceksiniz focus flaan ne alaka :9 valla adam ne analttıysa yazdım
1990 senesinde calibra kullandım uzun bir süre sonra 93 vectra gt a yanlış anlamayın ama arkadaşlar ben vectra b yi gt olarak görmüyorum sadece adı gt yıllar sonra yine vectra gt a 1993 model aldım b gt de kullandım bir hafta kadar ama ne yol tutuş ne hızlanması vectra b ye verilmiş gt ye yakışmıyor ama benim 93 vectra gt a nın yanında ben genel olarak ecotec motordan hoşlanmıyorum bugüne kadar ne otoban da ne kalkışta cdx dahil hiçbiri geçemedi motor diyorsanız sfi yol tutuş yine sfi kullanmayan bilemez yanlış anlaşılmasın bu işi ustalara sorun izmirde ilk gt a kasa alanlardan birisiyim b gt vectra a gt nin yanına bile yaklaşamaz bu böyle sıfırı çıksa yine alırım parası çok önemli değil çünkü o ismi hakeden bir araç efsane olan b gt değildir vectrayı vectra yapan efsane yapan a gt dir ilk defa sizden duyuyorum vectra b gt efsane diye....pardon bir de astra gsi dohc sfi efsanedir o kadar calibra ise ayrıdır
Allahınızı severseniz B kasa vectranın nesi konforlu
içeriye çok ses alması hertarafından ses gelmesi birde a kasa da katalizör vardır araştırmadan yazmayın tabi ki söktürüyoruz
bence sizin büyük bir yanlışınız var!! şimdi bakın sayın kayhan opel vectra a kasa gt lerin normal a kasa vectra dan farkı tasarımında kullanılan zenginleştirilmiş carbon lifleri takviyeli tavan yapısıdır. bu yapı sayesinde araç daha üstün yol tutuş sağlamaktadır.
şimdi bu nasıl gerçekleşir? bunun için biraz fizik bilgisine ihtiyacınız var
araçlar kurbalarda (viraj) merkez kaç ivmesi ile dışa doğru savrulurlar ivme bize bizim için bir yük veya büyüklük ifade etmez ama ne zamanki işin içerisine yük girerse işte o zaman araç F= m*a yani kütlesiyle doğru orantılı olarak ciddi bir kuvvetin etkisi altındadır.
bu F kuvvetimiz aracın lastiklerinden başlayarak tavanına kadar iletiliyorsa ve aracın tavan yapısının daha hafif olduğunu düşünürsek yine moment-moment kolu kuralına göre M= F*L ve burdaki F'de m ye yani kütleye bağlı olacağından aracın viraj kabiliyeti tavan ağırlığıyla doğru orantılı olacaktır.
yani sizin galvaniz saJ diye dokunup geçtiğiniz o tavan yapısı zamanında akranları arasında vectra a gt ye en iyi yol tutuş özelliği ile sıyrılma avantajı vermiştir. kim bilir hangi mühendisler topluluğu "galvaniz saJ" için gecelerini gündüzlerine katıp çalışmıştırki hem daha hafif hemde daha güvenli bir malzeme bulmak için.
yani bazen en iyi ben bilirim edaları yerine. birazcık beyin fırtınası yapıp konuşan yazan insanların ne demek istediğini azcık düşünsen böyle bir cevap için uğraştırmamış olacaksın beni
saygılar..
türkçesi ağırlık merkezi aşşağıya alınmış yol tutuş artırlmıştır
adam mühendis diyecek bişey yok ben bile şimdi ögrendim
sahibinden.com da bi ilan buldum vectra a gt lerin fabrikadan 750.000 km garantisi oldugunu iddaa ediyor
http://www.sahibinden.com/230_00_km_opel_vectra_gt-98WQQaXQQ15406244WQQpXQQdisplayitem
ilk defa duydum varmıdır bi aslı
Benimle tartışmaya girenlerin hiç birisinde daha iyiside yoktu aynısıda. Buna sende dahil oldun şimdi.
Amcasında olur abisinde olur tanıdıgında olur yada 1.6 sı olur direksiyonu çok iyi olur benımle yarışa soyunur.
93-94 de sen 7 yaşındasın ve GT geçince otobandan milletin nasıl bildigini hatırlıyosun hayret, gerçekci ol.
Sen de varsa daha iyisi youtube yaz bloglara yaz bizde okuyalım, belki bi işe yarar
dohc sfi a kasa vectra ki 3.2 v6 8 sm 0-100 kmsi benim araç 6,5 sn ye 202 hp yakınlarda olsaydın neler yaptığını hep beraber görürdük inan senin araç çok ağır kalır benim eski 93 model aracımın yanında 1993 yılında o araca bindiğimde 27 yani senin yaşındaydım o nedenle hem vectra b gt ye hem vectra a gt ye ve calibraya yeterince bindim cdx dediğin aracın ne olduğnu bilmen gerekir ama benim dohf sfi yimin yerini hiç bir zaman tutamaz sadece ses yapıyor o kadar
konuştuğun araçları iyi tanı sıfırken arkadaşın aracına ilk biz taktik turboyu ve calibradan daha hızlıydı cünkü o bir dohc sfi ...