ne a ne b astra gsi sfi derim ben a ve b sahipleri kızmayın ama...
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
bence sizin büyük bir yanlışınız var!! şimdi bakın sayın kayhan opel vectra a kasa gt lerin normal a kasa vectra dan farkı tasarımında kullanılan zenginleştirilmiş carbon lifleri takviyeli tavan yapısıdır. bu yapı sayesinde araç daha üstün yol tutuş sağlamaktadır.Özel alışım tavan yapısını ilk kez duydum bunda kesinlikle yanlışınız var tavanı bildiginiz galvenizli SAJ. Üstelik tavan malzemesi ve yapısı aracın yol tutuşuna büyük etkide bulunmaz.
bence sizin büyük bir yanlışınız var!! şimdi bakın sayın kayhan opel vectra a kasa gt lerin normal a kasa vectra dan farkı tasarımında kullanılan zenginleştirilmiş carbon lifleri takviyeli tavan yapısıdır. bu yapı sayesinde araç daha üstün yol tutuş sağlamaktadır.
şimdi bu nasıl gerçekleşir? bunun için biraz fizik bilgisine ihtiyacınız var
araçlar kurbalarda (viraj) merkez kaç ivmesi ile dışa doğru savrulurlar ivme bize bizim için bir yük veya büyüklük ifade etmez ama ne zamanki işin içerisine yük girerse işte o zaman araç F= m*a yani kütlesiyle doğru orantılı olarak ciddi bir kuvvetin etkisi altındadır.
bu F kuvvetimiz aracın lastiklerinden başlayarak tavanına kadar iletiliyorsa ve aracın tavan yapısının daha hafif olduğunu düşünürsek yine moment-moment kolu kuralına göre M= F*L ve burdaki F'de m ye yani kütleye bağlı olacağından aracın viraj kabiliyeti tavan ağırlığıyla doğru orantılı olacaktır.
yani sizin galvaniz saJ diye dokunup geçtiğiniz o tavan yapısı zamanında akranları arasında vectra a gt ye en iyi yol tutuş özelliği ile sıyrılma avantajı vermiştir. kim bilir hangi mühendisler topluluğu "galvaniz saJ" için gecelerini gündüzlerine katıp çalışmıştırki hem daha hafif hemde daha güvenli bir malzeme bulmak için.
yani bazen en iyi ben bilirim edaları yerine. birazcık beyin fırtınası yapıp konuşan yazan insanların ne demek istediğini azcık düşünsen böyle bir cevap için uğraştırmamış olacaksın beni
saygılar..
bence sizin büyük bir yanlışınız var!! şimdi bakın sayın kayhan opel vectra a kasa gt lerin normal a kasa vectra dan farkı tasarımında kullanılan zenginleştirilmiş carbon lifleri takviyeli tavan yapısıdır. bu yapı sayesinde araç daha üstün yol tutuş sağlamaktadır.
şimdi bu nasıl gerçekleşir? bunun için biraz fizik bilgisine ihtiyacınız var
araçlar kurbalarda (viraj) merkez kaç ivmesi ile dışa doğru savrulurlar ivme bize bizim için bir yük veya büyüklük ifade etmez ama ne zamanki işin içerisine yük girerse işte o zaman araç F= m*a yani kütlesiyle doğru orantılı olarak ciddi bir kuvvetin etkisi altındadır.
bu F kuvvetimiz aracın lastiklerinden başlayarak tavanına kadar iletiliyorsa ve aracın tavan yapısının daha hafif olduğunu düşünürsek yine moment-moment kolu kuralına göre M= F*L ve burdaki F'de m ye yani kütleye bağlı olacağından aracın viraj kabiliyeti tavan ağırlığıyla doğru orantılı olacaktır.
yani sizin galvaniz saJ diye dokunup geçtiğiniz o tavan yapısı zamanında akranları arasında vectra a gt ye en iyi yol tutuş özelliği ile sıyrılma avantajı vermiştir. kim bilir hangi mühendisler topluluğu "galvaniz saJ" için gecelerini gündüzlerine katıp çalışmıştırki hem daha hafif hemde daha güvenli bir malzeme bulmak için.
yani bazen en iyi ben bilirim edaları yerine. birazcık beyin fırtınası yapıp konuşan yazan insanların ne demek istediğini azcık düşünsen böyle bir cevap için uğraştırmamış olacaksın beni
saygılar..