GT ama hangisi??

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan O.A.G
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

vectra GT ... hangisi??


  • Kullanılan toplam oy
    87
ne a ne b astra gsi sfi derim ben a ve b sahipleri kızmayın ama...
 
A kasa GT kullandım ancak B kasa kullanmadım. Bence A kasa GTnin yol tutuşu mükemmel. Bence A kasa ancak alıcak olsam B kasa alırım. Yaş itibari ile çok yıpranmış araçlar oluyolar A kasalar.
 
gsi sfi vectra gt a kasa gibi yol tutmaz onun için onu hiç karıştırma aynı motorlar ama bir 93 gt a kasa hepsine bedeldir otobanda bunu çok rahat hissedersin
 
içeriye çok ses alması hertarafından ses gelmesi birde a kasa da katalizör vardır araştırmadan yazmayın tabi ki söktürüyoruz
 
Son düzenleme:
Kimse kusura bakmasında A kasa Vectrayada bindim (İstanbul - Saroz Körfezi) B kasa Vectrayada bindim ( İstanbul - Ankara )

B kasa kadar rahatsız bir araba görmedim. Konfor namına hiçbişey yok resmen yarı yolda inip otobüse binicektim.
 
Özel alışım tavan yapısını ilk kez duydum bunda kesinlikle yanlışınız var;) tavanı bildiginiz galvenizli SAJ. Üstelik tavan malzemesi ve yapısı aracın yol tutuşuna büyük etkide bulunmaz.
bence sizin büyük bir yanlışınız var!! şimdi bakın sayın kayhan opel vectra a kasa gt lerin normal a kasa vectra dan farkı tasarımında kullanılan zenginleştirilmiş carbon lifleri takviyeli tavan yapısıdır. bu yapı sayesinde araç daha üstün yol tutuş sağlamaktadır.

şimdi bu nasıl gerçekleşir? bunun için biraz fizik bilgisine ihtiyacınız var

araçlar kurbalarda (viraj) merkez kaç ivmesi ile dışa doğru savrulurlar ivme bize bizim için bir yük veya büyüklük ifade etmez ama ne zamanki işin içerisine yük girerse işte o zaman araç F= m*a yani kütlesiyle doğru orantılı olarak ciddi bir kuvvetin etkisi altındadır.

bu F kuvvetimiz aracın lastiklerinden başlayarak tavanına kadar iletiliyorsa ve aracın tavan yapısının daha hafif olduğunu düşünürsek yine moment-moment kolu kuralına göre M= F*L ve burdaki F'de m ye yani kütleye bağlı olacağından aracın viraj kabiliyeti tavan ağırlığıyla doğru orantılı olacaktır.

yani sizin galvaniz saJ diye dokunup geçtiğiniz o tavan yapısı zamanında akranları arasında vectra a gt ye en iyi yol tutuş özelliği ile sıyrılma avantajı vermiştir. kim bilir hangi mühendisler topluluğu "galvaniz saJ" için gecelerini gündüzlerine katıp çalışmıştırki hem daha hafif hemde daha güvenli bir malzeme bulmak için.

yani bazen en iyi ben bilirim edaları yerine. birazcık beyin fırtınası yapıp konuşan yazan insanların ne demek istediğini azcık düşünsen böyle bir cevap için uğraştırmamış olacaksın beni ;)

saygılar..
 
Son düzenleme:
bence sizin büyük bir yanlışınız var!! şimdi bakın sayın kayhan opel vectra a kasa gt lerin normal a kasa vectra dan farkı tasarımında kullanılan zenginleştirilmiş carbon lifleri takviyeli tavan yapısıdır. bu yapı sayesinde araç daha üstün yol tutuş sağlamaktadır.

şimdi bu nasıl gerçekleşir? bunun için biraz fizik bilgisine ihtiyacınız var

araçlar kurbalarda (viraj) merkez kaç ivmesi ile dışa doğru savrulurlar ivme bize bizim için bir yük veya büyüklük ifade etmez ama ne zamanki işin içerisine yük girerse işte o zaman araç F= m*a yani kütlesiyle doğru orantılı olarak ciddi bir kuvvetin etkisi altındadır.

bu F kuvvetimiz aracın lastiklerinden başlayarak tavanına kadar iletiliyorsa ve aracın tavan yapısının daha hafif olduğunu düşünürsek yine moment-moment kolu kuralına göre M= F*L ve burdaki F'de m ye yani kütleye bağlı olacağından aracın viraj kabiliyeti tavan ağırlığıyla doğru orantılı olacaktır.

yani sizin galvaniz saJ diye dokunup geçtiğiniz o tavan yapısı zamanında akranları arasında vectra a gt ye en iyi yol tutuş özelliği ile sıyrılma avantajı vermiştir. kim bilir hangi mühendisler topluluğu "galvaniz saJ" için gecelerini gündüzlerine katıp çalışmıştırki hem daha hafif hemde daha güvenli bir malzeme bulmak için.

yani bazen en iyi ben bilirim edaları yerine. birazcık beyin fırtınası yapıp konuşan yazan insanların ne demek istediğini azcık düşünsen böyle bir cevap için uğraştırmamış olacaksın beni ;)

saygılar..


:good::good::good:
 
bence sizin büyük bir yanlışınız var!! şimdi bakın sayın kayhan opel vectra a kasa gt lerin normal a kasa vectra dan farkı tasarımında kullanılan zenginleştirilmiş carbon lifleri takviyeli tavan yapısıdır. bu yapı sayesinde araç daha üstün yol tutuş sağlamaktadır.

şimdi bu nasıl gerçekleşir? bunun için biraz fizik bilgisine ihtiyacınız var

araçlar kurbalarda (viraj) merkez kaç ivmesi ile dışa doğru savrulurlar ivme bize bizim için bir yük veya büyüklük ifade etmez ama ne zamanki işin içerisine yük girerse işte o zaman araç F= m*a yani kütlesiyle doğru orantılı olarak ciddi bir kuvvetin etkisi altındadır.

bu F kuvvetimiz aracın lastiklerinden başlayarak tavanına kadar iletiliyorsa ve aracın tavan yapısının daha hafif olduğunu düşünürsek yine moment-moment kolu kuralına göre M= F*L ve burdaki F'de m ye yani kütleye bağlı olacağından aracın viraj kabiliyeti tavan ağırlığıyla doğru orantılı olacaktır.

yani sizin galvaniz saJ diye dokunup geçtiğiniz o tavan yapısı zamanında akranları arasında vectra a gt ye en iyi yol tutuş özelliği ile sıyrılma avantajı vermiştir. kim bilir hangi mühendisler topluluğu "galvaniz saJ" için gecelerini gündüzlerine katıp çalışmıştırki hem daha hafif hemde daha güvenli bir malzeme bulmak için.

yani bazen en iyi ben bilirim edaları yerine. birazcık beyin fırtınası yapıp konuşan yazan insanların ne demek istediğini azcık düşünsen böyle bir cevap için uğraştırmamış olacaksın beni ;)

saygılar..



türkçesi ağırlık merkezi aşşağıya alınmış yol tutuş artırlmıştır :D:D
 
Geri
Üst