TamamArıza kodunu bir yerde okutup bize bildirin çözelim
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
TamamArıza kodunu bir yerde okutup bize bildirin çözelim
Aracı bilgisayara taktırdım.p2279-5b ve p2075-61 arıza kodlarını verdi. Termostat da sorun olsaydı onu da arıza kodunu verirmiydi?Arıza kodunu bir yerde okutup bize bildirin çözelim
İyileştirilmiş termostattan kastınız nedir? Yakın arkadaşımda aynı araçtan var o yüzden soruyorum.
Kompresörün gazı kaçarsa mutlaka vakumlatıp öyle bastırın nemden pistonları paslanıyor zamanla.
Düşmemeli, ısındıktan sonra 90c'de çakılı kalması gerekiyor.Bende 2007 vectra aldım. Otobanda hararet 70 80 lere düşüyor. Şehir içinde 90 normalmi
Benim kullandığım araçta termostata bağlı herhangi bir arıza kodu oluşmadı. Muhtemelen vermez.Aracı bilgisayara taktırdım.p2279-5b ve p2075-61 arıza kodlarını verdi. Termostat da sorun olsaydı onu da arıza kodunu verirmiydi?
Bildiğim kadarıyla sensörlüler değişken açıyordu bu eski tip termostatlara benziyor sanırım. Sizin düzelme oldu mu? Boşta kalan soketi mutlaka su girmeyecek şekilde yalıtın soket içleri çabuk korozyon oluyor ve eskiye dönemezsinizUstam bana abonesi olduğum nisa oto'nun bu videosunu attı.
İyileştirilmiş termostat denilen parçada anladığım kadarıyla sensör yok. Soket boşta kalıyor. Soğutma suyu genleşme tankında olduğu gibi sanırım bir dönem sensörlü iken bizim araçlarda sensörsüz tip takılı.
Hangi yıllar arasında hangi modellerde var bilmiyorum ama video yorumlarında usta yeni araçlarda fabrika çıkışı bu termostattan olduğunu ve soketin boşta olduğunu söylüyor. Hakkımızda hayırlısı. İnşallah sorunsuz, problemi çözülmüş bir şekilde aracı teslim alırız.
Vallahi soketi ne yaptılar bilmiyorum. Bir dahaki gidişimde bir sorarım. Ya da bir bakarım, görebilirsem kontrol ederim. Dün teslim aldım aracı, gm termostat+gövde+işçilik 1350Tl ödedim. Sanki önceki haline göre 3-5c daha sıcak çalışıyor gibi. Yokuş aşağı bir yolda denemeden tamam oldu diyemiyorum.Bildiğim kadarıyla sensörlüler değişken açıyordu bu eski tip termostatlara benziyor sanırım. Sizin düzelme oldu mu? Boşta kalan soketi mutlaka su girmeyecek şekilde yalıtın soket içleri çabuk korozyon oluyor ve eskiye dönemezsiniz
Aklınızda kalmamış oldu en azından. ben dik 1 km rampada 1 viteste 98 dereceye kadar çıkarabildim en yüksek gördüğüm derece bu 6.viteste çıkarsam aydı rampayı 88-90la çıkıyorum. Soketi aman ihmal etmeyin.Az önce termostatı deneme fırsatı buldum.
Obd2 cihazı ile car scanner uygulamasını kullanıyorum. Ecu verilerini kaydediyor. Hararet verilerini takip ettiğimde, rampa çıkışında performanslı (rampaya 60km/h ile girip rampa sonunda 120km/h'ye ulaştım) kullanım sonunda bile 96c'yi geçmedi. Düzlükte hızımı düşürünce tekrar 90c'ye düştü. Rampa aşağı 80km hızla aracı gaza frene dokunmadan bıraktım, rampa bitiminde hız 130'a çıktığında hararet göstergesi 88'e, ecu verilerine göre ise 89'dan 79'a düştü. Durduğumda da denedim, 95c'de fan açtı.90c'ye kadar soğutup kapandı.
Termostatı boşuna değiştirdiğimi görmüş oldum. Sağlık olsun. Usta inceleyip test etmiş ve araçta herhangi bir sorun, arıza kaydı olmadığını söylemişti.
Muhtemelen motul antifirizin azizliğine uğradık
Motul auto cool (inugel) optimal'in çok sıcak çalışan, benzinli ve özellikle lpg'li motorlar için çok faydalı, zar zor ısınan dizel motorlar içinse çok ta gerekli olmadığını biraz masraflı da olsa anlamış oldum