nnt bor power'ı önermiyorum!!

osman bey şanzıman katkısı ile difransiyel katkısı aynı mı? ayrı ayrımı satılıyor? fiyat farkı varmı?
 
ben net cevaplar istiyorum osman bey....
örnek: işte pistonlara yapışır. arabanın sürtünmesini azaltır felan... (buraya kadar biliyoz)..
işte sonrada özelliğini yitirince silindirlerden kopar, yağın içine karışır ve yağ değişiminde gider felan... diye açıklamalar talep ediyorum..
 
Sn. Bektaş Bütün,

Konunun daha iyi anlaşılabilmesi için şöyle örneklendireyim, kimyasal içerikli dolgu görevi yapan ürünler yüzeylere yapışır ve sıvanır, bu yüzeylerde sert bir katman oluşturur, yağı boşaltsanız dahi ürün yapıştığı yerde kalır. Yeni bir kimyasal eklediğinizde yine daha önceki katmanlar üzerine dolgu yapmaya devam eder.

Bor Power ise kimyasal hiçbir madde içermediği için, bu şekilde katmanlar ve tortular oluşturmaz yağ ile birlikte dolaşan atomik bor kristalleri çalışan parçalar arasındaki boşluklara sıralanır ve yanyana dizildikleri için film tabakası şeklinde görev yapar. Konan ürün içerisinde yaklaşık 450 katrilyon tane bor kristalleri vardır ve bunların yaklaşık %60 kadarı aralara yerleşir ve görev yaparken, geri kalan yaklaşık %40 lık atomik tanecikler yağ ile beraber dolaşarak ısı transferine de destek olur.

İlk yağ değiştirdiğinizde sadece bu %40 lık bölümü boşaltılır, geri kalanlar görev yapmaya devam eder. Bir sonraki yağ değişimine kadar bu çalışan taneciklerden birkısmı yine yağ ile birlikte yerlerinden ayrılır ve ikinci yağ değişiminde eksilmeler olacağından yeni ürün koymak gerekir. Bu tanecikler bir bilye gibi şekillendirildiği için sizinde tahmin edeceğiniz gibi üst üstte gelerek kalın bir tabaka oluşturmaları mümkün değildir.

Saygılarımla.
 
osman bey şanzıman katkısı ile difransiyel katkısı aynı mı? ayrı ayrımı satılıyor? fiyat farkı varmı?

Sn. Nejat Bey,

Şanzıman katkısı olarak bilinen GBX ürünümüz, mekanik şanzımanlar, difransiyeller ve tüm dişli mekanizmalara sahip sanayi makinelerinde dahi kullanılmaktadır. Şu anda bu ürünümüz litrelik olarak Akçansa çimento fabrikasındaki makinelerde kullanılmakta olup, sürtünmeleri azaltarak %7 enerji tasarrufu sağladığı kendileri tarafından teyit edilmiştir. Ayrıca sitem çalışma sıcaklığının düştüğü ve hatta sık sık yatak saran bir makinelerinin ürünü kullandıktan sonra bu arızayı yapmadığı belirtilmiştir. Uzun zamandır yapılan bu testin sonuçlarını önümüzdeki haftalarda bize gönderecekler, görmek isterseniz rapor elime geçtikten sonra sizlerle de paylaşabilirim.

Yani kısacası şanzıman ya da difransiyel olarak bir ayrım yoktur.

Saygılarımla.
 
Arkadaşlar adam gidiyor sıfır arabaya veya motoru çok iyi durumda olan araca bor koyuyor ondan sora fark yok diyor. Kardeşim borun sitesinde diyor ki fazla km yapmış ve komprasör oranı düşmüş yağ yakmaya başlamış araçlarda kullanın farkı görün diyor. Benim marea 144000 km de ama 10000 km de yarım lt kadar yağ eksiltiyor ve motorun sesi bana göre normal gibiydi boru katalı 2000 km oluyor ben çok fark gördüm bikere sesi çok azaltı gaza tepkimeler daha fazla arttı.

Benden tavsiye motoru sağlam ve az km yapmış araçlarınızda kullanıp sorada ürünü kötülemek kimseye yakışmaz.
 
Değerli forum üyeleri ve yöneticileri,

Benim amacım kesinlikle reklam yapmak değildir. Ürünlerimizin, piyasada kısa sürede ilk sıralara yerleşmesi, bir suya atılan taşın oluşturduğu halkalar gibi, kullananların üründen memnun kalması sonucu eşine, dostuna, arkadaşlarına ve tüm tanıdıklarına anlatması ile yayıldı ve tanındı.

Ben, bu ve benzeri forumları inceleyerek, kullanıcılarımızın, ürünlerimiz hakkındaki düşüncelerini birinci ağızdan öğrenerek, yanlış bilgileri ve ön yargıları düzeltmek için uğraşıyorum.

Forum yöneticisi bir arkadaşımız özelden bana bir mesaj göndererek, durumdan rahatsız olan bazı üyelerin şikayet ettiklerini bildirdi. Forum sakinlerine eğer bir rahatsızlık vermiş isem şahsım adına kendilerinden özür dilerim.

Gerek ürünlerimiz hakkındaki olumlu ya da olumsuz görüşlerinizi ve gerekse otomotiv ile ilgili konularda merak ettiğiniz sorularınızı, özel mesaj atarak ya da mail adresime göndererek bana ulaşabilirsiniz.

Tüm forum sakinlerine saygılarımı sunuyorum.
 
Arkadaşlar adam gidiyor sıfır arabaya veya motoru çok iyi durumda olan araca bor koyuyor ondan sora fark yok diyor. Kardeşim borun sitesinde diyor ki fazla km yapmış ve komprasör oranı düşmüş yağ yakmaya başlamış araçlarda kullanın farkı görün diyor. Benim marea 144000 km de ama 10000 km de yarım lt kadar yağ eksiltiyor ve motorun sesi bana göre normal gibiydi boru katalı 2000 km oluyor ben çok fark gördüm bikere sesi çok azaltı gaza tepkimeler daha fazla arttı.

Benden tavsiye motoru sağlam ve az km yapmış araçlarınızda kullanıp sorada ürünü kötülemek kimseye yakışmaz.

ilk yazımı dikkatli okuyun benim itirazım bahsedilen vaatler, mekanik sorunlu araçlarda kullanmayınız ibaresi (sizinki gibi çaptan düşmüş, yağ yakan), bunu nasıl açıklayacaksınız.
 
Yıllardan buyana çeşitli ürünler çıkartılmış, çeşitli testler yapılmış, çeşitli sertifikalar onaylar alınmış ve ürünler hakkındada çeşitli yorumlar yapılmıştır. Reklam çok güzel bişey. Bizlerde reklamı yapılan mala öyle bir inanırızki hemen kullanmaya başlarız. Kullandıktan sonra bide bakmışızki, psikolojik etki ile kullandığımız malın reklamcısı oluvermişiz. Aradan zaman geçer, reklamına hayran kaldığımız, beklentilerimizi karşılayabileceğini düşündüğümüz malın, verdiğimiz parayı karşılayıp karşılamadığını sorgulamaya başlarız. Reklamınıda yaptık ya kimseye işe yaramadığını söyleyemeden sineye çekeriz. Kullandığımız ürünün bizzat testini yapmış olmak bizim için kardır. Vaadedilen kazanımları aldıkmı? yani örneğin %15 yakıt tasarrufu %5 permormans v.b. şeyler. Kafanızda oluşan cevap? en azından % 0 .
Sonuç olarak aynı üründen bende kullandım. Karşılığında % 0 verim aldım. Benim fikrim, böyle bir ürün çıkartıldığında bırakın anlamadığımız bisürü teknik terimlerle ifade etmeyi, şu bu laboratuar sonuçlarını, testin onayını bizzat kullanan kişilerden almalarıdır.
 
sadece kaliteli yağ kullanarak başınızı hiç ağrıtmadan aracınızı kullanmanız mümkün
ucuz yağ + katkı toplamda zaten kaliteli bir yağ kadar meblağ tutmaktadır.
fazla km yapmış motorlarda bile kullanılabilecek mükemmel motor yağları bulunmakta ve bunların yatak sesi itici sesi azaltma
conta onarıcı özelliklerinin çok olması nedeniyle yağ sızıntılarını önleme
az buharlaşma yeteneğinden dolayıda çok daha az yağ tüketimi gibi
normal motor yağlarına göre ekstra arttırılmış özellikleri bulunmaktadır.

örnek olarak : mobil1 10w-60 yada mobil1 5w-50 tam sentetik motor yağlarını verebiliriz.
 
Sn. Bektaş Bütün,

Konunun daha iyi anlaşılabilmesi için şöyle örneklendireyim, kimyasal içerikli dolgu görevi yapan ürünler yüzeylere yapışır ve sıvanır, bu yüzeylerde sert bir katman oluşturur, yağı boşaltsanız dahi ürün yapıştığı yerde kalır. Yeni bir kimyasal eklediğinizde yine daha önceki katmanlar üzerine dolgu yapmaya devam eder.

Bor Power ise kimyasal hiçbir madde içermediği için, bu şekilde katmanlar ve tortular oluşturmaz yağ ile birlikte dolaşan atomik bor kristalleri çalışan parçalar arasındaki boşluklara sıralanır ve yanyana dizildikleri için film tabakası şeklinde görev yapar. Konan ürün içerisinde yaklaşık 450 katrilyon tane bor kristalleri vardır ve bunların yaklaşık %60 kadarı aralara yerleşir ve görev yaparken, geri kalan yaklaşık %40 lık atomik tanecikler yağ ile beraber dolaşarak ısı transferine de destek olur.

İlk yağ değiştirdiğinizde sadece bu %40 lık bölümü boşaltılır, geri kalanlar görev yapmaya devam eder. Bir sonraki yağ değişimine kadar bu çalışan taneciklerden birkısmı yine yağ ile birlikte yerlerinden ayrılır ve ikinci yağ değişiminde eksilmeler olacağından yeni ürün koymak gerekir. Bu tanecikler bir bilye gibi şekillendirildiği için sizinde tahmin edeceğiniz gibi üst üstte gelerek kalın bir tabaka oluşturmaları mümkün değildir.

Saygılarımla.
Ben yaklaşık bin km önce bor power uyguladım.henüz çok ciddi farkları görmedim.enazından psikolojik sınırı aşmayı bekliyorum.asıl etkiyi 2 bin km sonra göstereceği yazıyor.her ne kadar yağ ömrünü 2 katına çıkarıyor densede ben yine 10 bin km sonra yağı değiştirmeyi düşünüyorum.peki ozaman yeniden bor power uygulamalımıyız yoksa sadece yağımı değiştirmeliyiz?
 
Geri
Üst