"Türkiye’nin ilk ve en güçlü tüketici örgütü olan Tüm Tüketicileri Koruma Derneği (TTKD), 15 Mart 2010 Dünya Tüketiciler Günü yıldönümü kutlamasında, tüketiciler için “beğenilen markayı ortaya çıkartan ve yücelten” İcra Kurulu Başkanımız Sn. CAFER AKIN’ı “Altın Adam Ödülü” ile onurlandırma ve tüm tüketicilere duyurma kararı almıştır."
Biz tüketicileri temsil ettiği söylenen aynı kurum tüketiciler için de "altın saflar" ödülünü ne zaman verecekler.
Bir tüketici olarak yapılan testlerle ilgili, ortada her sürücünün kolayca anlayabileceği ciddi bir çalışma/sonuç göremedim. Ben bu kadar dayanaksız sonuçlar karşısında aklı karışan bir tüketici olarak ortalama her 10.000 km de yağ değiştirirken bora vereceğim 60-65 TL parayı kenara koyar, aracımın rektefiye zamanı geldiğinde de o parayı kullanırım daha iyi. İsteyen hesaplar, hiç olmazsa matematik ilminin sonuçlarını daha net görüyoruz. Bana ülkemizde yayınlanan saygın oto dergilerinin, otomobil fabrikalarının yaptıkları testlere ait sonuçlardan bahsedebilirmisiniz. Bor kullanıp ta fayda görenler veya görmeyenler bu sonuçlara nasıl ulaştılar, sonuçta fayda görenler firmanın reklamını yaparlarken fayda görmeyenler de firmayı haksız yere kötülemiş olmuyorlarmı? Benden bir öneri; bir sözleşme yapalım, benim aracımı denek olarak kullanın. Aracım şu anda 150.000 Km de. Bor kullanmadan evvel bağımsız bir teknik danışman nezninde gerekli teknik testlerini yapın ve burada yayınlayın, daha sonra 1.000, 2.000, 5.000, 10.000 km de tekrar testlerini yapıp tekrar burada yayınlayın. Aradaki farkları gözler önüne serelim.