vw nin her modeli için yapılan test sürüşlerinde şu ibareye yer verilir
kullanılan malzeme kalitesi bir üst sınıfa göz kırpıyor...!
bencede insignia nın tasarımı on numara...ama opel in şansızlığı krize denk geldi böyle bir model ama ne olursa olsun bu araca kötü demek imkansız!ama audi a4 le vw passat la ford mondeo la vs vs...kıyaslamalıyız yani sınıfına göre karşılaştırmak daha doğru olur!bmw 5 serisiyle bile karşılaştırıldı yakında bmw 7 serisi mercedes s serisiyle de karşılaştırılsa hiç şaşmam
bu düz mantık olayı için kendine gülsen daha iyi olur sence sadece turbola bu insignia 250 görür denilmişti daha önceki konuda sence bu mümkün mü? eğer mümkünse opel vectra c den sonra hiç birşey katmamış motor teknolojisine çünkü rivayetlere göre 1.6 vectra c 250km hızı görüyor (tabi yersen)gerisini sen düşün
test sürüşü yapanların aldığı parayı ben alsam bende derim.
o taraf para karşılığı test yapıyor ve aracı biraz övüyor, bu taraf para verip araç alıyor, verdiği para karşılığında da aldıklarını değerlendiriyor. hangi taraf daha objektif olabilir?
bahsettiğiniz karşılaştırmalarla ilgili karşılaştırmayı yapan kişiyi suçlayın, Insignia'yı 5 serisine rakip gören biz değiliz
180 hp Insignia 250 km görür diyenlerden birisi bendim, çünkü görüyor.
şu mesajı attıktan sonra size video linkini pm ile atacağım.
Ankara'da Insignia sahibi bir abim çekti videoyu.
5.vites 7.000 devirde 240
6.viteste henüz 6.000'e bile gelmeden 247 görüyor.
en son 255 gördüğünü söyleyen başka birisi var ama o video çekmemiş.
Ayrıca Vectra C'nin yapacağı da en fazla 220'dir, o da yokuş aşağı olması lazım.
biz 5.700 devir civarı 200 görmüştük.
burda neden kimse objektif olarak yorum yapmaz hala anlamış değilim...
vw. kalitesi nerdeeee opel kalitesii nerdeee
vw. nin opelden daha kalitelili olduğunu sokakta 10 kişiye sorsak 7 si vw. der
3 ü opel der.
passat kendini kanıtlamış ve mercedes ayarında bir araçtır..
vw. ler iç tasarımı birbirine benziyor olmasının sakıncası yok kanımca..
en azından vw.de saçma sapan elektronik arızalar çıkmıyor..
ben bir araçta her zaman ilk önce güvenlik sonra sorunsuzluğa bakarım..
insignanın görüntüsü ve iç tasarımı güzel ama zaman zaman saçma sapan elektronik arıza vermesi ,çalışırken göstergelerin gidip gelmesi
v.b arızalar çıkınca ,
o arabanın heryeri estetik ve çok seri olması ne fayda eder.
bunlar basit örnekler..
örneğin..
opelin combosu..
vw. caddayy
ikisini yan yana koysanız zaten araç ben buyum diyor..
bu yüzden tartışılmaz das auto derim..
bahsettiğiniz 10 kişiden 7'si lafına katılıyorum.
çünkü halkımızın kulaktan dolma bilgileri yayma ve incelemeden bu bilgilere inanma kabiliyeti çok iyi. zamanında birisi VW Alman arabası, kalite demiş, millet aynı şeyi tekrarlayıp duruyor. (VW kalitesiz demiyorum, herkes kendini bu lafa inandırmış, aracın kalitesini değerlendiremiyor, direk kaliteli diyor)
birde sizin gibi VW'i Mercedes gibi görenler var ki, lafım yok sizlere.
gördüğüm kadarıyla VW'i hiç araştırmamışsınız ve yukarıda bahsettiğim kişiler gibi kulaktan dolma VW kalitesini anlatmaya devam etmişsiniz.
sorun bulmak isterseniz VW'ninde birsürü sorununu görürsünüz. hemde öve öve bitirilemeyen DSG şanzımanı ile ilgili.
youtube'da yolda kalan DSG kullanıcılarının videoları var istediğiniz kadar.
hemde 120.000'lik Passat CC'de bile bu sorun yaşanmış.
D'de gözüken araç nedense gaza basmalarına rağmen hareket etmiyor
üstelik TR yollarında da değil, kaymak gibi Almanya yollarında yaşanmış bu olaylar.
Türkiye'de bayiden çıkar çıkmaz hillholder'ı bozulan Passat'ta var.
yani VW'ninde birsürü sorunu var, ama görmek isteyene.