Şanzıman Değişimi ve Önden Gelen Ses

Hatırladığım,
Difransiyel aynı, dolayısı ile aks kollarında bir değişiklik yok.
F18 de f23 de originaldir, f23 ün toplama maliyeti 2 kat fazla olacaktır. Baskı seti bile 2 kat pahalıdır. Çıkmaları da.
Sırası ile Volan, Baskı, Balata, bilye, üst merkez, şanzuman, pedal ve montaj parçaları.

Volan çıkma 300 e alsanız, baskı balata 200, bilye 200, temiz çıkma şanzuman en az 700tl, üst merkez original 250tl. İyimser olarak tüm parçalar 2000tl civarı tutar, artı işçilik ödersiniz.

Difransiyel konusunda %100 emin değilim ama fdr farklı olabilir, danışıp bilgi vereceğim.

Teşekkürler, En yakın zamanda listeyi çıkarttıracağım ben de ustama araştıralım bir bakalım.

Ayrıca performans olarak ne kadar farkeder değer mi değiştirmeye?
 
Hatırladığım,
Difransiyel aynı, dolayısı ile aks kollarında bir değişiklik yok.
F18 de f23 de originaldir, f23 ün toplama maliyeti 2 kat fazla olacaktır. Baskı seti bile 2 kat pahalıdır. Çıkmaları da.
Sırası ile Volan, Baskı, Balata, bilye, üst merkez, şanzuman, pedal ve montaj parçaları.

Volan çıkma 300 e alsanız, baskı balata 200, bilye 200, temiz çıkma şanzuman en az 700tl, üst merkez original 250tl. İyimser olarak tüm parçalar 2000tl civarı tutar, artı işçilik ödersiniz.

Difransiyel konusunda %100 emin değilim ama fdr farklı olabilir, danışıp bilgi vereceğim.

Aynen katılıyorum...
F23 ün baskı balata 2-3 ay oldu değişeli 450 tl sadece parca tuttu...baskı balata 450 TL
yanlız f23 şanzuman sanki f18 den daha iyi gibi geldi bana...

aracı satıp düz vites alsanız daha mantıklı değil mi ? veya takas etseniz...
 
hocam aracımı çok seviyorum çok da memnunum motor gram yağ yakmıyor, performans,
konfor çok iyi. Sadece otomatikten sıkıldım?

Aks kollarının da değişmesi gerekiyor mu acaba bu işlemde?
 
Bu arada Ön sağ taraftan gelen sesin sebebini buldum. hava filtre kutusunun altındaki cıvataları yokmuş. Ben de altına sünger koydum. Ses biraz azaldı ama kesilmedi. Amortisör den gelen lokurtu ve kalın tokurtular araç özellikle sabahları hala devam ediyor. Bu arabanın süspansiyonları fabrika çıkışında da bu kadar sesli mi çalışıyordu merak ediyorum. Değiştirmediğim parça kalmadı. Amortisör dahil hepsi yepyeni ama ses devam ediyor.
 
Artık ruhsatta araçların nasıl bir şanzumana ait olduğu yazıyor. Dolayısıyla zevk veya ihtiyaca göre istediğimiz gibi değiştiremiyoruz yada şöyle söyleyim sanayi kısmı harici birde yasal kısımları işin içine girer. Mesela benim araç ruhsatı ve vergi dairesinde direk corsa essentia easytro. diye yazıyor. Bazı serilerde de sonunda T ya da active yazıyor diye biliyorum. Ama önceleri hiçbirşey yazmıyordu.
 
Bu arada Ön sağ taraftan gelen sesin sebebini buldum. hava filtre kutusunun altındaki cıvataları yokmuş. Ben de altına sünger koydum. Ses biraz azaldı ama kesilmedi. Amortisör den gelen lokurtu ve kalın tokurtular araç özellikle sabahları hala devam ediyor. Bu arabanın süspansiyonları fabrika çıkışında da bu kadar sesli mi çalışıyordu merak ediyorum. Değiştirmediğim parça kalmadı. Amortisör dahil hepsi yepyeni ama ses devam ediyor.

Fabrika çıkışı ses yok. Ses olma sebebi takozların alt ve üst olarak da değişmesi gerektiği veya değişti ise yan sanayiidir ve %100 ses yapar, yapacaktır. Originali ise 4 kat pahalı.
 
difransiyelin Akslar ve aks kafaları değişmesine gerek yoktur.Ayrıca ruhsatta otomatik yada manual ibareside bulunmamakta.Ben daha önce v6 vectrama aynı işlemi yapıcaktım.Satılık ilanı baya durdu en son baktım satılmıcak,manuale çevirmek için anlastım,öbür günü araç satıldı :D 2500TL ye anlaşmıstım.
 
Geri
Üst