triger koptu

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan 354270
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
geçmiş olsun yapacak bir şey yok araba istop ettikten sonra kendi hızyla bir süre gitti içiçi (sen kenera çekene kadar)geçen zamanda sipopları eğmiştir
 
geçmiş olsun arkadaşım.tamir işi bitince tekrar bilgilendir bizleri.hatta arıza yapan parçaları fotoğraflayıp forma at.triger kopunca neler olmuş ne kadar hasar oluşmuş görelim.alah yardımcın olsun.
 
arkadaşlar benim araba 2004 mod. astra G comfort, km 51.000 km.de, ben 2. el olarak 49.00 de almıştım, yetkili servisi gitip, triger seti, devirdaim, antifiriz, temizleme sprey ve işçilik olarak 364 YTL ye değiştirdim, özel servislerde ise 334 YTL fiyat vermişlerdi, tercihim yetkili servis oldu, başım rahat.....km gelmemişti ama Yılı dikkate aldım...kalın sağlıcakla...

Not:triger değişiminden önce hararet göstergem devamlı 90 idi, triger değişiminde radyatörün suyunuda değiştirdiler, hararet göstergesi devamlı:) 85 bilginize...
 
geçmiş olsun arabanı sevmeye devam et kardes trigeri yada v kayışı kopan tek araba opel değil her arabada bu olay yaşanabilir keşke sana arabayı satana güvenmeseydin banada triger değişti dediler sökülünce gördümki yalanmış tedbiri elden bırakmamak lazım
 
Ben aracımı alalı 8 ay oldu ve 2000 km filan yaptım.Aracı aldığım şahıs şuan yurtdışında ve uzun bi süre dönemeyecek.Dolayısıyla triger değişiminin zamanını ulaşma imkanım olmadığı için öğrenemiyorum.Her ihtimale karşı değiştireyim dedim.Opelparçacımdan triger ve devirdaimi set olarak aldım.Tanıdığım iyi bir motor ustası olan ve opel dahil bir çok arabanın triger setini değiştiren arkadaşıma götürdüm.Biraz uğraştıktan sonra trigere ulaştık ve üzerindeki triger setinin yeni durduğunu hatta kayışı göstererek üzerindeki seri nosunun bile silinmediğini eski olsa böyle durmayacağını,dolayısıyla değişime gerek olmadığını söyledi.
1-Götürdüğüm arkadaşım iyi bir motor tamircisi ve arkadaşım.Triger sorununun bana ne gibi sorunlar açabileğini biliyor ve böyle bi sorunla karşılaşmamı istemez.Yani o kadar uğraşıp sökmüşken emin olmasa niye parçayı değişmesin.
2-Forumdaki ustalar bu konularda oldukça tecrübe sahibi.Onlarda bakmakla anlaşılmaz diyor.

Kısacası kafam karıştı!!!!
 
Geçmiş Olsun

Arkadaşlar aynı olay benimde başıma geldi ama dediğiniz kadar tutmuyor ben herşey dahil 430 ytl ye yaptırdım 2 ay oldu butun subablar değişti silindir kapağı taşlandı contalar falan usta el emeğide içinde bende marşa bastım ama ustanın dediği marş yapmasamda motor durana kadar subabları bükermiş her türlü değişmesi lazım yani kopmaya görsün
 
geçmiş olsun yanlız o bakıma 1000 ytl cok yedek parçadan uçmuşlar gibi bilgin olsun
 
Ben aracımı alalı 8 ay oldu ve 2000 km filan yaptım.Aracı aldığım şahıs şuan yurtdışında ve uzun bi süre dönemeyecek.Dolayısıyla triger değişiminin zamanını ulaşma imkanım olmadığı için öğrenemiyorum.Her ihtimale karşı değiştireyim dedim.Opelparçacımdan triger ve devirdaimi set olarak aldım.Tanıdığım iyi bir motor ustası olan ve opel dahil bir çok arabanın triger setini değiştiren arkadaşıma götürdüm.Biraz uğraştıktan sonra trigere ulaştık ve üzerindeki triger setinin yeni durduğunu hatta kayışı göstererek üzerindeki seri nosunun bile silinmediğini eski olsa böyle durmayacağını,dolayısıyla değişime gerek olmadığını söyledi.
1-Götürdüğüm arkadaşım iyi bir motor tamircisi ve arkadaşım.Triger sorununun bana ne gibi sorunlar açabileğini biliyor ve böyle bi sorunla karşılaşmamı istemez.Yani o kadar uğraşıp sökmüşken emin olmasa niye parçayı değişmesin.
2-Forumdaki ustalar bu konularda oldukça tecrübe sahibi.Onlarda bakmakla anlaşılmaz diyor.

Kısacası kafam karıştı!!!!
 
Geri
Üst