vectra c için performans arttırıcı öneriler

evet fazlasıda zarar ama bu gün 95-97 oktan diye aldığımız benzinlerde hanib ir ölçüme soksak eminim o oktanların çok altında çıkıcakdır..

ayrıca lüks otomobil firmaları türkiyeye sattıkları araçlarda benzin oktan arttırıcı katkı kullanın diye bilhassa tavsiye ediyor misal biraz uç bir örnek olsada ferrari audi lüks ve sport araçları için shell oktan arttırıcı öneriyor..
 
zaten motoru güçlü araçlarda düşük oktanlarda avans vurur modifiye araçlarda gözlemlediğim oydu.. genelde 100 oktan kullanıyordu arkadaşlar..

fakat 1.6 vectrada gerek yok bence..
 
Katkıya gerek yok. Bence kat iptali performansı oldukça arttırıyor..
 
arkadaş en ucuz ve etkili yöntem deyince ondan yazdım

her kez göz ardı etsede benzin çok büyük bir etken

yoksa arabanın orjinalini bozucaksan yöntem çok kat da iptal edilir headers yada remus yapılabilir egzantirik uygulaması yapılabilir ngk iridyum bujiler takılabilir yapılırda yapılır...
 
arkadaş en ucuz ve etkili yöntem deyince ondan yazdım

her kez göz ardı etsede benzin çok büyük bir etken

yoksa arabanın orjinalini bozucaksan yöntem çok kat da iptal edilir headers yada remus yapılabilir egzantirik uygulaması yapılabilir ngk iridyum bujiler takılabilir yapılırda yapılır...

Lpg kullanan biri için benzinin veya oktanın bir önemi yok, ayrıca yüksek oktan 1.6 araçlar için gereksiz, sorun olabilir. Kat iptali arabanın orijinalini bozmak değildir ayrıca, bir engeli ortadan kaldırıp arabayı rahatlatmaktır. Hem para harcamazsınız tersine satıp para kazanırsınız, egzantrik veya headers ile bir tutmamak lazım... Not : Katalitik konvertor 100 bin km bir yenilenmeli zaten, zamanla tıkanıyor. Bunun içinde sökmek en mantıklısı..
Bujilere gelince iridiuma gerek yok Bosch super4 yeterli :D
 
Son düzenleme:
zaten lpg kullanan birinin performansla hiç bir işi yokdur haliyle bu konuylada ilgisi yokdur..

oktan arttırımı basit bir mantıkdır ucuzdur işin özü yüksek ateşleme ve pistonların tam verimli çalışmasıdır aynı mantık nos da da vardır gerçi ondaki gaz tabiki anormal yüksek bir ateşleme ortaya çıkarsada sonuçda mantık aynı yüksek güç yüksek oktan..

kat iptalinde tüvde araban girdimi bir kaç forumda okudum kat iptalli arabaları geri çevirmişler gidin taktırın diye sen saymasanda tüv orjinalden sayıyor demek ki..
 
vecctracı bu kat iptali yaptınmı yapınca kalkış performansı iyi oluyormu arıza ışıgı yanıyormu bize kalkışlazımkardeşim kalktıktan sonra gerisi hikaye gelir
 
darcmon kardeş 1,6 vectraların kalkış performansının bu kadar zayıf olduğunu bu sitede kimse yazmamış ben aracı alırken bu siteye üye olmadan en az 2ay araştırdım ama herkes vectranın mükemmel olduğunu kalkışlarının fena olmadığını yazıp boş geçmişler.bende alınca kullanmadan lpg taktırdım cekiş iki yakıttada aynı. yav lpg kullanıyorsak sizlere güvendik ustalara güvendik aldık bir kere ben lpg kullanıyorsam vectra gibi bir araca biniyorsam biraz performans istemek benimde hakkım deyilmi kardeşim kalkış performansı vasat bence ben ankarada 250km yol yapan birisiyim inan doganda (tofaş)kalkışları bu kadar yormuyordu beni. valla kimseye 1,6 tavsiye etmem.drakmon kardeş esas performans bize lazım.arac ticari deyiştirme gibi lüx yok 1, ve 2, vites le kanka olduk anlıyacağın alalı bu ay bir yıl oldu soğudum aractan.lpg olunca nedense hep ikinci sınıf muamelesi görmek hoşuma gitmiyor.servise gidiyorum senin gibi düşünen ustalar lpg araca bakmayız diyorlar kapalı garaja gireceğim olmaz diyorlar ne bu arkadaşbiz hep üvey evlat muamelesi yapılıyor. birde burda karşımıza senin gibi arkadaşlar çıkıyor buyur burdan yak senin bana yardımcı olmanı beklerdim bu sitede en çok takip ettiğim kişilerin başında sen vardın.gücendim be kardeş.
 
ben o amaçla demedim yanlış anlamışsın ben olaya tamamen bilimsel yaklaşdım lpg nin ateşlemesi zayıfdır oktanı düşükdür zaten ortalama oktanıda 93 falandır böyle bir yakıttan ekonomi amaçlı çok şey bekleyebilirsin ama performans amaçlı fazla bir şey beklenemez performansda ne yaparsan yap en önemli şey yakıtın kalitesidir..

sonuçda araca yaptığınız her şeyi tam verimle çalıştırıcak şey yakıtın ta kendisidir yakıt olmassa yada düşük kalitede bir yakıt olursa yapdığınız her şeyde düşük kalitede çalışıcakdır bunlar bilinen şeyler modifiyecilerin dragcıların sitelerine gidin mesela çoğu hep belli benziliklerden yakıt alırlar ve hep yazarlar şuranın benzini çok kaliteli yüksek oktanlı burdan alın falan diye..

Sonuçda Arabayı Çalıştıran yakıttır yoksa asla öyle ikinci sınıf falan o gözle o amaçla demedim haddimde değil olmazda öyle şey lpg gayet mantıklı ve ekonomik bir şey bence çok yakan bütün benzinli araçlarında uygulamasında fayda var benim ikinci arabam olmasa bende inan lpg takardım %100 yoksa bu benizn paralarıyla baş edilmez...

ayrıca lpg lileri ikinci sınıf olarak görmende çok yanlış o garajlara almamalarının nedeni biliyorsun tamamen güvenlik sana yada arabana yapılan kasıtlı bir şey değil servislerin öyle tavır almasıda çok yanlış öyle bir servise hiç gitme zaten öyle insanına arabasına göre muamele eden ne servisden ne ustadan hayır gelir..

Vede şunuda bil benzinli bütün artık üst sınıf araçlar artık galeriden lpg leniyor öyle satılıyor bir çok x5-x6 Q6 Toureg mercedes bmw 5 kasa benzinlileri lpg lidir daha galeride takılıyor müşteriye satılmadan...

burda konuşduğumuz perfromans benim tek diyiceğim vectra c ye tatlı bir peroformans yapılabilir ama bu araçlardan çok şeyde beklememek lazım bu araçlar opc vxr ları dışında genel olarak lüks konfor rahatlık amaçlı üretilmiş araçlar Bunla uzun yola çık 1000 km git bir 1000km daha gidesin gelir o kadar çok araba sürmeyi sevdirir yormaz konforlu keyifli bir araçdır..

opel grubundan performanslı bir araç istiyorsanız astrası var corsası var ama vectra hantal ağır bir araç bu iş için üretilmemiş ben 2.2 sinide sürdüm o seriydi ama oda kalkışda hantaldı onda da vardı o problem sonuçda vardı araç tonajlı ağır bir araç...

Belki 2.5 2.8 3.0 yada 3.2 motor aracı uçurur ama 2.0 a kadar motor bence o aracı heleki kalkış için bir serilikden bahsediyorsak kesmes bence...

illa performans istiyorsan egzantrik uygulaması yap bizim araçlarda şanzıman geçişi uzun performans için düşünülmediği için mesela kısa geçişli şanzıman yapdırabilirsin turbo uygulaması yaptırabilirsin şimdi 400 milyonlara düşmüş turbo fiyatları chip uygulaması yaptırabilirsin bunlarla gerçekden ciddi bir performans girdisi elde edersin..
 
darkmon acıklamaların için :tesk: ederim.ne bileyim alındım işte bu kusura bakma. vectrayı 30 ay sonra deyiştireceğim. abi uzun yolda şikayetim yok şehir içi :mad::eek::cry:abi inan kalkışı berbat kalktıktan sonra proplem yok işin özü bu. buda opelerde benim gözümle kronik sorun arac1,
6 olunca modifiye olmuyor. ama genede opel vectralar sınıfının kasa olarak en güzel aracları.birdaha arac alırsam dizeel(mazot,yuro dizel=tork)olacak.lpg mi tövbeler olsun.yine büyük konuşmayayımda allah hakımızda hayırlısı ne ise onu versin.
 
Geri
Üst