vectra hararet göstergesi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ucevit
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Öncelikle hararetin neden yükseldiğini araştırmak lazım. Conta yakma işine gelince bunun tek sebebi yüksek hararet'tir. Dolayısıyla hararet problemini gidermeden onarım yapmanın bir faydası olmaz.
Bildiğim kadarıyla termostadın açmaması, aşırı su kaybı, avans ayarının dengesiz olması, radyatör peteklerinin tıkalı olması gibi arızalar hararete sebep olur
 
Kardeş o hararetle vectra conta yakmaz kesin conta tam oturtulmamıştır, başka hata vardır. Silifke'ye bir çok vectrayla gittim,klima açıkken dolu araçla hararet virajlı rampalarda 96-98 arası oynuyor. 103 dereceye bile çıktığı oldu bazı araçlarda hiç birinde conta vs. problem olmadı. Bu araçların özelliği yüksek ısıda çalışmasıdır. 100 derecede falan bişey olmaz bu araçlara!... eğer önceden conta arızası yoksa tabii, Vectra'da hararet 110'dan sonra başlar.
 
Hararet opellerde normaldir, herkese selamlar
 
Gayet normal kardes ben daha bugun tamircideydim adam normali 90 falan diyoda 103 e kadar bişey olmaz diyor.
 
opelin özelliği bu.daha doğrusu gm run özelliği.motor ısındıkca perforans artar.şehir içi özellikle kısa esafede 100 çok çabuk bulur.aa uzun yolda 85 90 çıvarı sabit kalır.
 
hararet o kadar yükselirken fan ne iş yapıyor ozaman fanın devri düşükki hararet yükseliyor bence fana bir baktır...
 
Hararet Kirmiziya Dayandi

arkadaslar ben sizden bilgi almak istiyorum benim aracim 1.7 turbo dizel VECTRA B haliyle bu arac turkiyede yok ben yurtdisinda kaliyorum. aracla turkiyeye gelirken yunanistanda bolu dagi gibi virajli ve asiri rampali bir yolda hararetim kirmiziya kadar dayandi su pompasini degistirdim ama sorun kaybolmadi su an araba serviste radyator ve contayi degistiriyorum.bunlarin haricinde (pompa conta ve radyator) baska bir seyden hararet yapar mi bilgisi olanlara onemle duyurulur...AYRICA MALIYETI DE BAYAGI BI TUZLUYMUS... :mad:
 
arkadaslar ben sizden bilgi almak istiyorum benim aracim 1.7 turbo dizel VECTRA B haliyle bu arac turkiyede yok ben yurtdisinda kaliyorum. aracla turkiyeye gelirken yunanistanda bolu dagi gibi virajli ve asiri rampali bir yolda hararetim kirmiziya kadar dayandi su pompasini degistirdim ama sorun kaybolmadi su an araba serviste radyator ve contayi degistiriyorum.bunlarin haricinde (pompa conta ve radyator) baska bir seyden hararet yapar mi bilgisi olanlara onemle duyurulur...AYRICA MALIYETI DE BAYAGI BI TUZLUYMUS... :mad:


Motor bölümünde 30 A lik fan sigortası var röleden önce ..

kaza bela yandıysa fan açmaz hararet yaparsın.
 
Termostat açılmıyorsa motordaki sıcak su ratyatör üzerinden dönemez.Bu da hararet yaptırır.Nasıl anlaşılır dersen ;hararet göstergesi yükseldiğinde arabayı stop edip(emniyet açısından) radyatöre elini koy ,radyatör soğuksa termostat görevini yapmıyor demektir.
 
Geri
Üst