vectra marea fluence

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan JOSEFGT
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Bu bakımlada alakalı biraz.Ben aracımı geçen yaz dynoya soktum.Benzinde 138 lpg de 137 hp çıktı(k&n açık hava filtresi ile).Orjinal hava filtresiyle ise benzinde beygir olarak neredeyse hiç kayıp yoktu(135.8 hp) ve lpg de 134hp nin üstünde değer verdi.Kağıdı dikkatli incelediğimde ise lpg nin torkunun fabrika değerlerinin 10 nm üstüne çıktığını farkettim.Benzinde stock halde torkta en ufak bir kayıp yok.Benim aracımda 11 yaşında.Ben nice arabalar gördüm 2007 model motor isteyen.Kim ne derse desin opelin motorları bakımı yapılırsa çok dayanıklı motorlar.

Fluence konusunda ise fluencenin şansı yok.Diğer araçların arkasında kalır.Hakan beyin dediği gibi diğer araçların durumuda bunu belirler ama dizeller yüksek hızlara çıkıldıkça ivmelenmesi aşırı düşüyor.Atmosferik benzinli gibi değil.
 
11km lik uzun bir yol.

inişler çıkışlar var ayrıca pistte değil araçlar sürekli top speed de kalamıcak sadece mantıklı düşünelim beygirmi önemli torkmu??

bu arada fluence 200nm tork üretiyor ;)

vecta a gls ye ait net bir bilgi bulamadım ama 160-180nm arasıdır.

digerlerinden bahsetmiyorum bile 1. lik bu ikisi arasında değişir.

mareada vectra b yi tokatlar durum bu ;)

yeni nesil dizel teknolojisiyle tanışmanızı dilerim...
 
Son düzenleme:
11km lik uzun bir yol.

inişler çıkışlar var ayrıca pistte değil araçlar sürekli top speed de kalamıcak sadece mantıklı düşünelim beygirmi önemli torkmu??

bu arada fluence 200nm tork üretiyor ;)

vecta a gls ye ait net bir bilgi bulamadım ama 160-180nm arasıdır.

digerlerinden bahsetmiyorum bile 1. lik bu ikisi arasında değişir.

mareada vectra b yi tokatlar durum bu ;)

yeni nesil dizel teknolojisiyle tanışmanızı dilerim...

Üstadım 3 aya yakın 1.6tdci 110hp focus, 1 haftaya yakında passat 2.0 tdi 140 hp kullandım.Focus gerçekten çok atak buna bir sözüm yok lakin vites geçişleri kısa mesafeli ve devir bandıda kısa.Gelgelelim son dişli oranıda kısa olunca 4300 devirden sonra dizellerin nefesi kesiliyor bu da yadsınamaz bir gerçek.Yoksa ara hızlanmalarda veya kalkışta yeni nesil dizellere zaten lafım yok.Ayrıca fluence ile aynı motoru kullanan megane 2 de de durum farklı değil.160 a kadar gayet seri ama 160 tan sonra araç çok zor devir alıyor.140 lık passat ise dsg şanzımanı olduğu halde benim vectranın son hızını geçemiyor.Kalkışta çok başarılı olmasına rağmen...
 
bugün fluence ile denedim :D kalkışta bile alamıyor
yine bugün başka bir marea ile denedim vitesleri tam veremedi 4 kez denedik gelemedi yanıma:D

ya mareacı birşey dedi bilmiyorum o konuyu direk ithal gelmiş 98 model 1.6 16v 124 ps mi ney dedi sallıyor mu doğru mu
 
Son düzenleme:
atıp tutmuşşunuz mugla-denizli yolu menteşe dagında 4.cü vitesten düşmedim araba 294.000 km de ilk sahibiyim motorda tamirat asla yok.100 km de 7.2 lpg tüketiyorum.a kasaya binmeden konuşuyosunuz.arabasına güvenen varsa hodri meydan.bahsettiğiniz süslü arabalar 20 yaşına gelince onları da görücez
 
Madem yarışacaksınız arabaların birer fotosunu koysanız bi nebze yorum yapardık.
 
resim ne alaka :D
 
dış yıpranmış olur motor sağlamdır :D nasıl anlayacaksın benim araba ortada zaten
 
dci fluence yi çok büyütmeyin marea yı da küçümsemeyin derim..
 
Geri
Üst