avrupada lpg araclar ile burda uydurmasyon lpg arasinda fark var bu bir...lpg arac siparis verdiginiz zaman firma cikisi ventil ventil yataklari özel üretiliyor ve maliyeti 2000 euro üstü...adamlar bu frka diesel aldiklari icin ragbet olmuyor...arti yahu burdaki iscilige güvenip yaptirilmaz..daha iki ay önce baldizim lpg taktirdi ertesi gün araci yaniyordu beni cagirdi...adamlar benzin hortumun kelepcesini sikmamislar hortum cikmis sicak motorun üzerine duman almis..depo oldugu gibi bosalmis..bereket kis idi beni telefon ile aradigindan koku duman dediginde arabani kapat cik geliyorum demistim..ya bu yazin sicaginda olsa idi??? daha gecen lpg araci kaza sonucu yandi 4 kisi hayatini verdi...yani eger benzin paahali ise diesele binerim..inan benim ilk kücük sinif aracim bu astra ve ilk dizelim...neden bu ülkede yakit pahali...alistim
kücük arabaya hatta corsa aliyordum hanimin iknasi ile astra aldim
lpg tanklarının hepsi trde üretim brc tartarini vs fark etmiyor adamlar sadece üstelerine kendi etiketlerini yapıştırıyorlar bu teste göre de benzinli arabaya hiç binmemek lazım çünkü lpg sistemi takacağınız araç sıralı sistemse içinde bezin mutlaka bulunacaklpg tanklarının et kalınlığı denen bir standartı var patlamaz diye bir şey yok bak yukarda link verdim o linke tıklarsan adamlar avrupada lpg tankını patlama oranını test ediyorlar gir o konuya izle iyi işçiliği olan lpg li araça hiç bir şey olmuyor sadece yanıyor.. kötü işçiliği olan yani bizim deyimimizle merdiven altı işçiliği olan lpg li araçın tüpü patlıyor.. bu resmi bir test..
http://www.opelim.net/forums/showthread.php?p=1524113#post1524113
Son düzenleme: