arabadan anlıyan insan 100-150 binin üstünde mazotlu araç almaz galeriler bile mercedes olmadıkdan sonra almamaya özen gösterirler.. bu bir gerçek alırken ona göre alsada satarken ona göre satması zor bunu en rahat bmw lerde görebiliyorsunuz 100-150 bini devirmiş dizel bmw lerin fiyatları sürünüyor. onun altında satmanında 50-60 binde falan değerinde satıyorsun o zaman ama satıcıya yakıtta bir ekonomisi yok araştırmacılar söylüyor dizel araç aldınmı yakıttan kar etmek için 100 bini devirmek lazım diyorki arada benzinliye oranla verdiğin para yakıttan amorti etsin..
neyse uzun ve karmaşık işler..
sıfır alınıcaksa tabiki dizel alınsın ama beklentiler yüksekse kütük gibide dizele karşıyım opel gibi vw gibi markalar dizel araçlarında ucuza satabilmek için donanım ve konfordan aşırı derecede feragat ediyorlar tabiri caizse kütük gibi bom boş ufak motorlu kısa ömürlü araçlar satıyorlar sırf ucuza satabilmek için adam gibi dolu bir dizelde almaya kalkarsan misal insignia 2.0cdti gibi hem dolu hem motoru iyi bana göre adam gibi bir dizel diyebiliceğim bir dizel oda işde gerçek bir dizel parası oluyor.. o standartın altına düşemeyip o parayı veremiyen adamda ne yapsın benzinlisini ucuza alıyor belli bir müddet belli bir km ye kadar benzinli olarak kullanıp misal 40-50 bin km.. sonrada lpg takıyor..
dile getirdiğiniz konularda artık art niyet aramaya başlıayacam nedenine gelirse kütük gibi bomboş araçlar diyrsunuz aynı araçların aynı donanımında ki araçlarına lpg kiti takılınca onlar kütük gibi ıkmuyor mu???
ayrıca 2.0 insigniadan bahsetmişsiniz o aracın fiyatın yüksek olmasının nedenini sizde benim gibi iyi biliyorsunuz ki sadece dizel olması değil mptpr hacminin yüksek olmasından dolayı uygulnan vergi dilimidir
benzinli 2.0 aracı alıp ona lpg taktırmak için iyi bir lopg kiti ne kadar sizin dediğiniz prince gibi markalar ne kadara mal oluyorr bu markalar haricinde uzun süreli randıman almak sorun olabiliyor bu konuyu siz benden daha iyi bilirsiniz yakın bir zaman da aracınıza bu tarz da uygulama yapmıştınız
aracın 2. el değerlerine gelirsek daha önceden de aynı örneği verdim şentürk35 nikli selçuk kardeşim 120.000 civarı corsasını 21 civarına sattı sizce aynı özellikte ve kmde 1.2 yada 1.4 lpg araç ne akdara satılırdı ??? ben en iyi ihtimal 19 diyebilirim
bu işin sonu yok artık lpg mi dizel gibi sorunları aşmamız ferekiyor herkezin tercih nedeni vardır bu işi de fanatik hale getiriyorsunuz ağzından dizel lafı çıkan her lafın arkasında hemen km bakım fiyat farkı .... giden cevaplar geliyorr
ben şu ana kadar dizelden gayet mutluyum ve sadece dizel aracın patlama riskini aracımda taşıyorum lpg li araçlarda benzin patlama riskinin üstüne gazı da ekliyorsunuz
istediğiniz kadar adac gibi bir çok kurumun yapmış olduğu kurumun testlerini dile getreceksiniz testlerde kullanılan malemelerin tirküye dede kullanıldığına inanıyrmusunuz benşm inamama için nedenlerim var en basiti google amca lpg patlama yazın neler çıkıyor dizel patlama yazın neler çıkıyorr bu durumu yaşadıktan sonra dizel isterse bir araba yesin ben hayatta olmadıktan sonra gerisi hikaye
herkez kullandığı araçlar da inşallah en az sorunla araçlarına biner ve sorunsuz olarak kullanır