Ynt: Dizel Partikül Filtresi
Sn Oğuz ben pejo da bu laneti öyle kısa zamanlarda yaşıyordum ki mümkün değil %74 doluluğa ulaşması. Ancak dolan kurumun yakıldığında oluşan kül yüzünden en ufak birşeyde tıkanması yani %74 doluluğa ulaşması konusunu yeni öğrendiğimiz için şimdi mantıklı geliyor. Netice de ister kurumdan, isterse kurumun yakılması ile oluşan külün birikmesinden bu dpf sürekli sıkıntı çıkarıyor. Dizel varken benzincilerin laneti galiba derdim
[/quote]
Ya ben dikkat eder oldum, sürekli gözlemliyorum anormal tüketim var mı diye ancak bayadır temizleme olmadı. (2 hafta önce Total Excellium, ondan önce Shell V Power almıştım) Sabah ve akşamları dur kalk trafiği oluyor malum. Hatta aracı yüksek devirde kullanmam pek, genelde 2000-2500 arası vites değişimleri yapıyorum, enteresan. Genelde haftasonları uzun yol yapıyoruz ama belki o arada işlem yapıyordur.
eketen link' Alıntı:[quote author=thejazz link=topic=228.msg51036#msg51036 date=1318509469]
DPF fabrika çıkışı % 74 doluluğa ulaştığında sistemde uyarı vermeksizin temizlik başlıyor. Şayet filtre temizlenemezse ve doluluk oranı % 100'e ulaşırsa bu sefer uyarı veriyor.
Sn Oğuz ben pejo da bu laneti öyle kısa zamanlarda yaşıyordum ki mümkün değil %74 doluluğa ulaşması. Ancak dolan kurumun yakıldığında oluşan kül yüzünden en ufak birşeyde tıkanması yani %74 doluluğa ulaşması konusunu yeni öğrendiğimiz için şimdi mantıklı geliyor. Netice de ister kurumdan, isterse kurumun yakılması ile oluşan külün birikmesinden bu dpf sürekli sıkıntı çıkarıyor. Dizel varken benzincilerin laneti galiba derdim
[/quote]
Ya ben dikkat eder oldum, sürekli gözlemliyorum anormal tüketim var mı diye ancak bayadır temizleme olmadı. (2 hafta önce Total Excellium, ondan önce Shell V Power almıştım) Sabah ve akşamları dur kalk trafiği oluyor malum. Hatta aracı yüksek devirde kullanmam pek, genelde 2000-2500 arası vites değişimleri yapıyorum, enteresan. Genelde haftasonları uzun yol yapıyoruz ama belki o arada işlem yapıyordur.