Hyundai Accent Era Kendin Pişir Kendin Ye :)

Doğukan niye sinirleniyosunki kardeşim herkese herşeyi beğendiremessin. Sen buraya 3.20'de alıp gelsen, millet sana 3 daha koyup Mercedes alsaydın diyecek. Bu hayatın kuralı böyle. Sen sıkma canını. Burdaki adamlar neticede Alman harikası Opel'e biniyor, sende bindin bilirsin :D Ben Yamaha'nın forumunda Mondial alacağım yardım edin diye konu açtım, bi küfür yemediğim kaldı kardeş. Opel forumunda Hyundai'ye iyi tepki beklentin olmamalı.
 
Doğukan niye sinirleniyosunki kardeşim herkese herşeyi beğendiremessin. Sen buraya 3.20'de alıp gelsen, millet sana 3 daha koyup Mercedes alsaydın diyecek. Bu hayatın kuralı böyle. Sen sıkma canını. Burdaki adamlar neticede Alman harikası Opel'e biniyor, sende bindin bilirsin :D Ben Yamaha'nın forumunda Mondial alacağım yardım edin diye konu açtım, bi küfür yemediğim kaldı kardeş. Opel forumunda Hyundai'ye iyi tepki beklentin olmamalı.

Bende zaten hiç kimseye birşey beğendirmek için uğraşmıyorum. Arabayı daha yeni aldım hevesim kursağımda resmen iyi yada kötü bir yeni aldık bu kadarda üstüne gelinmez ben hyundai forumlarında araştırma yaptım bir insanda bu kadar olumsuz yorum yapmıyor gelen giden pişman olmazsınız diyor. Aynı şekilde arabam.com'un test sayfası var girin bakın abi olumsuz yorum ne yazılmış en kötü oto haber dergisinde gidin onno ustaya sorun ne yorum yapacak görelim. Ben açıkçası yeniden opel alacak olsaydım ileride Insignia alırdım oda bitirdi kendini.

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Alıntı : http://www.arabam.com/otomobil-test...ler-yorumlar/hyundai-accent-era-1-5-crdi-/108

Hatta direk bir kopyasını buraya yerleştiriyorum.
Daha iddialı! " 90'lı yılların ortasında rekabet gücünü yitiren Excel modelinin yerini alan Accent, '97 yılından bugüne İzmit'teki Hyundai Assan tesislerinde üretiliyor. " İkinci nesli '99 yılında yollara çıkan otomobil 2002 yılında yapılan mak..

Detaylar
Daha iddialı " 90'lı yılların ortasında rekabet gücünü yitiren Excel modelininyerini alan Accent, '97 yılından bugüne İzmit'teki Hyundai Assan tesislerinde üretiliyor. " İkinci nesli '99 yılında yollara çıkan otomobil 2002 yılındayapılan makyajın ardından ismine Admire takısını aldı. " Geçtiğimiz aylarda üçüncü jenerasyonu tanıtılan otomobil artık Era (çağ) uzantısıyla ticarileştiriliyor. " Yeni Accent Era'da 1.4 litre 97 HP, 1.6 litre 112 HP benzinli ve 1.5 litre 110 HP dizel motor seçenekleri bulunuyor. Donanım paketleriyse Team, Select ve Style olmak üzere sıralanıyor. Benzinli ünitelerde otomatik şanzıman isteğe bağlı olarak tercih edilebiliyor. İşlevsellik ve donanım " Accent Era yenilenirken iç mekanında kullanılan malzemelerin kalitesi artırılmış. Gözle görünür bir işçilik kusuruna rastlamak zor. Ancak test otomobilimizin kapısından gelen gıcırtılar rahatsızlık yaratıyordu. " Kokpitin çift renkli yapısı ferahlık hissini artırıyor. Müzik sisteminin kullanımı zor ama direksiyon üzerinden kontrol edilebiliyor olması bu handikabı ortadan kaldırıyor. " Çakmağın yerleşimi tiryakileri memnun etmeyecektir. Kullanımiçin eğilmek ve gözü yoldan ayırmak gerekiyor. Sürüş İzlenim Yenilenen Accent Era ekinin yanı sıra bambaşka bir görünüme kavuşmuş.Genel tasarımı selefine göre daha yumuşak. Hatta yeni farlarla çok daha sevimli bir görüntüsü var. Yan bölümlerde kapı koruma çerçeveleri alışılmışın aksine üst kısımlara yerleştirilmiş. Bu bölümün devamı niteliğindeki çamurluğun üstünde sinyaller bulunuyor. Arka kısımsa otomobilin menşesini belli ediyor. Büyük stop grubu bu bölümde dikkatlerden kaçmıyor. Accent yenilenirken boyutlarında da artış yaşanmış. Selefinin 4260 mm olan uzunluğu 20 mm'lik artışla 4280 mm'ye ulaşmış. Bu değerle Accent Era en büyük rakipleri Renault Clio Symbol (4171 mm) ve FiatAlbea'dan (4186 mm) daha büyük bir otomobil haline gelmiş. Otomobilin boyutlarındaki artış ne yazık ki iç mekanda yeterince hissedilmiyor.Arkada sunulan diz mesafesi sınıf standartlarında. 390 litrelik bagaj hacmiyse rakiplerinin gerisinde. Test otomobilimizde yeni geliştirilen 1.5 litre hacminde dizel birünite görev yapıyordu. Selefindeki motorla aynı hacmi taşımasınakarşın yeni CRDi ünitesi değişken geometrili turbo sistemiyle donatılmış.Böylece yüksek devirlerde yüksek güç, düşük devirlerdeyse yüksektork sağlanıyor. Yeni motor 4000 d/d'de 110 HP güç, 1900 d/d'deise 235 Nm tork üretiyor. Kağıt üzerinde güçlü olan motor yolda bu gücü tam olarak hissettiremiyor. 2500 d/d'ye kadar hantal bir görünüm sergilemesine karşın ancak 4000 d/d'de yeterli ataklığı sunabiliyor. Yaptığımız testte 0'dan 100 km/s hıza 11 saniyede ulaştık.Yüksek devirlerde motorun sesinin de fazlaca çıktığını belirtmemiz gerekiyor. Accent Era 1.5 CRDi'ın en iddialı olduğu disiplinse yakıt tüketimi. Testimiz boyunca ortalama 5.6 litre motorin tüketen otomobil ekonomik bir tablo çizdi. 45 litrelik deposuyla menzili 803 km. Accent'in süspansiyon sistemi de yenilenmiş. Yumuşak karakterli sistem yeterli konforu sunuyor. Ancak yüksek yapısı sebebiyle virajlarda fazlaca yana yatma eğilimi gösteriyor. Sonuç olarak Accent Era'nın selefinden daha iyi bir yol tutuşa sahip olduğunu söyleyebiliriz.Otomobilin fren sistemi de güven veriyor. 100 km/s hızdan durma konumuna gelmek için 39 metreye ihtiyaç duyduk.
Teknik Özellik
STANDART DONANIM
Sürücü hava yastığı, klima, yükseklik ayarlı direksiyon, elektrik kumandalı camlar, radyo/CD/MP3 çalar, yükseklik ayarlı sürücü koltuğu, asimetrik katlanabilen arka koltuklar, direksiyondan kumandalı müzik sistemi,çocuk emniyet kilidi, ISOFIX, uzaktan kumandalı merkezi kilit ve alarm, immobilizer, üç noktalı arka emniyet kemerleri, aydınlatmalı torpido gözü, bardaklık, sis farları, 12 voltluk elektrik soketi, içerden açılabilen depo ve bagaj kapağı
 
Son düzenleme:
doğukan şu konuda adı geçen kaç isim arabanın konusunda sana güle güle kullan kazasız belasız kullan sorunsuz arabadır,şöyle arabadır,böyle iyidir,şöyle uçar şöyle kaçar dedi....E bunlardan bir taneside bendim...E sana dedik yazılım istersen antalya da bir yere de yönlendireyim...araba hakkında şüphen olmasın toros gibi araba vur duvara çıksın öte tarafından da dedik....


şimdi gözümüzün önündeki beyaz arabana sen siyah dersen herkes çöker üstüne,yaşı senden büyük veya küçük arabacılık konusunda senden daha tecrübeli daha çok araç değiştirmiş,tamir etmiş arabaya sadece üstünden değil altından bakmış kişilerin lafını hiçe sayma...
burada kimse seni eziklemiyor.biride ona niyetlense ben bozarım,ben seni bozsam başkası beni bozar :)

ama bu araba için direterek fren ve viraj konusunda diğerlerinide hiçe sayma istersen...

karşılıklı fikir alışverişi yapılır,bilgi paylaşılır,sohbet edilir,fikir alınır burada...
o yüzden alınmalık bir durum yok...
bak benim arabama laf dedin,ben benim arabamı kabul ediyorum,peynir tenekesi gibi araba,eşya taşımak amacıyla yapılmış bir araba sonuçta...alındımmı ? alınmadım :)

o yüzden sende böyle şeylere takılma bak adam yerine koymayıp dingile bak desem bukadar yazmazdım :)
 
doğukan şu konuda adı geçen kaç isim arabanın konusunda sana güle güle kullan kazasız belasız kullan sorunsuz arabadır,şöyle arabadır,böyle iyidir,şöyle uçar şöyle kaçar dedi....E bunlardan bir taneside bendim...E sana dedik yazılım istersen antalya da bir yere de yönlendireyim...araba hakkında şüphen olmasın toros gibi araba vur duvara çıksın öte tarafından da dedik....


şimdi gözümüzün önündeki beyaz arabana sen siyah dersen herkes çöker üstüne,yaşı senden büyük veya küçük arabacılık konusunda senden daha tecrübeli daha çok araç değiştirmiş,tamir etmiş arabaya sadece üstünden değil altından bakmış kişilerin lafını hiçe sayma...
burada kimse seni eziklemiyor.biride ona niyetlense ben bozarım,ben seni bozsam başkası beni bozar :)

ama bu araba için direterek fren ve viraj konusunda diğerlerinide hiçe sayma istersen...

karşılıklı fikir alışverişi yapılır,bilgi paylaşılır,sohbet edilir,fikir alınır burada...
o yüzden alınmalık bir durum yok...
bak benim arabama laf dedin,ben benim arabamı kabul ediyorum,peynir tenekesi gibi araba,eşya taşımak amacıyla yapılmış bir araba sonuçta...alındımmı ? alınmadım :)

o yüzden sende böyle şeylere takılma bak adam yerine koymayıp dingile bak desem bukadar yazmazdım :)

Neyse Caner hocam eyvallah boşver konuyu kapatalım zaten ama arkadaşların tecrübesini tartışmak için bu kadar mesaj atmadım bir şey biliyorumki konuşuyorum şimdi burda bir sürü mesaj atan var kusura bakmada en yaşlısı benden 5 yaş büyük :) Bunları Nadir abi Savaş abi vs vs . gibi yaşları itibariyle artık kitap yazacak insanlar yazsan dediğin doğruda o kadarda abartılacak bir tecrübe yaratma derim ayrıca bende çok çok fazla araba kullandım daha öncede dedim. Ben arabamın arkasındayım aklında süphesi olan gelsin sürsün abi arabamı ondan sonra frenine yol tutuşuna zayıf desin :) . Ben burda kimseyi kırmak incitmek bozmak için değil arabanın hakkını yiyorsunuz. Cidden :)
Zaten bundan sonra Subaru İmpreza alıcam artık.
 
doğukan şu abartılacak tecrübe yaratma derken ne dedin anlamadım ?

ama çok toysun....ne emmeye ne gömmeye gelmiyosun derler ya aynen öylesin kardeşim...
 
doğukan şu abartılacak tecrübe yaratma derken ne dedin anlamadım ?

ama çok toysun....ne emmeye ne gömmeye gelmiyosun derler ya aynen öylesin kardeşim...

:) Ben orda yaş itibari ile aramızda çok fark yok ben senin çerçevenden değil genel anlamda burda çok fazla yaş farkımız yok diyerej onu dedim. Senin benim hakkımda yazdıkların isr sanki biz arabadan anlamıyoruz geriye kalan herkes biliyor sırf kendi aracımı savunduğum için günah keçisi ben oldum. Ayrıca toy olduğumu nerden çıkardın :) burda yazdıklarım gayet mantıklı cevaplar ve bilgilerdi.

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
senle cebelleşmem yersiz ama hala sana birşeyi anlatmaya çalışıyorum kabahat bende :)

arabanın kendi bindiğin arabanın şanzımanından vazgeçtim,fren balatasını değiştirirmisin ?
veya egr sini yerinden çıkarabilirmisin,veya sana bi ekskavatör versem toprağı kazabilirmisin ??? anlatmak istediğim bu.....

seninle yaşıt bir kardeşim daha haftasonu lincoln ün motorunu yapıyordu....
ben yapabilirmiyim ??? yapamam...bu dediğim çocukta senle yaşıt...15 yaşından beri para kazanıyor bu işten....
yaş farkı yok ama yaşanmışlık farkı olabilir...biraz belli oluyor...
 
Polen filtresinin değişimi anlatılmaya çalışılmış ama konuyu ta nerelere getirmişsiniz. Birde ezmedik diyorsunuz:rulet2:

Videoyu izlediyseniz torpidonun arka tarafında yalıtım malzemesi kullanılmış.Bu bile hyundai-kia'nın doğru yolda olduğunu gösteriyor.Araçları basitçe 'teneke' diyerek küçümsemeye gerek yok.Ayrıca günümüzde teneke plastik faktoru onemli değil kaza anında kabinin ne derece sağlam kaldığı önemli.
 
doğukan şahine yavrusu kartal gelirmiş misali oluyor dediklerin alınma ama. kardeşim senden önce burda bir abimiz vardı gerçi ban yedi ama olsun. vectra b astra g falan kullanmıştı sonra gitti accent era aldı. 15 20 gündür arabayı övmekten bitiremedi. sonra arabayla bir gazlıyo küt turbo elinde. turbo kulakları motora kadar girmiş. dünyanın masraf etmişti falan sonra bu forumdan banlandı falan.toyotaclub.tr'de denk geldi ordada hyundaiden çok çektim falan yazıyordu bende ne oldu uğur abi dedim yere göge sığdıramıyodunuz falan dediğimde sustu sadece. bandırmada okuduğum zaman okulun kantincisi aynı zamanda rent a car işide yapıyorlardı. az bursaya araba götürüp getirmedim. çanakkale'ye falanda çok gittim geldim. accentin sınırlarını bildiğin zaman sıkıntı yok ama az biraz zorladığında paket olacağın arabadır. iyi frenden kastın nedir anlayamadım hyundaideki fren gerçekten iyi gibi geliyor olabilir ama tehlikeli panik anında frende arabayı kontrol etmeni bile zorluyor. sendeki araba bende yok ama hyundai'yi alınca herkes memnundur ama satınca arabanın arkasından söver hepsi. şunuda yaz bir yere vw opel skoda bmw mersoya binersen birgün hyundainin frenlerinin ne kadar kötü olduğunu anlarsın ;)
 
doğukan şahine yavrusu kartal gelirmiş misali oluyor dediklerin alınma ama. kardeşim senden önce burda bir abimiz vardı gerçi ban yedi ama olsun. vectra b astra g falan kullanmıştı sonra gitti accent era aldı. 15 20 gündür arabayı övmekten bitiremedi. sonra arabayla bir gazlıyo küt turbo elinde. turbo kulakları motora kadar girmiş. dünyanın masraf etmişti falan sonra bu forumdan banlandı falan.toyotaclub.tr'de denk geldi ordada hyundaiden çok çektim falan yazıyordu bende ne oldu uğur abi dedim yere göge sığdıramıyodunuz falan dediğimde sustu sadece. bandırmada okuduğum zaman okulun kantincisi aynı zamanda rent a car işide yapıyorlardı. az bursaya araba götürüp getirmedim. çanakkale'ye falanda çok gittim geldim. accentin sınırlarını bildiğin zaman sıkıntı yok ama az biraz zorladığında paket olacağın arabadır. iyi frenden kastın nedir anlayamadım hyundaideki fren gerçekten iyi gibi geliyor olabilir ama tehlikeli panik anında frende arabayı kontrol etmeni bile zorluyor. sendeki araba bende yok ama hyundai'yi alınca herkes memnundur ama satınca arabanın arkasından söver hepsi. şunuda yaz bir yere vw opel skoda bmw mersoya binersen birgün hyundainin frenlerinin ne kadar kötü olduğunu anlarsın ;)

Çok haklısın. Turboları problemli Fatih hocam yorumun için çok teşekkürler yorum dediğin böyle olur. Birbirimizi kıracak kelimeler kullanarak konuşursak hiçbir işe yaramaz. Ayrıca bu benim için bir basamak daha öncede yazdım ben turbo için 1.000 lirayı gözden çıkardım. :) Fren konusuna gelicek olursam normalde gayer iyi ama belki panik frenlede sıkıntılı olabilir. Yol tutuşunu yay ile çözmeyi düşünüyorum inşallah kurtarırız. Ayrıca bir konuda yorum yaparken çok bilmek değil saygılı olmak önemli. Benim arabayı makaraya alan arkadaşlara inat gidip en babasından GC8 bir Subaru alıcam ondan sonra görelim Japon farkını.
Bu arada sana lafım yok sakın yanlış anlama.

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 07:43 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 07:39 ----------

Polen filtresinin değişimi anlatılmaya çalışılmış ama konuyu ta nerelere getirmişsiniz. Birde ezmedik diyorsunuz:rulet2:

Videoyu izlediyseniz torpidonun arka tarafında yalıtım malzemesi kullanılmış.Bu bile hyundai-kia'nın doğru yolda olduğunu gösteriyor.Araçları basitçe 'teneke' diyerek küçümsemeye gerek yok.Ayrıca günümüzde teneke plastik faktoru onemli değil kaza anında kabinin ne derece sağlam kaldığı önemli.

Hocam çok sağol. Canları sağolsun. ..




Polen filtresinin değişimi anlatılmaya çalışılmış ama konuyu ta nerelere getirmişsiniz. Birde ezmedik diyorsunuz:rulet2:

Videoyu izlediyseniz torpidonun arka tarafında yalıtım malzemesi kullanılmış.Bu bile hyundai-kia'nın doğru yolda olduğunu gösteriyor.Araçları basitçe 'teneke' diyerek küçümsemeye gerek yok.Ayrıca günümüzde teneke plastik faktoru onemli değil kaza anında kabinin ne derece sağlam kaldığı önemli.



GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Son düzenleme:
Geri
Üst