kalkışta geç devirlenme

teknik servis derken yetkili servisi kastediyorsan, bizim burada yok. problemin bu parçadan kaynaklandığını söyleyebilecek birine de rastlamadım. bu benim sorun kendini zor hissettiriyor, çok hafif bişey. sanayiye götürsem. ordandır burdandır derken pişmiş tavuğun başına gelenleri yaşarım diyorum. hemen işi carboncleana getiriyolar. ya da egr, sensör zart zurt.
 
abi benim sorun şöyle gaza az bişey dokunuyorum devir hiç artmıyor biraz daha basıyorum ve devirde yine ilerleme yok derken kendi kendine ilerliyor ve 2000 e kadar çıkıyor. devir saatine bakmadan arabayı kaldırmayı çalışanlar titretiyorlar arabayı.
 
tamam gözüm, benimkiyle aynı sorun ama biraz daha kolay hissedilir halde seninkisi. benim araç otomatik vites olduğundan kalkışta titreme filan olmuyo. merete hiç gaz vermesende kendisi kalkıyo zaaten. o yüzden benimki hızlanmak isteyince sonradan hızlanıyo. rolantide hiç yapmıyo bu sorunu ama sanırım o potansiyometre dediğim aletteki yüzeysel sorun bende çok az olduğu için rolantide anlaşılmıyor.
 
Son düzenleme:
aynı abi yaa. araba soğukken rolantide çalışıyorya devir 1100 civarında sabit duruyor o zaman hiç böyle bi sorun olmuyor. ama ne zaman rolantisi geçiyor devir 800 civarına düşünce gaza olan tepki birden azalıyor.
 
evet, bu parçayı ben çok evirip çevirdim. ama ööle bi yapmışlar ki içini açmak mümkün değil. dirençli yüzeyleri belki bi müddet daha idare edebilicek hale getirebilirdim. ya da en azından arızanın ondan olduğuna emin olur, gönül rahatlığıyla yenisini alırdım. çok ta pahalı parça yaw, 110 ytl. volüm potansiyometre düğmesinden farkı yok. sadece şekli değişik. parçanın toplam direnç değeri 2 k, çok sıkışırsam. bir ses potansiyometresi alır, orjinal parça ile aynı periyoda ayarlar yerine uydurur takar kullanırım. neeapayım yaw, kötü ev sahibim ev aldırdı, bu gidişle arabayı da baştan yaptırıcaklar.
 
ben alıştım aslında ilk başlarda sorun ediyordum baya :)
 
Sorununu gaz kelebeğindeki potansiyemetreden kaynaklanıyor değiştirip ayarlatırsanız düzelecektir.

Sıradan bir potansiyemetre motor sıcaklığına dayanamaz, ayrıca dış ortamdaki nem ve hava koşullarıyla baş edemez. İçindeki iletken film çok çabuk bozulacaktır. O filmin hava ile ilişkisi olmamalıdır kesinlikle nem almamalıdır.
 
Son düzenleme:
hava akışmetrei değiştirin aracınız düzelicektir.orjınal yada bosh marka kullanırsanız birdaha sorun yaşamazsınız.daha sonrada carbon yaptırın aracınıza..
 
Geri
Üst