- Konuyu Başlatan
- #21
- Katılım
- 9 Tem 2011
- Mesajlar
- 9,791
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 0
- Yaş
- 37
Ynt: Yaşadığım ufak çaplı arıza
Herkese iyi dilekleri için teker teker teşekkür ederim. Biraz sonra servisi arayıp randevu alacağım.
Sorunun çözümü hakkında detaylı bilgileri yine bu başlıkta paylaşırım.
Gelelim Opel Assitance'ın davranış ve tutumuna...
Açıkçası çok memnun kalmadım çünkü çok garip bir olay oldu.
Opel Assitance'ı aradığımda operatör arkadaş ile 7-8 dakikalık bir görüşme yaptık. Araçla ilgili kilometre şase no vs. bilgileri öğrendikten sonra genel olarak aracın problemini anlamaya çalıştılar. Sorunlarımdan çok kısa kısa bahsettiğimde hemen akü kaynaklı bir problem olduğunu anladılar ve yönlendirme yaparken bunu dikkate alacaklarını belirttiler. Bu işin artı verdiğim kısmı. 045thumbsup
şimdi de Assitance'ın eksi kısmına geçelim
Opel Assitance aracılığı ile Erpaş otomotiv'den Mehmet usta yanıma yönlendirildi. Öok bilinmeyen ve tabiri caiz ise kuş uçmaz kervan geçmez tarzda bir yerde sıkıntı yaşadığımdan biraz uzun sürede yanımda oldular ama bu çok önemli değil.
Asıl önemli olan her şey bitip araç çalışır vaziyete getirildikten sonra oldu.
Opel Assitance'ı aradığımda operatör arkadaş sorununuz çözülse bile aracı servise götürmeniz, götürmediğiniz taktirde sorun tekrarlarsa bu sefer Opel Assitance hizmeti için ücret talep edeceklerini belirtmişti ve bende servise çektiririm problem olmaz demiştim.
Mehmet usta problemi çözdü ve servis konusunu konuşmaya başladık. Araç çalışır vaziyette olduğu için ve çalışmasında bir sakınca olmadığından çekici talep edemiyordum ama servise gitmem gerekiyordu (saat: 01.30)
Evime yakın olduğu için Erpaş servise gidip aracımı bırakmak istedim ama Mehmet usta bizim servis prosedür gereği çekici üstünde gelmeyen araçları belli bir saatten sonra kabul etmiyor o yüzden diğer servislere gitmen gerekiyor deyince dumur oldum. madd Ayrıca diğer servislerinde prosedürünün bu şekilde olabileceği ve bu konuda da garanti verilemeyeceğini belirtince daha da kararsız kaldım.
Altunizade Arkas yada Öekmeköy Gedizlere gitmeyi düşündüm ama işim bittikten sonra dönüşüm çok zor olacağından ve o servislere gidip kapısından dönme ihtimaliminde yüksek olduğunu düşününce bastım gaza evin garajına koydum arabayı. general_mmmmmmm
Biraz sonra garaja inip aracın çalışıp çalışmadığını kontrol edeceğim, çalışmıyor ise Opel Assitance'a para kazandırmamak için kasko aracılığı ile servise çektireceğim. Yani Opel Assitance sayesinde işim tamamen şansa kaldı. evil_Chamaillerie
Not:Yukarıda belirttiğim eksi yönün Mehmet usta ile uzaktan yakında ilgisi yoktur. Kendisi çok bilgili, hoş sohbet ve elinden geldiğince müşteriyi memnun etmeye yönelik davranış sergileyen birisidir. Buradan da kendisine tekrardan teşekkür ederim. Benim sitemim Opel Assitance'ın ve servislerin genel prosedürleri hakkındadır.
Herkese iyi dilekleri için teker teker teşekkür ederim. Biraz sonra servisi arayıp randevu alacağım.
Sorunun çözümü hakkında detaylı bilgileri yine bu başlıkta paylaşırım.
warlordares link' Alıntı:Geçmiş olsun... Bu ve benzeri durumlar herkesin başına geliyor. araçlar son derece teknolojik olduğu için. düğmesine dahi dokunamaz hale geldik.. Ama tahminim AKü ile ilgili..benzeri durum arkadaşımın başına da gelmişti öyle çıktı durum...bu arada Opel Assitance nasıl davrandı... onu detaylandırabilir misiniz?.... Öünkü önemli olan sorun çıkması değil sorunun çözümüne olan yaklaşım ve tutarlılık bence... Malum TC de herşey karadüzen işlediği için... Merak ettim.. şimdiden teşekkürler...
Gelelim Opel Assitance'ın davranış ve tutumuna...
Açıkçası çok memnun kalmadım çünkü çok garip bir olay oldu.
Opel Assitance'ı aradığımda operatör arkadaş ile 7-8 dakikalık bir görüşme yaptık. Araçla ilgili kilometre şase no vs. bilgileri öğrendikten sonra genel olarak aracın problemini anlamaya çalıştılar. Sorunlarımdan çok kısa kısa bahsettiğimde hemen akü kaynaklı bir problem olduğunu anladılar ve yönlendirme yaparken bunu dikkate alacaklarını belirttiler. Bu işin artı verdiğim kısmı. 045thumbsup
şimdi de Assitance'ın eksi kısmına geçelim
Opel Assitance aracılığı ile Erpaş otomotiv'den Mehmet usta yanıma yönlendirildi. Öok bilinmeyen ve tabiri caiz ise kuş uçmaz kervan geçmez tarzda bir yerde sıkıntı yaşadığımdan biraz uzun sürede yanımda oldular ama bu çok önemli değil.
Asıl önemli olan her şey bitip araç çalışır vaziyete getirildikten sonra oldu.
Opel Assitance'ı aradığımda operatör arkadaş sorununuz çözülse bile aracı servise götürmeniz, götürmediğiniz taktirde sorun tekrarlarsa bu sefer Opel Assitance hizmeti için ücret talep edeceklerini belirtmişti ve bende servise çektiririm problem olmaz demiştim.
Mehmet usta problemi çözdü ve servis konusunu konuşmaya başladık. Araç çalışır vaziyette olduğu için ve çalışmasında bir sakınca olmadığından çekici talep edemiyordum ama servise gitmem gerekiyordu (saat: 01.30)
Evime yakın olduğu için Erpaş servise gidip aracımı bırakmak istedim ama Mehmet usta bizim servis prosedür gereği çekici üstünde gelmeyen araçları belli bir saatten sonra kabul etmiyor o yüzden diğer servislere gitmen gerekiyor deyince dumur oldum. madd Ayrıca diğer servislerinde prosedürünün bu şekilde olabileceği ve bu konuda da garanti verilemeyeceğini belirtince daha da kararsız kaldım.
Altunizade Arkas yada Öekmeköy Gedizlere gitmeyi düşündüm ama işim bittikten sonra dönüşüm çok zor olacağından ve o servislere gidip kapısından dönme ihtimaliminde yüksek olduğunu düşününce bastım gaza evin garajına koydum arabayı. general_mmmmmmm
Biraz sonra garaja inip aracın çalışıp çalışmadığını kontrol edeceğim, çalışmıyor ise Opel Assitance'a para kazandırmamak için kasko aracılığı ile servise çektireceğim. Yani Opel Assitance sayesinde işim tamamen şansa kaldı. evil_Chamaillerie
Not:Yukarıda belirttiğim eksi yönün Mehmet usta ile uzaktan yakında ilgisi yoktur. Kendisi çok bilgili, hoş sohbet ve elinden geldiğince müşteriyi memnun etmeye yönelik davranış sergileyen birisidir. Buradan da kendisine tekrardan teşekkür ederim. Benim sitemim Opel Assitance'ın ve servislerin genel prosedürleri hakkındadır.