- Katılım
- 14 Haz 2011
- Mesajlar
- 4,647
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 49
Ynt: Yaşadığım ufak çaplı arıza
Akü 1 dakikada gidermi diye düşünüyorsun biliyorum ben de aynen öyle düşündüm. Tabi benimki tüm gün çalıştı akşam stop ertesi gün gıv gıv gıııııv. Sonra o ve ben inatlaştık ve benim inadımın galip gelmesi ile uzun çabalar sonucunda çalıştı. Araç çalışır vaziyette direk bayiye, bayi servisi aradı ve araç bugün çalışsın farları tamamen kapatın kendine gelir oldu. Tabi sonradan bir iki gün normal çalıştı. Son olaydan bir gün önce yine aracı rutin kullanıyorum (1000km lik periyodu rodaj usulü ) akşam aracı garaja bırakıyorum herşey yolunda iken. Ertesi gün anaa yine gitmiş. Östüne üstlük o gün Ankara ya gidecektim. Epey bir haragüre; Aldığın arabaya bak, sıfır araba böylemi olur... Tabi baktık bunun olacağı yok, bayi hemen (Ki bayi dediğim dostumdur ve bu konularda ne olabilecekse heran herkesin yanında olur) 60 lık sıfır aküyü yenisi gelene ve ben işimi görene kadar geçici olarak taktı. 60 lık akü ile gittim geldim sorun olmadan. Sonra tabi başka araçlara bakıyoruz ben istemeyerek, benden başka herkes çok isteyerek. Ford da bana astra için 40bin çekilince hem bu forumu bulmuş, hem de en babası 200 liralık bir mikrop yüzünden gerçekten çok kaliteli bir araçtan olmamış oldum. Uzun lafın kısası sen git hem dizayn hem donanım olarak sınıfının en iyi arabasını yap sonra tut ona kesinlikle üretim hatalı olan aküyü tak. Hep böyle ufak tefek zımbırtılar yüzünden zaten bu arabanın ilk partileri sorunlu damgası yedi. Neymiş araba yağmuru, yıkamayı görünce içi göl oluyormuş. Sebep üç kuruşluk 3.stop sızdırmazlık lastiği. Resmen dangalaklık. Neyse bu konu uzar... Senin derdin de emin ol o ne halt yediği kestirilemeyen akü zımbırtısı. Öünkü herşeyin aynısını bir insignia da da yaşadık. 005hihih
Akü 1 dakikada gidermi diye düşünüyorsun biliyorum ben de aynen öyle düşündüm. Tabi benimki tüm gün çalıştı akşam stop ertesi gün gıv gıv gıııııv. Sonra o ve ben inatlaştık ve benim inadımın galip gelmesi ile uzun çabalar sonucunda çalıştı. Araç çalışır vaziyette direk bayiye, bayi servisi aradı ve araç bugün çalışsın farları tamamen kapatın kendine gelir oldu. Tabi sonradan bir iki gün normal çalıştı. Son olaydan bir gün önce yine aracı rutin kullanıyorum (1000km lik periyodu rodaj usulü ) akşam aracı garaja bırakıyorum herşey yolunda iken. Ertesi gün anaa yine gitmiş. Östüne üstlük o gün Ankara ya gidecektim. Epey bir haragüre; Aldığın arabaya bak, sıfır araba böylemi olur... Tabi baktık bunun olacağı yok, bayi hemen (Ki bayi dediğim dostumdur ve bu konularda ne olabilecekse heran herkesin yanında olur) 60 lık sıfır aküyü yenisi gelene ve ben işimi görene kadar geçici olarak taktı. 60 lık akü ile gittim geldim sorun olmadan. Sonra tabi başka araçlara bakıyoruz ben istemeyerek, benden başka herkes çok isteyerek. Ford da bana astra için 40bin çekilince hem bu forumu bulmuş, hem de en babası 200 liralık bir mikrop yüzünden gerçekten çok kaliteli bir araçtan olmamış oldum. Uzun lafın kısası sen git hem dizayn hem donanım olarak sınıfının en iyi arabasını yap sonra tut ona kesinlikle üretim hatalı olan aküyü tak. Hep böyle ufak tefek zımbırtılar yüzünden zaten bu arabanın ilk partileri sorunlu damgası yedi. Neymiş araba yağmuru, yıkamayı görünce içi göl oluyormuş. Sebep üç kuruşluk 3.stop sızdırmazlık lastiği. Resmen dangalaklık. Neyse bu konu uzar... Senin derdin de emin ol o ne halt yediği kestirilemeyen akü zımbırtısı. Öünkü herşeyin aynısını bir insignia da da yaşadık. 005hihih