1. vitese geçerken zorlanma

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan harose
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
1 vitese zor geçmenin yağ ile alaksı yoktur arkadaşlar zaten tüm araçlarda ama opelde dah sık görülür araç durmadan 1.vitese geçmez ama bunun sebebi yağ değildir pim veya vites ayarı bozukturr

buda çok mantıklı
 
ben senkromeçi yeni değiştirdim ve 1 nci vites dişlisini eskisi kadar bir proplem kalmadı ama çok yavaşta olsa hareket halindeyken 1 e yinede zor geçiyor.. ancak araba duracak gibi olduğunda 1 e geçiyor o nun haicinde zorlanıyor..
 
ben senkromeçi yeni değiştirdim ve 1 nci vites dişlisini eskisi kadar bir proplem kalmadı ama çok yavaşta olsa hareket halindeyken 1 e yinede zor geçiyor.. ancak araba duracak gibi olduğunda 1 e geçiyor o nun haicinde zorlanıyor..

peki değiştirdikten sonra şanzımana ATF koydular değil mi ?
 
1 vitese zor geçmenin yağ ile alaksı yoktur arkadaşlar zaten tüm araçlarda ama opelde dah sık görülür araç durmadan 1.vitese geçmez ama bunun sebebi yağ değildir pim veya vites ayarı bozukturr
Evet Tansu ustam öleya başka araçlardada dikkatimi çekti ama opellerde o dahada belirginya inan yavaşladığım zaman 1e atasım gelmiyo direk 2le devam ediyorum bende:D ama kötü özellik bence bu ama zorlayıp attığım dada gereksizliğini anladım:( çok nadir gerekli oluyo tabi bu benim görüşüm:o
 
peki değiştirdikten sonra şanzımana ATF koydular değil mi ?
anlamadığım siz niye atf yağını takdınız fabrika bunu koyuyorsa eğer servise gelen araçların son kontrollerinde şanzuman yağının değişmesi gerekiyor diye bilgi verse tamam ama fabrika bunu önermiyor demekki sorun yokk ve garanti içindeki araçta şanzuman sorunu olduğunda şanzuman yağını kontrol etmiyor atf mi diye yanii zeytin yağı bile koysanız sorun olmaz sorun aşınma veya ayardandır zaten böyle bir sorun varsa yağ ile ilgili fabrika tıs 2000 programında veya lotus notes programında satış sonrası bilgi verir ok
 
hazır konu açılmışken bende sorayım...aslında gelecek cevapları b iliyorumda yinede bir umut...
aracım dizel 75 hp 1.3 cdti corsa.normalde bir sıkıntı yok...ancak şehiriçinde kasis yada benzri yerlerden geçerken 2.viteste araç kalkarken zorlanıyor.mecbur yarım debriyaj yapıyorum..hareket halinde olduğu içinde 1.vitese atmakta sorun çıkıyor..ya tam durup 1e atacam yada 2.viteste yarım debriyaj.....
yokmu bunun çözümü...
opelin dizellerinde bu şikayet var zaten..birinci vites çok kısa hareket halinde 1e atmak sarsıntılı oluyo ikinci vitestede çok hantal..
 
ya şimdi sonuç nedir..tansu usta....ben ne yapacam bu şanzumanla...2de hantal kalkmam diyer...1e de geçmem diyor..yakında debriyaj balatasında değişecek walla...
 
aslında sorun yok 1.vitese durmadan geçmeme sebebi motor yüke bindiğinde sorun olmasın diye yani motoru koruma amaçlı okkk
 
anlamadığım siz niye atf yağını takdınız fabrika bunu koyuyorsa eğer servise gelen araçların son kontrollerinde şanzuman yağının değişmesi gerekiyor diye bilgi verse tamam ama fabrika bunu önermiyor demekki sorun yokk ve garanti içindeki araçta şanzuman sorunu olduğunda şanzuman yağını kontrol etmiyor atf mi diye yanii zeytin yağı bile koysanız sorun olmaz sorun aşınma veya ayardandır zaten böyle bir sorun varsa yağ ile ilgili fabrika tıs 2000 programında veya lotus notes programında satış sonrası bilgi verir ok

Fabrikadan çıkarken araçların şanzımanına konan yağın atf olduğunu nerden anlıyorsunuz ? Şimdi siz diyeceksiniz ki fabrikadan çıkan araçtaki şanzıman yağına bakıyoruz kırmızı renkte çıkıyor atf de kırmızı renkte derseniz yanlış olur
 
Geri
Üst