Astra 1.4 140 AS yada 1.6 180 AS

Ynt: Astra 1.4 140 AS yada 1.6 180 AS

BiG_BOSS ® link' Alıntı:
hayırlı olsun
şimdiden kazasız belasız keyifli sürüşler

nacizane önerim aracın mumlu ve koltukları ambalajlı halini görmek istediğinizi belirtip kornasından jant bijonlarına kadar kontrol edip teslim alın
+1 045thumbsup

Hayırlı uğurlu olsun.
 
Ynt: Astra 1.4 140 AS yada 1.6 180 AS

BiG_BOSS ® link' Alıntı:
hayırlı olsun
şimdiden kazasız belasız keyifli sürüşler

nacizane önerim aracın mumlu ve koltukları ambalajlı halini görmek istediğinizi belirtip kornasından jant bijonlarına kadar kontrol edip teslim alın

Teşekkürler, önerinizi dikkate alacağım, satış temsilcisine yağrın sabah bu şekilde istediğimi bildiricem.
 
Ynt: Astra 1.4 140 AS yada 1.6 180 AS

hayırlı olsun. Motor secenegi sizi tatmin edecektir.merak etmeyin. Kırmızıda guzel bir renk. En güzeli de afl ekletmeniz olmus. Tez zamanda keyfini sürmeniz dilegiyle
 
Ynt: Astra 1.4 140 AS yada 1.6 180 AS

şimdiden hayırlı olsun,size en uygun aracı seçmişsiniz.
 
Ynt: Astra 1.4 140 AS yada 1.6 180 AS

hadi hayırlı olsun aracınız donanım motor ve renk seçimi güzel olmuş  bravoo
 
Ynt: Astra 1.4 140 AS yada 1.6 180 AS

Hayırlı olsun şimdiden.

Ben aklınızda kalması muhtemel soru işaretlerini temizlemek isterim.

֖rnek olması açısından birkaç modelden örnek vermek isterim, geçen akşam Bakırköy - Yeşilköy sahilyolunda 2012 1.16'yı (ki 136 hp'dir kendisi) tampon tampona kovaladım, yol biraz geniş olsa geçecektim. Sizi görüp gaza gelecek 122'lik Golfleri, ve sciroccoları çok rahat geçeceksiniz. Aklıma gelen modeller içerisinde 1600 motor altında olan herhangi bir aracın sizinle muhattap olabileceğini pek sanmıyorum. Yanılıyorsam 1.4'ü olan arkadaşlar düzeltsinler. AS'lerde nasıl olur bilemiyorum ama, yüksek devirli kullanımlarda motor gerçekten tedavi ediyor. şöyle söyleyeyim, İstanbul'da performanslı kullanımda vitesi 5'ten 6'ya attığım pek olmamıştır, malum yollar, trafik... 3. viteste 140, 4. viteste 180-190, 5. viteste 210-220 aralıklarını görebileceksiniz. 6'ya atmak çok fazla nasip olmadı, ama forumda 235-240 aralıklarını gören arkadaşlar olmuştu.

Diğer taraftan şöyle bir durum da var, 5. viteste bile 210'u görebiliyorken, 6. viteste 90 km ile 1800 devirde motorda hiçbir bayılma vs. olmaksızın dik yokuşlarda bile aracınızı rahatça kullanabilirsiniz. 1.6'larda durum nasıldır, kıyaslama yapamıyorum, ancak 1.4T motorun bana göre en güzel tarafı, herkesin tatmin kriteri farklı olmakla beraber, kullanıcıya performans tatmini sağlarken, aynı zamanda düşük devir - yüksek vites kombinasyonuyla ekonomi de sağlayabilmesi, ve bunu yaparken de yokuşlarda hız düşümü vs. bir durum yaşatmaması.

AS olduğu için yakıt biraz daha fazla olacaktır, ama 1.3 cdti'dan sonra 1.6T'nun, özellikle de ilk heyecanla gaza yüklenmeniz sonucu size yaşatacağı ekonomik şaşkınlık da göz önünde bulundurulursa, 1.4T seçiminin yakıt açısından hafif bir geçiş sağlayacağını düşünüyorum.  :) 95hp'lik Fiat Punto'dan inip 1.4T Astra'ya binmiş biri olarak şahsen ben çok tatmin oldum. Umarım benim yaşadığım tatmini siz de yaşarsınız.

Donanım konusuna hiç girmiyorum farkettiyseniz  :D

Tekrar hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler dilerim.   welllcommee
 
Ynt: Astra 1.4 140 AS yada 1.6 180 AS

eRg link' Alıntı:
Hayırlı olsun şimdiden.

Ben aklınızda kalması muhtemel soru işaretlerini temizlemek isterim.

֖rnek olması açısından birkaç modelden örnek vermek isterim, geçen akşam Bakırköy - Yeşilköy sahilyolunda 2012 1.16'yı (ki 136 hp'dir kendisi) tampon tampona kovaladım, yol biraz geniş olsa geçecektim. Sizi görüp gaza gelecek 122'lik Golfleri, ve sciroccoları çok rahat geçeceksiniz. Aklıma gelen modeller içerisinde 1600 motor altında olan herhangi bir aracın sizinle muhattap olabileceğini pek sanmıyorum. Yanılıyorsam 1.4'ü olan arkadaşlar düzeltsinler. AS'lerde nasıl olur bilemiyorum ama, yüksek devirli kullanımlarda motor gerçekten tedavi ediyor. şöyle söyleyeyim, İstanbul'da performanslı kullanımda vitesi 5'ten 6'ya attığım pek olmamıştır, malum yollar, trafik... 3. viteste 140, 4. viteste 180-190, 5. viteste 210-220 aralıklarını görebileceksiniz. 6'ya atmak çok fazla nasip olmadı, ama forumda 235-240 aralıklarını gören arkadaşlar olmuştu.

Diğer taraftan şöyle bir durum da var, 5. viteste bile 210'u görebiliyorken, 6. viteste 90 km ile 1800 devirde motorda hiçbir bayılma vs. olmaksızın dik yokuşlarda bile aracınızı rahatça kullanabilirsiniz. 1.6'larda durum nasıldır, kıyaslama yapamıyorum, ancak 1.4T motorun bana göre en güzel tarafı, herkesin tatmin kriteri farklı olmakla beraber, kullanıcıya performans tatmini sağlarken, aynı zamanda düşük devir - yüksek vites kombinasyonuyla ekonomi de sağlayabilmesi, ve bunu yaparken de yokuşlarda hız düşümü vs. bir durum yaşatamaması.

AS olduğu için yakıt biraz daha fazla olacaktır, ama 1.3 cdti'dan sonra 1.6T'nun, özellikle de ilk heyecanla gaza yüklenmeniz sonucu size yaşatacağı ekonomik şaşkınlık da göz önünde bulundurulursa, 1.4T seçiminin yakıt açısından hafif bir geçiş sağlayacağını düşünüyorum.  :) 95hp'lik Fiat Punto'dan inip 1.4T Astra'ya binmiş biri olarak şahsen ben çok tatmin oldum. Umarım benim yaşadığım tatmini siz de yaşarsınız.

Donanım konusuna hiç girmiyorum farkettiyseniz  :D

Tekrar hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler dilerim.  welllcommee
Bunları okuduktan sonra olmayan bile almak ister. ևok güzel anlatmışsınız.
 
Ynt: Astra 1.4 140 AS yada 1.6 180 AS

eRg arabayı siir gibi anlatmissin dostum :) 1.4T gercekten icime sindi ve doğru bir karar verdigimi düşünüyorum sizlerden de bu sekilde yorum ve açıklamalar da gelince iyiki bu siteden bilgi almisim ve danismisim diyorum. bravoo
 
Ynt: Astra 1.4 140 AS yada 1.6 180 AS

eRg link' Alıntı:
Hayırlı olsun şimdiden.

Ben aklınızda kalması muhtemel soru işaretlerini temizlemek isterim.

֖rnek olması açısından birkaç modelden örnek vermek isterim, geçen akşam Bakırköy - Yeşilköy sahilyolunda 2012 1.16'yı (ki 136 hp'dir kendisi) tampon tampona kovaladım, yol biraz geniş olsa geçecektim. Sizi görüp gaza gelecek 122'lik Golfleri, ve sciroccoları çok rahat geçeceksiniz. Aklıma gelen modeller içerisinde 1600 motor altında olan herhangi bir aracın sizinle muhattap olabileceğini pek sanmıyorum. Yanılıyorsam 1.4'ü olan arkadaşlar düzeltsinler. AS'lerde nasıl olur bilemiyorum ama, yüksek devirli kullanımlarda motor gerçekten tedavi ediyor. şöyle söyleyeyim, İstanbul'da performanslı kullanımda vitesi 5'ten 6'ya attığım pek olmamıştır, malum yollar, trafik... 3. viteste 140, 4. viteste 180-190, 5. viteste 210-220 aralıklarını görebileceksiniz. 6'ya atmak çok fazla nasip olmadı, ama forumda 235-240 aralıklarını gören arkadaşlar olmuştu.

Diğer taraftan şöyle bir durum da var, 5. viteste bile 210'u görebiliyorken, 6. viteste 90 km ile 1800 devirde motorda hiçbir bayılma vs. olmaksızın dik yokuşlarda bile aracınızı rahatça kullanabilirsiniz. 1.6'larda durum nasıldır, kıyaslama yapamıyorum, ancak 1.4T motorun bana göre en güzel tarafı, herkesin tatmin kriteri farklı olmakla beraber, kullanıcıya performans tatmini sağlarken, aynı zamanda düşük devir - yüksek vites kombinasyonuyla ekonomi de sağlayabilmesi, ve bunu yaparken de yokuşlarda hız düşümü vs. bir durum yaşatmaması.

AS olduğu için yakıt biraz daha fazla olacaktır, ama 1.3 cdti'dan sonra 1.6T'nun, özellikle de ilk heyecanla gaza yüklenmeniz sonucu size yaşatacağı ekonomik şaşkınlık da göz önünde bulundurulursa, 1.4T seçiminin yakıt açısından hafif bir geçiş sağlayacağını düşünüyorum.  :) 95hp'lik Fiat Punto'dan inip 1.4T Astra'ya binmiş biri olarak şahsen ben çok tatmin oldum. Umarım benim yaşadığım tatmini siz de yaşarsınız.

Donanım konusuna hiç girmiyorum farkettiyseniz  :D

Tekrar hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler dilerim.   welllcommee

045thumbsup
 
Geri
Üst