Astra H 1.6 hızlanma

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Burak
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
iyi arkadasım sana 210 bastı demek nasıl bişey farkettirmiyosa banada farkettirmiyo 200 u gecse ne olur gecmese ne olur halaa senden baska video bekliyorum yolu gosteren buraya bişe yazarken kanıtla oldumu benim arkadasımın arabası 2004 buarada oldumu ben limit olayını kanıtlarım bi video ceker sende kanıtla mumkunse oldumu bilgi paylasıyoruz burada onuda unutma
 
arkadasim senin esas bilmeden konustugun ortada, lutfen ilk once bildigimiz ve kullandigimiz arabalar hakkinda bu kadar emin yorum yapalim, komik olmayalim..
senin soyledigin hiz limiti 2006 senesinden itibaren tum opel astra h'larda var..yani 2006 ve oncesinde herhangi bir limit yada hiz sinirlamasi yok..hatta ve hatta 2006'da astra'larin jantlari 5 bijondur (5 x 110), 2004 ve 2005 kasalar 4 bijondur (4 x 110).
ben sana kafamdan sallamiyorum diye 80 defa soyledim, yasadiklarimi ve gorduklerimi anlatiyorum. fakat burda bi cok yorum yapan arkadaslar yasamadan ve gormeden kafasindan uydurarak yorum yapiyolar bu cok acik. ben bu aracla 210 km'ye kadar zorlanmadan ciktim diyosam ciktim, bunda yalan yok. yalan soylesem nolur soylemesem nolur. benim aracim niye herkesinkinden farkli olsun yada tek olsun, derdim o degil. benim bu forumun basindan beri anlatmak istedigim bu araca bu kadar basit 2-3 modifiye yaparsaniz (bilincli bir sekilde) diger her marka ve modelden alabiliceginiz gibi gayet iyi sonuclar alirsiniz. benim niyetim bu insanlarin kafasindaki twinport astra h'lar yada easytronic'ler yurumuyo, yerinden kalkamiyo, cok hantal, cok yakiyo dusuncesini insanlarin kafasindan silmek, yok oyle bisey. kendi teknolojisi ve beygir gucune gore gayet iyi yuruyo ve yakit tuketimide cok uygun,bilmem anlatabildimmi. bugun otomatik vites 110 bg 2005 model bi mini cooper 1.6'yi kalkista ve ara hizlanmada her turlu yiyebiliyosam ve cooper 11 litre yakarken ben 9 litre benzin yakiyosam 100 km'de demek ki bu iyi bi degerdir ama yine ve tekrar soyluyorum, dilimde tuy bitti, "kendi sinifinia gore".
umarim anlarsin

valla bu mini cooper yorumu biraz komk olmuş:)
 
valla bu mini cooper yorumu biraz komk olmuş:)

nesi komik olmus anlamadim?

mini cooper'ida bosver

dun aksam sahil yolunda yaklasik 2-3 defa bi son model bmw 316 ti ile kalktim ve rolling yaptim..her defasinda ben ondeydim, virajda bile..116 bg'lik 316 ti..turbolu falan degil ama 1.8 atmosferik motorlu..zaten turbo olsa yanina bile yaklasamam o ayri mesele..
hatta dun cooper s ile kalktim bi kac kez sirf dalgasina, yaklasik 4-5 boy acti bana :)
 
cvt sanziman icin soyledigin dogru fakat benim aracim easytronic sanziman yani sistem manuel sanziman ile ayni.yani baski balata var ve iki tane robot kol debriyaji calistiriyor.. calismasida o yuzden manuel gibi. gaza yuklendigimde ilk once devirlendirip ondan sonra debriyaji birakiyo ve kalkiyosun..
kalkislar ilk gaza bastigin andan itibaren degil, ilk hareketten itibaren olculur, yalnis biliyosun..
f1 yada motogp yarislarindan ornek al, ilk once gaz verip araci devirlendirirler sonra isik yaninca ilk hareketlenme olur..drag yarislarindada bu boyledir.kimse gaza basilan sure zarfi icerisinde zaman tutmaz.
walla istersen chip taktir aracina oyle kaldir. o senin aracinda bulunan motor bizim sirket arabasi corsa'da var.nasil gittigini neyin ne oldugunu gayet iyi biliyorum, bilmesem konusmam zaten.hatta 1.7'de var onuda arkamda birakiyorum kalkista..
ben sunu kastettım patınaj cekerek kaybettıgın sure de katılıyor yanı arac kavrama yaptıgı andan itibaren tutuluyor sure o yuzden sadece fazladan gaz vermekle en uygunkalkıs yapılmaz tekerın yolututtugu en uygun devir vites oranını asfalta aktarırsan saglam kalkış olur yoksa debriyaja basılıyken gaza asılınca elbettekı sure ılerletılmez ok... ama benım arac patınaj cektı dıye de bir iki milisanıyen kısaltılmaaaaaz... o yuzden 0-100 km denir...
 
bu arada bmw 316 lar 1,6 motor degiller mi yani isim sınıflandırması oyle yapılmıyor mu 3 serisi 1.6 hacimli motor secenegi...
 
offf arkadasım cooper s i nasıl gecemedin yaa ben gecersin diye bekliyodum :D:D:D: mukemmel araban var halaaa eklemenı bekliyorum
 
ben sunu kastettım patınaj cekerek kaybettıgın sure de katılıyor yanı arac kavrama yaptıgı andan itibaren tutuluyor sure o yuzden sadece fazladan gaz vermekle en uygunkalkıs yapılmaz tekerın yolututtugu en uygun devir vites oranını asfalta aktarırsan saglam kalkış olur yoksa debriyaja basılıyken gaza asılınca elbettekı sure ılerletılmez ok... ama benım arac patınaj cektı dıye de bir iki milisanıyen kısaltılmaaaaaz... o yuzden 0-100 km denir...


bende sana diyorum ki, ilk patinaj sesini duydugum anda yani arac ilk hareketlenmesini yaptiginda. benim aracim ilk hareketlenmesini patinajla yapiyo o yuzden o sesten itibaren baslatiyorum..yani patinaj suresi tamamen dahil, niye dahil etmiim. sende yap bi kere daha kronometre ile olc, patinaj sesini ilk duydugun anda bas tusa, 100'e gelince durdur, 9,5 saniye oldugunu goruceksin..
 
bu arada bmw 316 lar 1,6 motor degiller mi yani isim sınıflandırması oyle yapılmıyor mu 3 serisi 1.6 hacimli motor secenegi...

standart 316'dan bahsetmiyorum, o benim yanima gelemiyo bile zaten..

316 ti 'den bahsediyorum.. ti 'ler 1.8 atmosferik motorlu ve 116 bg'dir..
 
offf arkadasım cooper s i nasıl gecemedin yaa ben gecersin diye bekliyodum :D:D:D: mukemmel araban var halaaa eklemenı bekliyorum

cok yakinda geliyo video arkadasim bekle, hatta sahil yolu trafigi musait olursa eger bu aksam cekip videoyu koyucam buraya..sen simdi gul istedigin kadar..nasil olsa videoyu gordugunde son gulen ben olucam..
ben aradaki farki gormek icin kalktim cooper s'le, baya bi oluyo, e ama olsun..benim araba 105 bg, cooper s 175 bg hemde supercharge'li..2. vitesin sonunda 4-5 boy acmisti, 3. vitesi bitirseydik kaybolur giderdi sanirim..
ama soyle bisey soyliim atmosferik 1.6 normal cooper otomatik vitesi cok rahat yiiyorum..eger benim aracimda turbo'lu yada supercharge'li olsa cooper s yalan olur.. buna en buyuk ornek Dbilas Dynamic'in Astra H 1.6 icin urettigi turbo kiti..Sorunsuz 210 bg veriyo..sen dusun o zaman cooper s ile aramda nasil bi fark olur..Hatta email atmistim Dbilas Dynamic'e, dyno sonuclarini istemistim, gonderdiler. Al sana dyno sonucu;

204,2 PS yani 210 BHP (brake horse power)
 

Ekli dosyalar

zip. dosyası açılmıyor ? sıkıştırılmamış şekilde yükleyebilirmisiniz tekrar ?

Ayrıca bende 1.6 easy. kullanıyorum 0-100'ün fabrika verisi gibi olmadığını kesinlikle söyleyebilirim. 3 aşşağı 5 yukarı 11sn olduğunu garanti ederim. Hız limitörü 2005 elegance easy. benimki bende yok. Başka serileri bilmiyorum, yalan konuşmayım.
 
Geri
Üst