ben tahmini hızlanmaları yazayım kafamda ki:
corsa DTI 100 hp 0-100km/s 10sn
civic v-tec 135 hp 0-100km/s 9,5sn
corsa kalkışta ve her vites değiştirmede "3. vitese kadar" biraz hareketli görünür ama civic yarım boy önde 0-400m yapar.
bizzat denedim gördüm. orjinal honda v-tec ile chipli corsa 1.7 hemen hemen aynı gidiyor. biz o akşam kalktığımızda arkadaşım bile şaşırdı. tabi ben her mazot aldığımda mazot katkısıda koyuyorum aracıma. inanın normal drag kalkışında honda kaput farkı geçiyor. bu dediğim 3 vites. yani 0-110 gibi. ama corsayı biraz yıpratarak kaldırdığınızda yani benim yaptığım gibi vites aralarında gazdan ayağı çekmeden turboyu boşaltmadan. aynı farkı corsa yapabiliyor. bu arada sadece chip ne derece etkili bu duruma onu bilemicem. ben chipten sonra egzostu manifolddan itibaren değiştirdim. hava filitresi borularını alüminyum yaptırdım. motor yakıt katkılarını hiç ihmal etmem hep ışık yanana kadar beklerim ve 50TL mazot alırım. her seferde üstüne hemen würth ün mazot katkısı koyarım. 2 seferde bir injektör temizleyicisini ihmal etmem. bu şartlarda ben arkadaşımın hondasını geçtim. tabi arkadaşımın yerine daha usta bir kullanıcı olsaydı durum ne olurdu onuda tartışmak gerek.
honda orjinalde 110 hp verirken remap ile muhtemelen 118hp civarı verecektir. tabi kağıt üzerinde. dyno'da motor durumuna göre değişir.
bu arada şunu da unutmayalım. evet yeni civic 125 eski civic 110 hp ama 110'luk olan daha hızlı. hem daha hafif hem daha aerodinamik.