- Isıtmalı koltuk ve açılır tavan olmaması bir CDX için eksikliktir ama olmazsa olmazlar arasında değildir. Mesela ben açılır tavan sevmiyorum.- ısıtmalı koltuk ve açılır tavan yok
- Ön kaputta boya var.
- Motoru yaklaşık bir yıl önce yenilendi, sıfır sayılır.
- Kaporta ise 10 yaşındaki bir arabanın olabileceği kadar, hatta daha iyi durumda.
- Galiba genelde aynı arabaya sahip olanlar yüksek fiyat yazmış.
- Bir de motorun komple yenilenmiş olması bir avantaj mı dezavantaj mıdır? - Aynı şekilde otomatik vites olması için de aynı soru geçerli.
- Kaputta veya herhangi bir parçada boya olması maalesef fiyatın düşmesine neden oluyor.
- Motorun erken yapılması kafalarda soru işaretlerinin artmasına neden olur, ben zamanından evvel rektefe görmüş motorlara sıcak bakmam.
- Kaporta konusunda ya alçak gönüllüsünüz ya da sanki açık kapı bırakmışsınız gibi bir izlenim doğmuş. Piyasada 10 yaşında olup da pırıl pırıl olan arabalar mevcut.
- Sizin aracınızı görmedim ama 24.000 TL istenen aracı iyi biliyorum, CDX alacak olsam gözüm kapalı olarak o aracı alırım. Vectra veya eşiti kaliteye sahip arabalarda kaliteli parça ve bilinçli bakım çok önemlidir. 2006 yılında aracımın ağır bakımına 2.200 TL üzerinde harcama yaptım, evet yetkili serviste işçilik pahalı ama aradan geçen 5 sene / 60.000 km zarfında tık demedi. Yüksek rakam yazanlar aracını iyi tanıyan, ona değer verenlerdir.
- Motor konusuna yukarıda değinmiştim. (bence zamanından evvel işlem gören motor dezavantajdır)
- Otomatik vitesi bizim ülkede sürücüler öcü olarak görüyor, ben yıllar sonra otomatik vitesli bir araca sahip oldum sadece çok çok geç kalmışım diyorum. Otomatik vitesler çok sorunlu oluyor diyenlere ise bir şey demiyorum, onların görüşüdür. Piyasada otomatik vitese sahip bir çok klasik araba var, halen tıkır yıkır işliyorlar, hatta dikkat edilirde son yıllarda şehiriçi taşımacılığında kullanılan, bir ayda binlerce km yol yapan, şehiriçinde ağır şartlara maruz kalan bütün belediye otobüslerinde artık otomatik vites tercih ediliyor.
Son düzenleme: